|
Blok -
H
|
Min.
24
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KH/Sh20s/15
|
Svetová historiografia v 20. storočí |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Otčenášová, Borza |
KH/DD1/10
|
Didaktika dejepisu I |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Šutaj, Śnieżko |
KH/Sh/15
|
Slovenská historiografia |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Pekár, Tokárová, Otčenášová |
KH/DD2/10
|
Didaktika dejepisu II |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šutaj, Śnieżko |
KH/DS1/10
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
1C |
H |
1 |
L |
|
Šutaj, Kaminská, Pekár, Fedorčák, Śnieżko, Magdoško, Sendeková, Otčenášová, Melichárek,
Hrehor, Regináčová, Tokárová, Borza
|
KH/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Šutaj, Śnieżko |
KH/DS2/13
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Šutaj, Pekár, Kaminská, Śnieżko, Sendeková, Melichárek, Magdoško, Otčenášová, Fedorčák,
Hrehor, Regináčová, Tokárová, Borza
|
KH/DSs/15
|
Dejiny školstva na Slovensku |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
KH/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KH/MPPb/15 |
Šutaj, Śnieżko |
KH/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KH/MPPc/15 |
Šutaj, Śnieżko |
Blok -
Nj
|
Min.
31
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/DIJA/15
|
Aplikovaná lingvistika 1 |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/DZL/15
|
Druhy a žánre literatúry |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DZDML/15
|
Druhy a žánre literatúry pre deti a mládež |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1, 2 |
L |
|
Puchalová |
KGER/MOCJ/15
|
Metódy osvojovania si cudzieho jazyka |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fedáková |
KGER/SYJA/15
|
Aplikovaná lingvistika 2 |
! |
3 |
1P + 1C |
S |
1, 2 |
L |
|
Kováčová |
KGER/PREDI1/15
|
Predmetová didaktika 1 |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Fedáková |
KGER/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Puchalová, Fedáková, Čopíková |
KGER/DS1/12
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Džambová, Puchalová, Fedáková, Kováčová, Popovičová |
KGER/IKKO/15
|
Interkultúrna komunikácia |
! |
3 |
1P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/PREDI2/15
|
Predmetová didaktika 2 |
|
3 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
KGER/PREDI1/15 |
Fedáková |
KGER/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KGER/MPPb/15 |
Puchalová, Fedáková, Čopíková |
KGER/DS2/12
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Džambová, Kováčová, Fedáková, Puchalová |
KGER/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KGER/MPPc/15 |
Puchalová, Fedáková, Čopíková |
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková, Ferencová |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Petríková |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
H
|
Min.
14
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KH/Dk/15
|
Doby kamenné v slovenskom praveku |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kaminská |
KH/Svs/15
|
Spoločnosť na Slovensku v stredoveku |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Magdoško |
KH/VD/15
|
Výučba dejepisu v praxi I. |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Śnieżko |
KH/Fmm/15
|
Fenomén motorizmu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Jančura |
KH/Hpp/15
|
Historická pamäť - pripomínanie 2. sv. vojny |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Otčenášová |
KH/Sahm/15
|
Slovenské autonomistické hnutie |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Pekár |
KH/Rvr/15
|
Represie vládnucich režimov v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hrehor |
KH/DBalm/15
|
Dejiny Balkánu po 2. sv. vojne |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Melichárek |
KH/FN/13
|
Fašizmus a nacizmus v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Tokárová |
KH/PR/13
|
Zmeny v pozemkovom vlastníctve v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Hrehor |
KH/UrbD/19
|
Urbánne dejiny |
! |
2 |
2P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Pekár |
KH/Vd2/15
|
Výučba dejepisu v praxi II. |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
KH/RDvDV/15
|
Regionálne dejiny v dejepisnom vyučovaní |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
KH/Skm/15
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
2 |
Z |
|
Hrehor |
KH/VKcsm/15
|
Vybrané kapitoly z dejín Československa (1948 - 1989) |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Šutaj |
KH/CaSm/17
|
Cirkev a spoločnosť v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Borza |
KH/DGCm/17
|
Dejiny gréckokatolíckej cirkvi |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Borza |
Blok -
Nj
|
Min.
8
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/PROSE/15
|
Projektový seminár - nemčina ako cudzí jazyk |
! |
3 |
3C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Fedáková |
KGER/DNJ/15
|
Dejiny nemeckej jazykovedy |
! |
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
|
KGER/SULIT/15
|
Súčasná po nemecky písaná literatúra |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/NSLV/15
|
Nemecko-slovenské medziliterárne vzťahy |
! |
3 |
0P + 2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/NSK/15
|
Nemecko-slovenské jazykové kontakty |
! |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Meier |
KGER/PROJA/15
|
Projektový seminár z jazykovedy nemeckého jazyka |
! |
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Džambová, Kováčová |
KGER/TPPNT/15
|
Teória a prax prekladu nemeckých odborných textov |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kováčová |
KGER/PSPD1/15
|
Projektový seminár z predmetovej didaktiky 1 |
! |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Fedáková |
KGER/VHP/15
|
Výskum historickej tlače |
! |
3 |
2C |
P |
2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/DLIT/15
|
Didaktika práce s literárnym textom |
! |
3 |
0P + 2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DF/15
|
Didaktika fonetiky nemeckého jazyka |
|
3 |
0P + 2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Džambová |
KGER/PSPD2/15
|
Projektový seminár z predmetovej didaktiky 2 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Fedáková |
KGER/PROLI/15
|
Projektový seminár z nemeckej literatúry |
! |
3 |
3C |
H |
1, 2 |
L |
|
Puchalová |
KGER/NMNJ/15
|
Netradičné metódy vo vyučovaní nemeckého jazyka |
|
3 |
2C |
P |
1, 2 |
L |
|
Kováčová |
KGER/TS1/15
|
Tlmočenie 1 NJ (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Jenčíková |
KGER/TMEP/15
|
Terminológia medzinárodných ekonomických a politických vzťahov a preklad NJ |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kováčová, Jenčíková |
KGER/TS2/15
|
Tlmočenie 2 NJ (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Strömplová, Jenčíková |
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ferencová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Petríková, Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
Nj
|
Predmet KGER/AUNJ/15 nie je určený pre kombináciu s anglickým jazykom.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/HN/15
|
Hospodárska nemčina |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Strömplová |
KGER/AUNJ/15
|
Angličtina pre učiteľov - 2. cudzí jazyk |
! |
2 |
2C |
P |
2 |
Z |
|
Sňahničan, Fedáková |
KGER/OKNJ/15
|
Obchodná komunikácia v nemeckom jazyku |
! |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
|
Blok -
III
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dombrovský, Valanský |
|
|