|
|
|
Blok -
Psychológia
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - KPPaPZ/DPS1/15
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
| KPPaPZ/PaSPP/09
|
Pedagogická a školská psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Gajdošová |
| KPPaPZ/DPs/09
|
Didaktika psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
KPPaPZ/PaSPP/09 a KPE/PDU/15 |
Gajdošová |
| DPb
|
Diplomový projekt |
| - KPPaPZ/DPS2/15
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
KPPaPZ/DPS1/15 |
|
| KPPaPZ/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Gajdošová |
| DPc
|
Diplomový projekt |
| - KPPaPZ/DPS3/15
|
Diplomový seminár 3 |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPS2/15 |
|
| KPPaPZ/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/MPPb/15 |
Gajdošová |
| KPPaPZ/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KPPaPZ/MPPc/15 |
Gajdošová |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
13
Kreditov
|
Blok pre študentov učiteľstva Psychológie v kombinácii
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková, Ferencová |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Petríková |
|
Blok -
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/GEO2b/10
|
Geometria II |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Fabrici, Janičková |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2a/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Šveda |
| ÚMV/SSM/15
|
Seminár zo školskej matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Harminc |
| ÚMV/DDMa/14
|
Didaktika matematiky I |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Šveda |
| ÚMV/VPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šveda, Semanišinová |
| DPb
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2b/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
ÚMV/DPP2a/14 |
Doboš |
| ÚMV/DDMb/14
|
Didaktika matematiky II |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Semanišinová |
| ÚMV/AIM/10
|
Aplikácia IKT do vyučovania matematiky |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Lukáč |
| ÚMV/VSPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚMV/VPPb/15 |
Šveda, Semanišinová |
| DPc
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2c/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
ÚMV/DPP2b/14 |
|
| ÚMV/VSPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚMV/VSPc/15 |
Šveda, Semanišinová |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
Min.
35
Kreditov
|
|
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
15
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PDZUP/09
|
Prevencia drogových závislostí pre učiteľov psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová |
| KPPaPZ/KP/09
|
Kariérne poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Bačíková, Štefaňáková |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/ASP/15
|
Aplikácia systemického prístupu v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Orosová, Kalina |
| KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| KPPaPZ/IZ/09
|
Integrácia žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením |
|
3 |
2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Janovská |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/APZC/09
|
Aplikácia prístupu zameraného na človeka vo vzťahoch |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPs/09 |
Gajdošová |
|
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ferencová |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Petríková, Orosová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
Blok -
Matematika
|
Min.
10
Kreditov
|
Je potrebné absolvovať aspoň dva z predmetov MST, GEO2c, ATA, DFR
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/DFR/10
|
Diferenciálne rovnice |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kiseľák |
| ÚMV/MST/19
|
Matematická štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Žežula, Hančová |
| ÚMV/GEO2c/10
|
Geometria III |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Fabrici |
| ÚMV/SHM/10
|
Seminár z histórie matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Semanišinová |
| ÚMV/VMA/19
|
Vybrané kapitoly z matematickej analýzy |
|
4 |
2P + 2C |
H |
1 |
L |
ÚMV/FRPb/19 |
Hutník, Kiseľák |
| ÚMV/ATA/14
|
Algebra a teoretická aritmetika |
|
4 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Harminc |
| ÚMV/DGE/10
|
Dynamická geometria |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Lukáč |
|
| |
|
|
|
Blok -
III
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
|
Blok -
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
|
|
Blok -
Rozvíjanie IKT a jazykových kompetencií
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
| CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Klimčáková |
| KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Jenčíková |
| CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková |
| ÚFV/FEP1/07
|
Počítačom podporované prírodovedné laboratórium |
|
4 |
1P + 2C |
S |
|
Z |
|
Ješková |
|
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
120 kreditov sa študentovi môžu započítať max. 2 kredity.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Dračková, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Valanský, Vokál, Berta, Kručanica |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Dombrovský, Valanský |
| ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Kaško |
|
| |