|
Blok -
Psychológia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
DPa
|
Diplomový projekt |
- KPPaPZ/DPS1/15
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
KPPaPZ/PaSPP/09
|
Pedagogická a školská psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Gajdošová |
KPPaPZ/DPs/09
|
Didaktika psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
KPPaPZ/PaSPP/09 a KPE/PDU/15 |
Gajdošová |
DPb
|
Diplomový projekt |
- KPPaPZ/DPS2/15
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
KPPaPZ/DPS1/15 |
|
KPPaPZ/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Gajdošová |
DPc
|
Diplomový projekt |
- KPPaPZ/DPS3/15
|
Diplomový seminár 3 |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPS2/15 |
Kačmár |
KPPaPZ/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/MPPb/15 |
Gajdošová |
KPPaPZ/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KPPaPZ/MPPc/15 |
Gajdošová |
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
13
Kreditov
|
Blok pre študentov učiteľstva Psychológie v kombinácii
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Boberová, Petríková |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Boberová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Fudaly |
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/AZG1/15
|
Regionálna geografia Ázie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Hochmuth, Novotný |
DPa
|
Diplomový projekt |
- ÚGE/DPP1/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Barabas, Bónová, Csachová, Gallay, Gessert, Hofierka, Hochmuth, Kaňuk, Kulla, Nestorová-Dická,
Novotný, Sedlák, Spišiak
|
ÚGE/FGE1/15
|
Fyzická geografia Európy |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Hochmuth |
ÚGE/AFAU1/15
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Hochmuth, Novotný |
ÚGE/DIDG/15
|
Didaktika geografie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Csachová |
DPb
|
Diplomový projekt |
- ÚGE/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚGE/HGE1/15
|
Humánna geografia Európy |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Hochmuth, Csachová |
ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová |
ÚGE/SDG/03
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová |
DPc
|
Diplomový projekt |
- ÚGE/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
Barabas, Bónová, Csachová, Gallay, Gessert, Hofierka, Hochmuth, Kaňuk, Kulla, Nestorová-Dická,
Novotný, Sedlák, Spišiak
|
ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
ÚGE/NTG/13
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gessert, Csachová |
ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Csachová |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
Min.
35
Kreditov
|
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
15
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PDZUP/09
|
Prevencia drogových závislostí pre učiteľov psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Berinšterová |
KPPaPZ/KP/09
|
Kariérne poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Bačíková, Štefaňáková |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ASP/15
|
Aplikácia systemického prístupu v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Orosová, Kalina |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPPaPZ/IZ/09
|
Integrácia žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením |
|
3 |
2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Berinšterová |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/APZC/09
|
Aplikácia prístupu zameraného na človeka vo vzťahoch |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPs/09 |
Gajdošová |
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Boberová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT06/15
|
Moderná didaktická technika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kireš, Hanč |
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Berinšterová |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Benka |
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Hricová |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
L |
|
Onufrák |
Blok -
Geografia I
|
Min.
10
Kreditov
|
Predmety ÚGE/DSEI/05 a ÚGE/DSEII/05 si môžu vybrať iba študenti, ktorí majú diplomovú
prácu z geografie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/KUL/12
|
Kultúrna geografia |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Spišiak, Kulla |
ÚGE/GME/08
|
Geografia mesta |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Spišiak, Nestorová-Dická |
ÚGE/ISU/12
|
Informačné systémy o území |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Hofierka |
ÚGE/ZAE/15
|
Zahraničná exkurzia |
|
3 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Hochmuth |
ÚGE/AMG/13
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Hochmuth, Novotný |
ÚGE/DSEI/05
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka, Novotný, Sedlák |
ÚGE/GSA/08
|
Geografické systémy nevýrobných aktivít |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Spišiak, Kulla |
ÚGE/POL1/15
|
Politická geografia a geopolitika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Hochmuth, Csachová |
ÚGE/DSEII/05
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka, Hochmuth, Novotný, Spišiak |
|
|
|
Blok -
III
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Dek. PF UPJŠ/PPZ/13
|
Rozvoj osobnosti a kľúčové kompetencie pre úpech na trhu práce |
! |
2 |
14sC |
H |
|
Z |
|
Stefányi |
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/HOS/15
|
Hospodárska geografia Slovenska |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Spišiak, Kulla |
ÚGE/GRL/13
|
Geografia náboženstiev |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Spišiak, Novotný |
ÚGE/PVS2/06
|
Populačný vývoj sveta |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
1 |
L |
|
Hochmuth, Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
ÚGE/NGS/06
|
Nemecký geografický seminár |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gessert |
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
120 kreditov sa študentovi môžu započítať max. 2 kredity.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Šulc, Küchelová, Bakalár, Uher, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Šulc, Küchelová, Uher, Bakalár, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Šulc, Küchelová, Uher, Bakalár, Horbacz, Valanský, Vokál, Kaško, Zelko, Dračková,
Čurgali, Potočníková
|
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Šulc, Küchelová, Bakalár, Uher, Horbacz, Valanský, Vokál, Kršňáková, Kaško, Zelko,
Dračková, Čurgali, Potočníková
|
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Valanský, Dombrovský |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Buková, Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Bakalár |
ÚTVŠ/ZKLS//13
|
Zimný kurz lyžovania |
|
2 |
36C |
A |
|
Z |
|
Šulc, Valanský |
Blok -
Rozvíjanie IKT a jazykových kompetencií
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Bednáriková |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Bednáriková |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Puchalová |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková |
KGER/NJKK/07
|
Komunikatívne kompetencie v NJ |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Černáková |
ÚFV/FEP1/07
|
Počítačom podporované prírodovedné laboratórium |
|
4 |
1P + 2C |
S |
|
Z |
|
Ješková |
ÚFV/MDT06/06
|
Moderná didaktická technika |
|
3 |
2C |
H |
|
Z |
|
Kireš |
ÚFV/VMV1/04
|
Využitie multimédií vo vzdelávaní |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Kireš, Adamek |
|
|