|
Blok -
PP - Ev
|
Min.
27
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAE/TPEVm/16
|
Teória a prax etickej výchovy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Heldáková |
KAE/FIVm/15
|
Filozofia výchovy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Vladyková |
KAE/DE1m/15
|
Didaktika etickej výchovy 1 |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Heldáková |
KAE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Heldáková |
KAE/DS1m/12
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Vladyková, Jesenková, Bednár, Heldáková |
KAE/DE2m/15
|
Didaktika etickej výchovy 2 |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Heldáková |
KAE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAE/MPPb/15 |
Heldáková |
KAE/DS2m/12
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Vladyková, Machalová, Jesenková, Bednár, Heldáková |
KAE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAE/MPPc/15 |
Heldáková |
Blok -
VO
|
Min.
22
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KFaDF/FIAm/15
|
Filozofická antropológia |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Bosáková |
KFaDF/AXIm/15
|
Axiológia |
|
3 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Jusko |
KFaDF/DIDF/15
|
Didaktika filozofie |
|
3 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Stojka |
KFaDF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Stojka |
KFaDF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KFaDF/MPPb/15 |
Stojka |
KFaDF/DP1M/15
|
Diplomová práca 1 |
|
2 |
1C |
H |
2 |
Z |
|
|
KFaDF/SOFm/15
|
Sociálna filozofia |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Mayerová, Hruška |
KFaDF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KFaDF/MPPc/15 |
Stojka |
KFaDF/DP2M/15
|
Diplomová práca 2 |
|
2 |
1C |
H |
2 |
L |
|
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková, Ferencová |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Petríková |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
PVP1 - Ev
|
Min.
4
Kredity
|
Študent je povinný počas štúdia absolvovať predmety z bloku PVP1 za minimálne 4 kredity.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAE/VKEVm/12
|
Vybrané kapitoly z etickej výchovy |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Heldáková |
KAE/TMAm/12
|
Techniky morálnej argumentácie |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Vladyková |
KAE/FAm/15
|
Filozofická antropológia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jesenková |
KAE/JHBLm/12
|
J. Habermas: Budoucnost lidske prirozenosti (textový seminár) |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Vladyková |
KAE/MEV/15
|
Mediálna výchova |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Getlík |
Blok -
PVP2 - Ev
|
Min.
4
Kredity
|
Študent je povinný počas štúdia absolvovať predmety z bloku PVP2 za minimálne 4 kredity.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAE/NEm/12
|
Význam empirickej etiky v etickej výchove |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Vladyková |
KAE/FKm/12
|
Filozofia konania |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Vladyková |
KPE/PVC/09
|
Pedagogika voľného času |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Petríková |
KAE/MENVm/12
|
Multikultúrna, globálna a environmentálna výchova |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Heldáková |
KAE/UEm/12
|
Učiteľská etika |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Heldáková |
Blok -
VO
|
Min.
14
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KFaDF/FIDm/15
|
Filozofia dejín |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Stojka |
KFaDF/EPI2m/15
|
Epistemológia 2 |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tholt, Jusko |
KFaDF/GHER/15
|
Gadamerova hermeneutika |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bosáková |
KFaDF/HHD/15
|
Husserl a Heidegger: dva pohľady na novovekú vedu |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hruška |
KFaDF/HKC/15
|
Hermeneutické koncepcie človeka |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bosáková |
KFaDF/FRF/15
|
Francúzska fenomenológia |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Mičaninová |
KFaDF/FZJS/15
|
Filozofické základy jazyka a semiotiky |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
KFaDF/SKPN/15
|
Saul Kripke: Pomenovanie a nevyhnutnosť |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Andreanský |
KFaDF/VP1M/15
|
Výberová prednáška z filozofie pre magistrov 1 |
|
3 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
|
KFaDF/FMB/15
|
Filozofia Martina Bubera |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Mičaninová |
KFaDF/DHHH/15
|
Descartes vo filozofickej koncepcii Hegela, Husserla a Heideggera |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
|
KFaDF/DDD/15
|
Derridov dekonštruktivizmus a dejiny |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Leško |
KFaDF/PTSJS/15
|
J. Patočka: Telo, spoločenstvo, jazyk, svet |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Stojka |
KFaDF/KASP/15
|
Klasický a súčasný pragmatizmus |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
|
KFaDF/VIAC/15
|
Vita activa |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Nezník |
KFaDF/VP2M/15
|
Výberová prednáška z filozofie pre magistrov 2 |
|
3 |
2P |
H |
1 |
L |
|
Stojka |
KFaDF/SVKM1/15
|
Študentská vedecká konferencia (Mgr) 1 |
|
3 |
|
H |
1 |
L |
|
|
KFaDF/FJAZm/15
|
Filozofia jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Hruška |
KFaDF/FMP/15
|
Filozofia a metodológia novovekej prírodovedy 17. storočia |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Tholt |
KFaDF/WFIS/15
|
L. Wittgenstein: Filozofické skúmania |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tholt |
KFaDF/ENL/15
|
Problém existencie vo filozofii E. Lévinasa |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Mičaninová |
KFaDF/SMCK/15
|
M. Scheler: Miesto človeka v kozme |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bosáková |
KFaDF/EAT/15
|
Eros ako téma |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Nezník |
KFaDF/HKM/15
|
Heidegger a koniec metafyziky |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hruška |
KFaDF/SCRF/15
|
Spytovanie sa na človeka v ruskej filozofii 19. a 20. storočia |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
KFaDF/TOS/15
|
Teória otvorenej spoločnosti |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Stojka |
KFaDF/HVTZ/15
|
M. Heidegger: Veda, technika a zamyslenie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Stojka |
KFaDF/SAAJ/15
|
Šestov: Atény a Jeruzalem |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
KFaDF/RFO/15
|
R. Rorty: Filozofické orchidey |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Mayerová |
KFaDF/SVKM2/15
|
Študentská vedecká konferencia (Mgr) 2 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
KFaDF/LMON/15
|
G. W. Leibniz: Monadológia |
|
3 |
2C |
H |
|
L |
|
Škára |
KFaDF/PRAVO/18
|
Základy práva pre učiteľstvo výchovy k občianstvu |
|
3 |
2P |
P |
1 |
Z |
|
Stojka |
KFaDF/POLVO/18
|
Základy politológie pre učiteľstvo výchovy k občianstvu |
|
3 |
2P |
P |
1 |
L |
|
Hruška |
KFaDF/ZEEVO/18
|
Základy ekonómie a ekonomiky pre učiteľstvo výchovy k občianstvu |
|
3 |
2P |
P |
2 |
Z |
|
Rodáková |
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ferencová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Petríková, Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
Ev
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAE/GST/12
|
Rodové štúdiá |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jesenková |
Blok -
VO
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KFaDF/IHJ/07
|
Idea humanitas 1 |
+ |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Nezník |
KFaDF/PEDP/15
|
J. Patočka: Európa a doba poeurópska |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Stojka |
KFaDF/NEHJ/09
|
F. Nietzsche: Ecce homo |
|
2 |
1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Jusko |
Blok -
III
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dombrovský, Valanský |
|
|