Blok -
Filozofia
|
Min.
50
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/UVFm/15
|
Úvod do filozofie |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Mayerová |
KF/DEF1m/15
|
Dejiny filozofie 1 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Škára |
KF/DEF2m/15
|
Dejiny filozofie 2 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Mičaninová |
KF/LOME1/15
|
Logika a metodológia vedy 1 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Andreanský, Škára |
KF/DEF3m/15
|
Dejiny filozofie 3 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/ETj 1/15
|
Etika 1 |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Bednár |
KF/DEF4m/15
|
Dejiny filozofie 4 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
L |
|
Hruška |
KF/EPI1m/15
|
Epistemológia |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
L |
|
Jusko |
KF/SUF1m/15
|
Súčasná filozofia 1 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Mayerová |
KF/SUF2m/15
|
Súčasná filozofia 2 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Andreanský, Babjak |
KF/DFSCm/15
|
Dejiny filozofie na Slovensku a v Čechách |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Stojka |
KF/METm/15
|
Metafyzika |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Hruška |
BP
|
Bakalársky projekt |
- KF/ZPJ/15
|
Záverečná práca (Bc) |
|
2 |
1C |
H |
3 |
Z |
|
|
Blok -
Psychológia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/FMOPs/15
|
Dejiny filozofie pre medziodborové štúdium psychológie |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Mayerová |
KPPaPZ/MMOSP/15
|
Metodológia pre MOŠ psychológie |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Janovská |
KPS/KOGPS/11
|
Kognitívna psychológia* |
|
7 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Lovaš, Kačmár, Kalina |
KPS/PEM/05
|
Psychológia emócií a motivácie* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kováčová Holevová, Kalina |
KPPaPZ/USMM/19
|
Úvod do štatistických metód pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Benka |
ÚBEV/NATM/15
|
Neuroanatómia pre medziodborové štúdium |
|
5 |
2P + 3C |
S |
1 |
L |
|
Ševc, Šebeňa |
KPPaPZ/PSO/09
|
Psychológia osobnosti* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Orosová, Köverová, Benka |
ÚBEV/ZNFYZM/15
|
Základy neurofyziológie pre medziodborové štúdium |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Gálik |
KPPaPZ/VPMOS/16
|
Vývinová psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/SPMOS/16
|
Sociálna psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/TPPM/19
|
Teória psychodiagnostiky a psychometrie pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
KPPaPZ/USMM/19 |
Benka |
BP
|
Bakalársky projekt |
- KPPaPZ/PSBc/06
|
Seminár k bakalárskej práci |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Benka |
Blok -
pre kombinácie s Ps (FF)
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
|
Blok -
filozofia
|
Min.
29
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/PSTJ/15
|
Platon: Štát |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nezník |
KF/HDFJ/15
|
Hegelove dejiny filozofie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Stojka |
KF/MMFJ/09
|
Mýtus, mytológia a vznik filozofie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Jusko |
KF/AMEm/15
|
Aristoteles: Metafyzika |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Škára |
KF/VP1B/15
|
Výberová prednáška z filozofie pre bakalárov 1 |
|
3 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
|
KF/PLE/15
|
Plotinos: Enneady |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Mičaninová |
KF/AAV/15
|
Aurelius Augustinus: Vyznania |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Bosáková |
KF/FOGJ/09
|
F. Nietzsche: Filozofia v tragickom období Grékov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Jusko |
KF/PFS/15
|
Platon: Parmenides, Filebos, Sofista |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Škára |
KF/AVM/15
|
Avicebron a jeho metafyzika |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Mičaninová |
KF/SFI/15
|
Suhrawardiho filozofia iluminácie |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Mičaninová |
KF/MPF/15
|
R. Descartes: Meditácie o prvej filozofii |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/LOME2/15
|
Logika a metodológia vedy 2 |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Andreanský, Škára |
KF/LMM/15
|
G. W. Leibniz: Metafyzické meditácie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
KF/MNP/15
|
Metodológia novovekej prírodovedy |
+ |
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Andreanský |
KF/FNGM/15
|
F. Nietzsche: Genealógia morálky |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Jusko |
KF/VP2B/15
|
