Block - Pedagogy |
Min.
4
Credits
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Abbreviation |
Name |
Current |
Credit |
Range |
End |
Year |
Sem. |
Prerequisites |
Teacher |
KPE/Pg/15
|
Pedagogy |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová, Boberová |
KPE/OLŠ/15
|
School Administration and Legislation |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Boberová |
KPE/TVE/08
|
Theory of Education |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Boberová, Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternative Education |
|
2 |
2P |
H |
2 |
S |
|
Orosová, Petríková |
ÚINF/EDS/15
|
Educational software |
+ |
2 |
0L + 2P |
H |
3 |
W |
|
Šnajder |
Block - Psychology |
Min.
4
Credits
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Abbreviation |
Name |
Current |
Credit |
Range |
End |
Year |
Sem. |
Prerequisites |
Teacher |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychology |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová, Janovská, Benka |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Drug Addiction Prevention in University Students |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Berinšterová, Orosová |
KPPaPZ/PP/15
|
Positive Psychology |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychology of Everyday Life |
|
2 |
2P |
H |
2 |
W |
|
Kalina |
Block - Spoločenský a sociálno-vedný základ (PF) |
Min.
2
Credits
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Abbreviation |
Name |
Current |
Credit |
Range |
End |
Year |
Sem. |
Prerequisites |
Teacher |
ÚMV/DGS/15
|
Students` Digital Literacy |
|
2 |
2P |
A |
1 |
W |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KPO/SPKVV/15
|
Social and Political Context of Education |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
S |
|
Gbúrová |
KFaDF/VKFV/07
|
Selected Topics in Philosophy of Education (General Introduction) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
W |
KFaDF/DF1/05 |
Tholt |
ÚBEV/BDD/05
|
Biology of Children and Adolescents |
|
2 |
2L + 0P |
H |
2, 3 |
S |
|
Kassayová |
|
Certified study programmes
|
Abbreviation |
Name |
IB1
|
Ethics in Biomedical Sciences For Medical Practice
|
IB10
|
Medzinárodný certifikát ECo-C
|
IB11
|
Medzinárodný certifikát ECDL
|
IB12a
|
Use, Administration, and Development in the SAP System – Administrator
|
IB12c
|
Use, Administration, and Development in the SAP System – Consultant
|
IB12p
|
Use, Administration, and Development in the SAP System – Programmer
|
IB12u
|
Use, Administration, and Development in the SAP System – User
|
IB13
|
Psychological, social, and cultural aspects of health
|
IB2
|
Essentials of Law – Aspects of Private Law
|
IB3
|
Essentials of Law – Aspects of Public Law
|
IB4
|
Project Management
|
IB5
|
Closed-end Economy
|
IB6
|
Conflict and Crisis Situations Resolving in Educational Practice
|
IB7
|
Statistics for Practice
|
IB8
|
Environmental Aspects of Burden to the Environment
|
IB9
|
Medzinárodný certifikát TOEFL
|
|