|
|
|
Blok -
H
|
Min.
24
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/Sh20s/15
|
Svetová historiografia v 20. storočí |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Šutaj, Otčenášová, Olejník, Pekár, Magdoško, Melichárek |
| KH/DD1/10
|
Didaktika dejepisu I |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Gabzdilová, Śnieżko |
| KH/Sh/15
|
Slovenská historiografia |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šutaj, Otčenášová, Tokárová |
| KH/DD2/10
|
Didaktika dejepisu II |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Gabzdilová, Śnieżko |
| KH/DS1/10
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
1C |
H |
1 |
L |
|
Olejník, Šutaj, Gabzdilová, Kaminská, Pekár, Fedorčák, Śnieżko, Magdoško, Sendeková,
Otčenášová, Melichárek, Hrehor, Tokárová, Regináčová
|
| KH/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Gabzdilová, Śnieżko |
| KH/DS2/13
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tokárová |
| KH/DSs/15
|
Dejiny školstva na Slovensku |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Gabzdilová, Śnieżko |
| KH/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KH/MPPb/15 |
Gabzdilová, Śnieżko |
| KH/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KH/MPPc/15 |
Gabzdilová, Śnieżko |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Boberová, Petríková |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Hricová, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Boberová |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Fudaly |
|
Blok -
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/GEO2b/10
|
Geometria II |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Fabrici, Janičková |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2a/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Šveda |
| ÚMV/SSM/15
|
Seminár zo školskej matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Harminc |
| ÚMV/DDMa/14
|
Didaktika matematiky I |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Šveda, Semanišinová |
| ÚMV/VPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šveda, Semanišinová |
| DPb
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2b/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
ÚMV/DPP2a/14 |
Doboš |
| ÚMV/DDMb/14
|
Didaktika matematiky II |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Semanišinová |
| ÚMV/AIM/10
|
Aplikácia IKT do vyučovania matematiky |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Lukáč |
| ÚMV/VSPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚMV/VPPb/15 |
Šveda, Semanišinová |
| DPc
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2c/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
ÚMV/DPP2b/14 |
|
| ÚMV/VSPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚMV/VSPc/15 |
Šveda, Semanišinová |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
H
|
Min.
14
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/OKeK/15
|
Osídlenie košickej kotliny |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Miroššayová |
| KH/Dk/15
|
Doby kamenné v slovenskom praveku |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kaminská |
| KH/Svs/15
|
Spoločnosť na Slovensku v stredoveku |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Kaminská, Magdoško |
| KH/MH/13
|
Maďarská historiografia |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Szeghy |
| KH/SVM/13
|
Staroveké vojny |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Olejník |
| KH/Ke/15
|
Košice v 16. - 18. storočí |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Fedorčák |
| KH/VD/15
|
Výučba dejepisu v praxi I. |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Śnieżko |
| KH/Fmm/15
|
Fenomén motorizmu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Jančura |
| KH/Hpp/15
|
Historická pamäť - pripomínanie 2. sv. vojny |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Otčenášová, Jančura |
| KH/Sahm/15
|
Slovenské autonomistické hnutie |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Pekár |
| KH/Rvr/15
|
Represie vládnucich režimov v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hrehor |
| KH/DBalm/15
|
Dejiny Balkánu po 2. sv. vojne |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Melichárek |
| KH/FN/13
|
Fašizmus a nacizmus v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Olejník |
| KH/PR/13
|
Zmeny v pozemkovom vlastníctve v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Hrehor |
| KH/Vd2/15
|
Výučba dejepisu v praxi II. |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/RDvDV/15
|
Regionálne dejiny v dejepisnom vyučovaní |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/Skm/15
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
2 |
Z |
|
Gabzdilová, Hrehor |
| KH/RaPR/15
|
Reformácia a protireformacia na východnom Slovensku |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Fedorčák |
| KH/VKcsm/15
|
Vybrané kapitoly z dejín Československa (1948 - 1989) |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Šutaj |
| KH/KNnS/15
|
Karpatskí Nemci na Slovensku |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Gabzdilová |
|
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Boberová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT06/15
|
Moderná didaktická technika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kireš, Hanč |
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Berinšterová |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Benka |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Hricová |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
L |
|
Onufrák |
|
Blok -
Matematika
|
Min.
10
Kreditov
|
Je potrebné absolvovať aspoň dva z predmetov DFR, PSTb, GEO2c, ATA
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/DFR/10
|
Diferenciálne rovnice |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kiseľák |
| ÚMV/PSTb/10
|
Pravdepodobnosť a štatistika II |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Skřivánková, Hančová |
| ÚMV/GEO2c/10
|
Geometria III |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/GEO2b/10 |
Fabrici |
| ÚMV/VMA/10
|
Vybrané kapitoly z matematickej analýzy |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Kiseľák, Hutník |
| ÚMV/SMO/10
|
Seminár k matematickej olympiáde |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Semanišinová |
| ÚMV/ATA/14
|
Algebra a teoretická aritmetika |
|
4 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Harminc |
| ÚMV/DGE/10
|
Dynamická geometria |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Lukáč |
| ÚMV/SHM/10
|
Seminár z histórie matematiky |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Semanišinová |
|
| |
|
|
|
Blok -
III
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
| Dek. PF UPJŠ/PPZ/13
|
Rozvoj osobnosti a kľúčové kompetencie pre úpech na trhu práce |
! |
2 |
14sC |
H |
|
Z |
|
Stefányi |
|
Blok -
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
Horňák |
|
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Šulc, Küchelová, Bakalár, Uher, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
| ÚTVŠ/ZKLS//13
|
Zimný kurz lyžovania |
|
2 |
36C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Šulc, Valanský |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Šulc, Küchelová, Uher, Bakalár, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Bakalár |
| ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Buková, Horbacz |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Valanský, Dombrovský |
|
| |