|
|
|
Blok -
Pp Aj
|
Diplomový seminár 1, Diplomový seminár 2 a Diplomovú prácu a jej obhajobu absolvujú
študenti iba z toho odboru, v ktorom píšu diplomovú prácu. Chýbajúci počet kreditov
si dopľňajú z bloku povinne voliteľných predmetov z druhého odboru, v ktorom nepíšu
diplomovú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAaA/COLGmu/15
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Stekauer, Kalafus Antoniová |
| KAaA/AETLmu/15
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Lopičič, Simková, Buráková, Filipová |
| KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
KPE/PDU/15KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15 |
Rozenfeld |
| KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Körtvélyessy, Šnircová, Kalafus Antoniová |
| KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld |
| KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
| KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm* |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
| KAaA/PIVBUSEm/15
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková |
| KAaA/MASE1j/08
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen, Šnircová, Timková, Tomaščíková, Buráková, Fabian, Filipová, Franko, Gregová,
Janigová, Kalafus Antoniová, Körtvélyessy, Martausová, Panocová, Rosivalová Baučeková,
Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Stekauer
|
| KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
|
| KAaA/LTYPmu/15
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
| KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
|
| KAaA/MASE2m/15
|
Diplomový seminár 2 pre BASm d ext AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Fabian, Filipová, Franko, Gregová, Janigová, Kalafus Antoniová, Körtvélyessy, Magsamen,
Martausová, Panocová, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Stekauer, Timková, Tomaščíková,
Šnircová, Buráková
|
|
Blok -
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/GEO2b/10
|
Geometria II |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Fabrici, Hubeňáková |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2a/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Šveda |
| ÚMV/SSM/15
|
Seminár zo školskej matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Harminc |
| ÚMV/DDMa/14
|
Didaktika matematiky I |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Šveda |
| ÚMV/VPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šveda, Semanišinová |
| DPb
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2b/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
ÚMV/DPP2a/14 |
Doboš |
| ÚMV/DDMb/14
|
Didaktika matematiky II |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Semanišinová |
| ÚMV/AIM/10
|
Aplikácia IKT do vyučovania matematiky |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Lukáč |
| ÚMV/VSPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚMV/VPPb/15 |
Šveda, Semanišinová |
| DPc
|
Diplomový projekt |
| - ÚMV/DPP2c/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
ÚMV/DPP2b/14 |
|
| ÚMV/VSPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚMV/VSPc/15 |
Šveda, Semanišinová |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Novocký |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková, Kohoutková |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Pv Aj
|
Min.
6
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
| KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fabian, Gajdoš, Panocová |
| KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
| KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
| KSSFaK/ZTPUP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu pre anglistov |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
| KAaA/UKCUEm/15
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
| KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
| KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely* |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
| KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Fabian, Stekauer, Körtvélyessy, Tomaščíková, Filipová, Franko, Gregová, Janigová,
Magsamen, Martausová, Panocová, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Šnircová, Timková,
Sock, Buráková, Kalafus Antoniová, Paľová, Rosivalová Baučeková
|
| KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
| KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
| KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
| KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rosivalová Baučeková |
| KAaA/KPILTmu/15
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
| KAaA/SMTMmu/15
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
| KAaA/FLTM/19
|
Metódy vyučovania cudzieho jazyka pre 21. storočie |
|
3 |
1P + 1C |
P |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Timková |
| KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Fabian, Stekauer, Körtvélyessy, Tomaščíková, Filipová, Franko, Gregová, Janigová,
Magsamen, Martausová, Panocová, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Šnircová, Timková,
Andričík, Sock, Buráková, Kalafus Antoniová
|
| KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
| KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Franko |
| KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková |
| KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
| KAaA/ELHI/09
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Körtvélyessy |
| KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
| KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Franko |
| KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
| KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
| KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
|
|
Blok -
Matematika
|
Min.
10
Kreditov
|
Je potrebné absolvovať aspoň dva z predmetov MST, GEO2c, ATA, DFR
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/DFR/10
|
Diferenciálne rovnice |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kiseľák |
| ÚMV/MST/19
|
Matematická štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Hančová |
| ÚMV/GEO2c/10
|
Geometria III |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Fabrici |
| ÚMV/SHM/10
|
Seminár z histórie matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Semanišinová |
| ÚMV/VMA/19
|
Vybrané kapitoly z matematickej analýzy |
|
4 |
2P + 2C |
H |
1 |
L |
ÚMV/FRPb/19 |
Hutník, Kiseľák |
| ÚMV/ATA/14
|
Algebra a teoretická aritmetika |
|
4 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Harminc |
| ÚMV/DGE/10
|
Dynamická geometria |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Lukáč |
|
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Novocký |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
| |
|
|
|
Blok -
Vp Aj
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
! |
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
| KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Franko |
| KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
| KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
| KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
| CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petruňová |
|
Blok -
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
|
|
Blok -
III
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
! |
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
|
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
| ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dombrovský, Kručanica |
|
| |