Blok -
Pp Aj
|
Min.
27
Kreditov
|
V súčte povinných predmetov je započítaných 2xKr za Diplomové semináre a 14 Kr za
Diplomovú prácu a príslušný/é Seminár/e k Diplomovej práci iba z jedného odboru. Chýbajúci
počet 20 povinných kreditov z druhého, nediplomového odboru dopĺňa z kategórie povinne
voliteľných predmetov druhého, nediplomového odboru.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/COLGmu/15
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Valera, Zeleňáková |
KAaA/AETLmu/15
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Buráková |
KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Körtvélyessy, Šnircová |
KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld |
KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/PIVBUSEm/15
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková |
KAaA/MASE1j/08
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen, Timková |
KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
|
KAaA/LTYPmu/15
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Körtvélyessy |
KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
|
KAaA/MASE2m/15
|
Diplomový seminár 2 pre BASm d ext AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Buráková, Franko, Gregová, Janigová, Körtvélyessy, Martausová, Magsamen, Panocová,
Rozenfeld, Sabolíková, Stekauer, Timková, Šnircová, Tomaščíková
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Boberová, Petríková |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Hricová, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Boberová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Fudaly |
Blok -
Chémia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/SPC1a/03
|
Špeciálne praktikum školských pokusov I |
|
5 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Sotáková |
ÚCHV/SPC1b/03
|
Špeciálne praktikum školských pokusov II |
|
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Špaková Raschmanová, Elečko, Kudličková |
ÚCHV/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚCHV/MPPb/15 alebo ÚCHV/MPPb/03 |
Sotáková |
ÚCHV/VKCH/10
|
Vybrané kapitoly z chémie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kožurková, Zeleňák, Martinková |
DPa
|
Diplomový projekt |
- ÚCHV/DPP1/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Andruch, Antušová, Budovská, Černák, Demkovičová, Diuzheva, Elečko, Fábian, Ganajová,
Gonda, Gondová, Györyová, Halaganová, Halamová, Hamuľaková, Imrich, Janovec, Kožurková,
Krafčíková, Kristofová, Kudličková, Kuchár, Kupcová, Martinková, Matiková-Maľarová,
Molčányiová, Morovská Turoňová, Olekšák, Oriňak, Oriňaková, Orságová Králová, Petruš,
Potočňák, Reiffová, Sabalová, Sabolová, Sedlák, Serbin, Straková Fedorková, Šandrejová,
Tomášková, Tvrdoňová, Vargová, Varhač, Vavra, Víglaský, Vilková, Vojteková, Zeleňák
|
DPb
|
Diplomový projekt |
- ÚCHV/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
Almáši, Andruch, Antalík, Antušová, Bazeľ, Bečka, Beňová, Bochňák, Gašková, Budovská,
Bušová, Černák, Čonková, Demkovičová, Diuzheva, Dzurillová, Elečko, Fábian, Fabišíková,
Kuchárová, Flórián, Gálová, Ganajová, Garajová, Gavalierová, Gonda, Gondová, Györyová,
Halaganová, Halamová, Hamuľaková, Harvanová, Fazekašová, Hurajtová, Chromá, Imrich,
Jacková, Janovec, Kaľavský, Kicková, Konkoľová, Košturiak, Kozlov, Kožurková, Krafčíková,
Kristian, Kristofová, Kudličková, Kuchár, Kupcová, Kvaková, Levoča, Litecká, Lükőová,
Hatiarová, Magura, Haverová, Martinková, Matejová, Matiková-Maľarová, Molčányiová,
Morovská Turoňová, Nunhart, Olekšák, Oriňak, Oriňaková, Orságová Králová, Petruš,
Podhradský, Potočňák, Psotka, Rečlo, Reiffová, Rengevičová, Repovská, Rončák, Bártová,
Sabalová, Sabolová, Jakubeczyová, Samoľová, Sedlák, Serbin, Slepčíková, Smolková,
Sotáková, Stanková, Straková Fedorková, Stramová, Suváková, Šandrejová, Široký, Šišoláková,
Špaková Raschmanová, Tomášková, Tvrdoňová, Vargová, Varhač, Vavra, Víglaský, Vilková,
Vojteková, Vráblová, Zeleňák, Žid
|
DPc
|
Diplomový projekt |
- ÚCHV/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
Gondová |
ÚCHV/DCH1/15
|
Didaktika chémie I |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
ÚCHV/SPC1a/03 |
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/DCH2/15
|
Didaktika chémie II |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
ÚCHV/DCH1/15 |
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
|
L |
ÚCHV/MPPc/15 |
Sotáková |
|
Blok -
Pv Aj
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Panocová, Paľová, Fabian |
KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
KSSFaK/ZTPUP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu pre anglistov |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
KAaA/UKCUEm/15
