|
|
|
Blok -
Sjl
|
Min.
33
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/L89/09
|
Súčasná slovenská literatúra po r. 1989 |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Milčák |
| KSSFaK/SVL1/09
|
Svetová literatúra 1 |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
| KSSFaK/IEDS/15
|
Interné a externé dejiny slovenčiny |
|
3 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Sedláková |
| KSSFaK/TKI/15
|
Teória komunikácie a informácie |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Zimmermann |
| KSSFaK/DIAL/15
|
Dialektológia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Sedláková |
| KSSFaK/SVL2/10
|
Svetová literatúra 2 |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
KSSFaK/SVL1/09 |
Andričík |
| KSSFaK/DIJ/11
|
Didaktika slovenského jazyka 1 |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Sedláková |
| KSSFaK/DIDL/15
|
Didaktika literatúry |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Hajdučeková |
| KSSFaK/ASDP1/15
|
Seminár k diplomovej práci 1 |
|
1 |
2C |
A |
1 |
L |
|
|
| KSSFaK/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
| KSSFaK/KHPO/15
|
Historická poetika |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Milčák |
| KSSFaK/VŠJA/15
|
Všeobecná jazykoveda |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Sabol |
| KSSFaK/DIDJ2/11
|
Didaktika slovenského jazyka 2 (sloh) |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
KSSFaK/DIJ/11 |
Sedláková |
| KSSFaK/ASDP2/15
|
Seminár k diplomovej práci 2 |
|
1 |
2C |
A |
2 |
Z |
KSSFaK/ASDP1/15 |
Andričík |
| KSSFaK/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KSSFaK/MPPb/15 |
|
| KSSFaK/ASDP3/15
|
Seminár k diplomovej práci 3 |
|
1 |
2C |
A |
2 |
L |
KSSFaK/ASDP2/15 |
Andričík |
| KSSFaK/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KSSFaK/MPPc/15 |
|
|
Blok -
PP - Ev
|
Min.
27
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAE/TPEVm/16
|
Teória a prax etickej výchovy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Heldáková |
| KAE/FIVm/15
|
Filozofia výchovy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Vladyková |
| KAE/DE1m/15
|
Didaktika etickej výchovy 1 |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Heldáková |
| KAE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Heldáková |
| KAE/DS1m/12
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Vladyková, Jesenková, Bednár, Heldáková |
| KAE/DE2m/15
|
Didaktika etickej výchovy 2 |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Heldáková |
| KAE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAE/MPPb/15 |
Heldáková |
| KAE/DS2m/12
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Vladyková, Machalová, Jesenková, Bednár, Heldáková |
| KAE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAE/MPPc/15 |
Heldáková |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková, Ferencová |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Petríková |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Sjl
|
Min.
2
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/KSDL/15
|
Kapitoly zo svetovej dramatickej literatúry |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
| KSSFaK/SALD/09
|
Systémová analýza literárneho diela |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
| KSSFaK/POPO/10
|
Porovnávacia poetika |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
| KSSFaK/DEJA/09
|
Dejiny jazykovedy |
! |
2 |
2P + 0C |
H |
1 |
Z |
|
Sedláková |
| KSSFaK/SEMS/15
|
Textová syntax |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Jasinská |
| KSSFaK/KDSF1/15
|
Kapitoly z dejín svetového filmu I |
+ |
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
Sabol, Andričíková |
| KSSFaK/TRED/15
|
Teória redigovania |
! |
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
|
| KSSFaK/ZSOC/15
|
Kapitoly zo sociolingvistiky |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
|
| KSSFaK/CJS/13
|
Český jazyk pre slavistov |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Sedláková |
| KSSFaK/DSCJ/13
|
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Sedláková |
| KSSFaK/KLIS/09
|
Kapitoly z literárnovednej slavistiky (kontexty slovenskej a českej literatúry) |
! |
2 |
2P |
H |
1 |
L |
|
Gbúr |
| KSSFaK/RDL/15
|
Recepcia detskej literatúry |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
|
| KSSFaK/EXKUm/12
|
Literárna exkurzia 2 |
|
2 |
3dC |
A |
1, 2 |
L |
|
Andričík |
| KSSFaK/KDSF2/15
|
Kapitoly z dejín svetového filmu II |
+ |
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
KSSFaK/KDSF1/15 |
Michalčík, Papcunová, Sabol, Andričíková |
| KSSFaK/TWWWS/15
|
Tvorba www stránok |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Polák |
| KSSFaK/AAS/10
|
Analýza akustického signálu |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
|
| KSSFaK/SJLV/09
|
Semiotika, jazykoveda a literárna veda |
! |
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Sabol |
| KSSFaK/CGL/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovaní literatúry |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/PVJL/15
|
Projektové vyučovanie v SJaL |
|
2 |
2C |
P |
2 |
Z |
|
|
| KSSFaK/TaDD/15
|
Teória a dejiny divadla |
+ |
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Horák |
| KSSFaK/KzDUM/15
|
Kapitoly z dejín umenia |
! |
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
L |
|
Šutor |
|
Blok -
PVP1 - Ev
|
Min.
4
Kredity
|
Študent je povinný počas štúdia absolvovať predmety z bloku PVP1 za minimálne 4 kredity.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAE/VKEVm/12
|
Vybrané kapitoly z etickej výchovy |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Heldáková |
| KAE/TMAm/12
|
Techniky morálnej argumentácie |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Vladyková |
| KAE/FAm/15
|
Filozofická antropológia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jesenková |
| KAE/JHBLm/12
|
J. Habermas: Budoucnost lidske prirozenosti (textový seminár) |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Vladyková |
| KAE/MEV/15
|
Mediálna výchova |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Getlík |
|
Blok -
PVP2 - Ev
|
Min.
4
Kredity
|
Študent je povinný počas štúdia absolvovať predmety z bloku PVP2 za minimálne 4 kredity.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAE/NEm/12
|
Význam empirickej etiky v etickej výchove |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Vladyková |
| KAE/FKm/12
|
Filozofia konania |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Vladyková |
| KPE/PVC/09
|
Pedagogika voľného času |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Petríková |
| KAE/MENVm/12
|
Multikultúrna, globálna a environmentálna výchova |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Heldáková |
| KAE/UEm/12
|
Učiteľská etika |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Heldáková |
|
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ferencová |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Petríková, Orosová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
| |
|
|
|
Blok -
Sjl
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/LKOM/07
|
Literárna a kultúrna komparatistika |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
|
Blok -
Ev
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAE/GST/12
|
Rodové štúdiá |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jesenková |
|
Blok -
III
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
|
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
| ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dombrovský, Valanský |
|
| |