|
Blok -
Psychológia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KFaDF/FMOPs/15
|
Dejiny filozofie pre medziodborové štúdium psychológie |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Mayerová |
KPPaPZ/MMOSP/15
|
Metodológia pre MOŠ psychológie |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Janovská |
KPS/KOGPS/11
|
Kognitívna psychológia |
|
7 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Lovaš, Kačmár, Kalina |
KPS/PEM/05
|
Psychológia emócií a motivácie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kováčová Holevová, Dobrowolska Kulanová |
KPS/USM/15
|
Úvod do štatistických metód |
+ |
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Ferjenčík, Bavoľár |
KPPaPZ/USMM/19
|
Úvod do štatistických metód pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Benka |
ÚBEV/NATM/15
|
Neuroanatómia pre medziodborové štúdium |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Ševc, Šebeňa |
KPPaPZ/PSO/09
|
Psychológia osobnosti |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Orosová, Köverová, Benka |
ÚBEV/ZNFYZM/15
|
Základy neurofyziológie pre medziodborové štúdium |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Gálik |
KPPaPZ/VPMOS/16
|
Vývinová psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/SPMOS/16
|
Sociálna psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Kalina |
KPS/TPP/15
|
Teória psychodiagnostiky a psychometriky |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
KPS/STA1/06 alebo KPS/USM/15 |
Ferjenčík, Benka |
BP
|
Bakalársky projekt |
- KPPaPZ/PSBc/06
|
Seminár k bakalárskej práci |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Benka |
Blok -
Cudzí jazyk
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJ
|
Cudzí jazyk |
- CJP/PFAJ4/07
|
Odborný anglický jazyk pre prírodné vedy |
|
2 |
2C |
PaS |
2 |
L |
|
Klimčáková, Mitríková, Slovenská, Petruňová |
- KGER/OJPV1/07
|
Nemecký odborný jazyk prírodných vied 1 |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
Jenčíková |
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GEP2/18
|
Základy geológie pre geografov |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Hochmuth, Bónová, Bóna |
ÚGE/UGP/18
|
Úvod do geografie a planetárna geografia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hofierka, Sedlák, Kolečanský |
ÚGE/KAG/15
|
Kartografia a geoinformatika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Sedlák, Šašak, Onačillová, Kaňuk |
ÚGE/GEM2/18
|
Geomorfológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Hochmuth, Gessert |
ÚGE/GEX1/07
|
Geologická exkurzia |
|
2 |
3dC |
H |
1 |
L |
|
Bónová |
ÚGE/UGIS/15
|
Úvod do geografických informačných systémov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gallay, Kaňuk, Šašak |
ÚGE/KMG/17
|
Kvantitatívne metódy v geografii |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Hofierka, Šupinský |
ÚGE/FYG1/18
|
Fyzická geografia 1 |
|
6 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Barabas, Gessert, Sládek |
ÚGE/OBY2/18
|
Geografia obyvateľstva a sídel |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Spišiak, Nestorová-Dická |
ÚGE/EXFG/15
|
Exkurzia z fyzickej geografie |
|
3 |
6dC |
H |
2 |
L |
|
Hochmuth, Barabas, Gessert |
ÚGE/FYG2/05
|
Fyzická geografia 2 |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Hochmuth, Gessert |
ÚGE/HUG2a/05
|
Humánna geografia (výrobná sféra) |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Spišiak, Kulla, Magdošková, Kolečanský |
ÚGE/EXHG1/15
|
Exkurzia z humánnej geografie |
|
3 |
6dC |
H |
3 |
Z |
|
Spišiak, Csachová, Kulla, Novotný, Nestorová-Dická |
ÚGE/FGS/15
|
Fyzická geografia Slovenskej republiky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Hochmuth, Gessert |
ÚGE/HUGN/15
|
Humánna geografia (nevýrobná sféra) |
|
3 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Kulla, Spišiak, Magdošková |
ÚGE/HGS/15
|
Humánna geografia Slovenskej republiky |
|
5 |
3P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Spišiak, Kulla, Nestorová-Dická, Pregi |
BP
|
Bakalársky projekt |
- ÚGE/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
Min.
37
Kreditov
|
|
Blok -
Pedagogika (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Petríková |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Ferencová |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
0P + 2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Ferencová |
Blok -
Psychológia pre kombinácie s Ps (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (PF)
|
Min.
2
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DGS/15
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KFaDF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
Z |
KFaDF/DF1/05 |
Tholt |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
Blok -
PSY
|
Min.