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A* |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Borková, Buráková, Demjanová, Desiatniková, Fabian, Filipová, Franko, Gregová, Janigová,
Kalafus Antoniová, Körtvélyessy, Lukačín, Magsamen, Martausová, Paľová, Panocová,
Rosivalová Baučeková, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Stekauer, Šnircová, Timková,
Tomaščíková, Zeleňáková, Andričík
|
KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová, Rosivalová Baučeková |
KAaA/KPILTmu/15
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/SMTMmu/15
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B* |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Borková, Buráková, Demjanová, Desiatniková, Fabian, Filipová, Franko, Gregová, Janigová,
Kalafus Antoniová, Körtvélyessy, Lukačín, Magsamen, Martausová, Paľová, Panocová,
Rosivalová Baučeková, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Stekauer, Šnircová, Timková,
Tomaščíková, Zeleňáková
|
KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Janigová |
KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Franko, Demjanová |
KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková, Paľová, Demjanová, Franko, Janigová |
KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/ELHI/09
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Franko, Demjanová |
KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Boberová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT06/15
|
Moderná didaktická technika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kireš, Hanč |
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Berinšterová |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Benka |
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Hricová |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
L |
|
Onufrák |
Blok -
Chémia
|
Min.
9
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/ZTOX/04
|
Základy toxikológie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Matiková-Maľarová |
ÚCHV/UECH/03
|
Úvod do environmentálnej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Straková Fedorková |
ÚCHV/BTC/03
|
Biotechnológia |
|
5 |
3P |
S |
1 |
L |
|
Sabolová |
ÚCHV/ZCVU/04
|
Základy chemických výrob |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
L |
|
Vargová |
ÚCHV/VKOCH/03
|
Vybrané kapitoly z organickej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Imrich |
ÚCHV/VKACH/03
|
Vybrané kapitoly z analytickej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Gondová |
ÚCHV/AMCU/15
|
Aktivizujúce metódy výučby chémie |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/DTCU/15
|
Digitálne technológie vo výučbe chémie |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Ganajová, Kristofová, Sotáková |
ÚCHV/VKAU/04
|
Vybrané kapitoly z anorganickej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Zeleňák |
|
Blok -
Vp Aj
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
+ |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Franko, Demjanová |
KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
|
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petruňová |
Blok -
III
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Dek. PF UPJŠ/PPZ/13
|
Rozvoj osobnosti a kľúčové kompetencie pre úpech na trhu práce |
! |
2 |
14sC |
H |
|
Z |
|
Stefányi |
Blok -
Chémia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/FUMCH1/03
|
Úvod do chémie materiálov |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Oriňaková |
ÚCHV/CHE2/03
|
Chemická exkurzia |
|
4 |
1tC |
H |
1 |
L |
|
Vargová |
ÚCHV/XBCH/04
|
Xenobiochémia |
|
5 |
3P |
S |
1 |
L |
|
Antalík, Sabolová |
ÚCHV/KC/03
|
Kozmetická chémia |
! |
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Martinková |
ÚCHV/STOX/04
|
Špeciálna toxikológia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
ÚCHV/ZTOX/04 |
Györyová, Matiková-Maľarová |
ÚCHV/DSU1a/10
|
Diplomový seminár z chémie pre XCH |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Ganajová |
ÚCHV/DSU1b/10
|
Diplomový seminár z chémie pre XCH |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Ganajová |
ÚCHV/SAZ1/15
|
Stereochémia anorganických zlúčenín |
|
3 |
2C |
H |
|
Z |
|
Zeleňák |
ÚCHV/STA1/03
|
Štruktúrna analýza |
|
6 |
2P + 2C |
S |
|
Z |
|
Potočňák |
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Šulc, Küchelová, Bakalár, Uher, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
ÚTVŠ/ZKLS//13
|
Zimný kurz lyžovania |
|
2 |
36C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Šulc, Valanský |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Šulc, Küchelová, Uher, Bakalár, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Bakalár |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Buková, Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Valanský, Dombrovský |
|