|
|
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková, Ferencová |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Petríková |
|
Blok -
Biológia
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚBEV/VEK1/03
|
Všeobecná ekológia |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Raschmanová |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - ÚBEV/DPP1/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
| ÚBEV/DIB1/03
|
Didaktika biológie |
|
6 |
2P + 3C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPE/DPP/14 alebo KPE/PDU/15 |
Kimáková, Lešková, Boberová |
| ÚBEV/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
| DPb
|
Diplomový projekt |
| - ÚBEV/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
ÚBEV/DPP1/14 |
|
| ÚBEV/MKVU/15
|
Mikrobiológia a základy virológie |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Pristaš, Kolesárová, Maliničová |
| ÚBEV/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚBEV/MPPb/15 |
|
| DPc
|
Diplomový projekt |
| - ÚBEV/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
ÚBEV/DPP2/14 |
|
| ÚBEV/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚBEV/MPPc/15 |
Lešková |
| ÚGE/GEB/12
|
Geológia a petrografia |
|
6 |
3P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Bónová |
|
Blok -
Informatika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚINF/VIV1/15
|
Využitie internetu vo vzdelávaní |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Šnajder, Guniš |
| ÚINF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šnajder |
| ÚINF/DIN1a/15
|
Didaktika informatiky |
|
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Šnajder, Guniš |
| ÚINF/DIN1b/15
|
Didaktika informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Šnajder, Guniš |
| ÚINF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚINF/MPPb/15 |
Šnajder |
| ÚINF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚINF/MPPc/15 |
Šnajder |
| ÚINF/TIK1/15
|
Teória informácií, kódovanie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ferencová |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Petríková, Orosová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
Blok -
Biológia a didaktika biológie
|
Min.
9
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚBEV/OPR/12
|
Ochrana prírody |
|
3 |
2P + 0C |
S |
1 |
Z |
|
Kováč |
| ÚBEV/IMU1/03
|
Imunológia |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Demečková |
| ÚBEV/ETO1/03
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Majláth, Pipová, Kisková |
| ÚBEV/ZOG1/03
|
Zoogeografia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kováč |
| ÚBEV/FG1/03
|
Fytogeografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Mártonfi, Kolarčik |
| ÚBEV/SVK/01
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
1 |
L |
|
|
| ÚBEV/AFV/15
|
Aktivizujúce formy výučby biológie |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚBEV/DIB1/03 |
Lešková, Boberová |
| ÚBEV/SPP/08
|
Školské pokusy a pozorovania |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Lešková, Boberová |
| ÚBEV/DGO/17
|
Didaktika geológie a ochrany prírody |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚBEV/DIB1/03 a ÚGE/GEB/12 |
Lešková |
|
Blok -
Informatika
|
Min.
6
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚINF/PDSI1/15
|
Preddiplomový seminár z informatiky |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Šnajder |
| ÚINF/DSU1a/15
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Šnajder |
| ÚINF/DSU1b/15
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
ÚINF/DSU1a/15 |
Šnajder |
| ÚINF/AOS1/15
|
Administrácia operačných systémov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Sokol, Bajtoš |
| ÚINF/TSM1a/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Šnajder |
| ÚINF/TSM1b/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Guniš |
Predmety DSU1a, DSU1b sú povinné pre študentov, ktorí robia diplomovú prácu v predmete
informatika.
|
|
Blok -
Teoretické základy informatiky
|
Min.
5
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚINF/UNS1/15
|
Úvod do neurónových sietí |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Antoni |
| ÚINF/FO1/15
|
Formálne jazyky a automaty |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Geffert, Szabari |
| ÚINF/KKV1/15
|
Klasické a kvantové výpočty |
|
6 |
3P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Semanišin, Bednárová |
| ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Jirásek, Krivoš-Belluš |
| ÚINF/VYZ1/15
|
Výpočtová zložitosť |
|
4 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Geffert |
| ÚINF/VKN/15
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda |
|
5 |
2P + 2C |
S |
|
Z |
|
Kopčo |
|
| |
|
|
|
Blok -
III
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
|
Blok -
Rozvíjanie IKT a jazykových kompetencií
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
| CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Klimčáková |
| KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Jenčíková |
| CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková |
| ÚFV/FEP1/07
|
Počítačom podporované prírodovedné laboratórium |
|
4 |
1P + 2C |
S |
|
Z |
|
Ješková |
|
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
120 kreditov sa študentovi môžu započítať max. 2 kredity.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Dombrovský, Valanský |
| ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Kaško |
|
Blok -
Informatika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚINF/JAC1/15
|
Programovací jazyk C |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Pisarčík, Pekarčík |
| ÚINF/LOP1/15
|
Logické programovanie |
|
5 |
2P + 2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Krídlo, Krajči |
| ÚINF/PPU1a/15
|
Prevádzková prax |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
|
| ÚINF/SVK1/15
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
1, 2 |
L |
|
|
|
| |