Výberová prednáška z filozofie pre bakalárov 2 |
|
3 |
2P |
H |
2 |
L |
|
|
KF/SVK1/15
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 1 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
KF/LMPS/15
|
Leibnizova metafyzika a perspektívy sveta |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Nezník |
KF/FLO/15
|
Filozofická logika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Andreanský |
KF/KEV/15
|
E. Husserl: Kríza európskych vied |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Stojka, Hruška |
KF/ESTIJ/15
|
Estetika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Jusko |
KF/VP3B/15
|
Výberová prednáška z filozofie pre bakalárov 3 |
|
3 |
2P |
H |
3 |
Z |
|
|
KF/BAC/15
|
M. Heidegger: Bytie a čas |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Stojka |
KF/TLFJ/15
|
L. Wittgenstein: Tractatus logico-philosophicus |
! |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Andreanský |
KF/LMON/15
|
G. W. Leibniz: Monadológia |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Škára |
KF/NMDZ/15
|
F. Nietzsche: Mimo dobra a zla |
! |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Jusko |
KF/EST2/15
|
Estetika 2 |
+ |
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Jusko |
KF/PMF/15
|
Postmetafyzické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Mayerová |
KF/DaT/15
|
M. Foucault: Dozerať a trestať |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hruška |
KF/SVK2/15
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 2 |
|
3 |
|
H |
3 |
L |
|
|
Blok -
PSY
|
Min.
17
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJPSYCH1/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 1 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kolaříková |
KGER/NJPS1/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov I |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jenčíková |
KPPaPZ/SV1/08
|
Sociálno-psychologický výcvik I |
! |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
KPS/SYP/06
|
Systémy psychológie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Šebeňa |
ÚBEV/ETOP/08
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2, 3 |
Z |
|
Majláth, Pipová, Kisková |
CJP/PFAJPSYCH2/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 2 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Kolaříková, Klimčáková |
KGER/NJPS2/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov II |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Jenčíková |
KPS/PDV/07
|
Poruchy detského vývinu* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
L |
KPS/VP1/05 alebo KPPaPZ/VPMOS/16 |
Schrötter |
KKF/LJPS/07
|
Latinský jazyk pre psychológov |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šimon |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PDZ/09
|
Prevencia drogových závislostí |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Barbierik |
KPS/SOC/05
|
Sociológia |
|
5 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Onufrák |
KPS/ZKP/06
|
Základy klinickej psychológie* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
KPS/VP2/06 alebo KPPaPZ/VPMOS/16 |
Hricová, Sabolová |
KPS/ZPSP/06
|
Základy psychológie práce* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Fedáková, Kačmár, Kušnírová |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PAN/07
|
Psychologické aspekty nezamestnanosti |
! |
2 |
2C |
P |
2, 3 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/RP1/08
|
Ročníkový projekt (ŠVOČ) |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/SI2/09
|
Štatistické metódy II |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/SV2/08
|
Sociálno-psychologický výcvik II |
! |
3 |
2C |
H |
|
|
|
|
Blok -
Pedagogika (FF)
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Ferencová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Ferencová |
Blok -
Psychológia (FF)
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (FF)
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DGS/15
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
Z |
KF/DF1/05 |
Tholt |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
|
Blok -
Filozofia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/UDJ/12
|
Úvod do judaizmu |
+ |
3 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Mičaninová |
KF/AKAT/15
|
Aristoteles: Kategórie |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/ISL/15
|
Leibniz: Individuálna substancia a logický subjekt |
|
2 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Škára |
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 180 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3, 4 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
Z |
|
Dombrovský, Kručanica |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
|