17
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJPSYCH1/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 1 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kolaříková |
KGER/NJPS1/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov I |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jenčíková |
KPPaPZ/SV1/08
|
Sociálno-psychologický výcvik I |
! |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
KPS/SYP/06
|
Systémy psychológie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Šebeňa |
ÚBEV/ETOP/08
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2, 3 |
Z |
|
Majláth, Pipová, Kisková |
CJP/PFAJPSYCH2/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 2 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Kolaříková |
KGER/NJPS2/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov II |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Jenčíková |
KPS/PDV/07
|
Poruchy detského vývinu |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
L |
KPS/VP1/05 |
Nezkusilová |
KKF/LJPS/07
|
Latinský jazyk pre psychológov |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šimon |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PDZ/09
|
Prevencia drogových závislostí |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Barbierik |
KPS/SOC/05
|
Sociológia |
|
5 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Onufrák |
KPS/ZKP/06
|
Základy klinickej psychológie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
KPS/VP2/06 |
Hricová |
KPS/ZPSP/06
|
Základy psychológie práce |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Fedáková, Kačmár |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Gajdošová, Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PAN/07
|
Psychologické aspekty nezamestnanosti |
! |
2 |
2C |
P |
2, 3 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/RP1/08
|
Ročníkový projekt (ŠVOČ) |
! |
6 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/SI2/09
|
Štatistické metódy II |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/SV2/08
|
Sociálno-psychologický výcvik II |
! |
3 |
2C |
H |
|
|
|
|
Blok -
Prírodovedné predmety
|
Min.
6
Kreditov
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových prírodovedných študijných
programov. Študent si volí min. 6 kreditov z odboru, v ktorom plánuje pokračovať v
štúdiu na magisterskom stupni
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GEE2/07
|
Geoekológia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
Z |
|
Hochmuth, Barabas, Sládek |
ÚGE/MIK/15
|
Mikrogeografia |
|
3 |
2C |
H |
|
Z |
|
Spišiak, Sládek |
ÚGE/PVS/18
|
Populačný vývoj Slovenska |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
L |
|
Spišiak, Nestorová-Dická |
ÚGE/GIS/15
|
Geografické informačné systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
|
Z |
|
Gallay, Nováková |
Blok -
Spoločensko-vedný základ
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových študijných programov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Janovská, Benka |
KFaDF/DF2p/03
|
Dejiny filozofie 2 (všeobecný základ) |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Nezník |
KOP/OPaPDV/14
|
Občianske právo a právo duševného vlastníctva |
|
4 |
2P |
A |
2, 3 |
Z |
|
Bačárová, Vojčík |
Blok -
Geografia
|
Min.
10
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/KUL/12
|
Kultúrna geografia |
|
4 |
2P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Spišiak, Kulla, Kolečanský |
ÚGE/PVS/18
|
Populačný vývoj Slovenska |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Spišiak, Nestorová-Dická |
ÚGE/POL1/18
|
Politická geografia a geopolitika |
|
5 |
1P + 2C |
S |
2 |
L |
|
Hochmuth, Csachová |
ÚGE/SBP1/13
|
Seminár k bakalárskej práci 1 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/GIS/15
|
Geografické informačné systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Gallay, Nováková |
ÚGE/MHG1/07
|
Mapovací kurz z humánnej geografie |
|
3 |
4dC |
H |
3 |
L |
|
Spišiak, Csachová, Kulla, Nestorová-Dická |
ÚGE/SBP2/13
|
Seminár k bakalárskej práci 2 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/KRS/08
|
Komplexná geografická charakteristika vybraných regiónov sveta |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Novotný |
ÚGE/NSGE/15
|
Nerastné suroviny - geologické a environmentálne relácie |
|
4 |
2P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Hochmuth, Bónová |
|
|
|
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/MG/18
|
Montánna geografia |
! |
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Sedlák |
ÚGE/HYP/15
|
Hydrologické praktikum |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Barabas |
ÚGE/KAR/05
|
Základy karsológie a speleológie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hochmuth, Gessert |
ÚGE/LOS/18
|
Linux a open source GIS |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gallay, Hofierka, Nováková |
ÚGE/GMAP/13
|
Geomorfologické mapovanie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/ZAE1/18
|
Zahraničná exkurzia 1 |
|
5 |
10dC |
H |
2 |
L |
|
|
ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Hochmuth, Kulla |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
3 |
L |
|
Hochmuth, Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
Blok -
I
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. PF UPJŠ/USPV/13
|
Úvod do štúdia prírodných vied |
|
2 |
12sP + 3dC |
A |
1 |
Z |
|
|
Blok -
Rozvíjanie jazykových kompetencií
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Klimčáková |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Jenčíková |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková |
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
180 kreditov sa študentovi môžu započítať maximálne 6 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Berta, Kručanica |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Dombrovský, Valanský |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Kaško |
|
|