|
Blok -
Lj
|
Min.
22
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/RL1/13
|
Rímska lyrika 1 (elegici) |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Brodňanská |
KKF/DLJ/13
|
Didaktika latinského jazyka |
! |
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šimon |
KKF/DS1/13
|
Diplomový seminár 1 |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Šimon |
KKF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
! |
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
KKF/RH1/13
|
Rímski historici 1 (Livius) |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Šimon |
KKF/DS2/13
|
Diplomový seminár 2 |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Šimon, Balegová |
KKF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
! |
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KKF/MPPb/15 |
|
KKF/RL2/13
|
Rímska lyrika 2 (Horatius) |
! |
3 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
Brodňanská |
KKF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
! |
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KKF/MPPc/15 |
|
KKF/RH2/13
|
Rímski historici 2 (Tacitus) |
! |
4 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
Šimon |
Blok -
Pp Aj
|
Diplomový seminár 1, Diplomový seminár 2 a Diplomovú prácu a jej obhajobu absolvujú
študenti iba z toho odboru, v ktorom píšu diplomovú prácu. Chýbajúci počet kreditov
si dopľňajú z bloku povinne voliteľných predmetov z druhého odboru, v ktorom nepíšu
diplomovú prácu.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/COLGmu/15
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Stekauer, Kalafus Antoniová |
KAaA/AETLmu/15
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Lopičič, Simková, Buráková, Filipová |
KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
KPE/PDU/15KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15 |
Rozenfeld |
KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Körtvélyessy, Šnircová, Kalafus Antoniová |
KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld |
KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm* |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/PIVBUSEm/15
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková |
KAaA/MASE1j/08
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen, Šnircová, Timková, Tomaščíková, Buráková, Fabian, Filipová, Franko, Gregová,
Janigová, Kalafus Antoniová, Körtvélyessy, Martausová, Panocová, Rosivalová Baučeková,
Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Stekauer
|
KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
|
KAaA/LTYPmu/15
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
|
KAaA/MASE2m/15
|
Diplomový seminár 2 pre BASm d ext AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Fabian, Filipová, Franko, Gregová, Janigová, Kalafus Antoniová, Körtvélyessy, Magsamen,
Martausová, Panocová, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Stekauer, Timková, Tomaščíková,
Šnircová, Buráková
|
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Novocký |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková, Kohoutková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Lj
|
Min.
11
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/LIS5/13
|
Latinský interpret. seminár 5 (filozofické texty Augustina) |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Katreničová |
KKF/LIS6/13
|
Latinský interpret. seminár 6 (novolatinské texty) |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Balegová |
KKF/LIS8/13
|
Latinský interpret. seminár 8 (medicínske texty) |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
KKF/TK/13
|
Textová kritika |
! |
2 |
2P |
H |
1, 2 |
L |
|
|
KKF/GIS2/13
|
Grécky interpretačný seminár 2 (Strabón) |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
|
KKF/HGL/13
|
Historická gramatika latinského jazyka |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
|
KKF/LIS7/13
|
Latinský interpret. seminár 7 (diplomatické texty) |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Balegová |
KF/AFS/05
|
Antická filozofia a súčasnosť |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Nezník |
KF/MMF/09
|
Mýtus, mytológia a vznik filozofie |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jusko |
KF/PST/06
|
Platón: Štát (text. seminár) |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Nezník, Jusko |
KF/AEN/07
|
Aristoteles: Etika Nikomachova |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Škára |
KF/IH1/03
|
Idea humanitas 1 (všeobecný základ) |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Nezník |
KKF/VL/15
|
Všeobecná lingvistika a klasické jazyky |
! |
2 |
1P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Šimon, Sedláková |
KH/KvAL/16
|
Dejiny kresťanstva v období antiky |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
L |
|
Borza |
KKF/AMV/13
|
Antická metrika a versológia |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
|
Z |
|
Brodňanská |
Blok -
Pv Aj
|
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fabian, Gajdoš, Panocová |
KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
KSSFaK/ZTPUP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu pre anglistov |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
KAaA/UKCUEm/15
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely* |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Fabian, Stekauer, Körtvélyessy, Tomaščíková, Filipová, Franko, Gregová, Janigová,
Magsamen, Martausová, Panocová, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Šnircová, Timková,
Sock, Buráková, Kalafus Antoniová, Paľová, Rosivalová Baučeková
|
KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rosivalová Baučeková |
KAaA/KPILTmu/15
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/SMTMmu/15
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/FLTM/19
|
Metódy vyučovania cudzieho jazyka pre 21. storočie |
|
3 |
1P + 1C |
P |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Timková |
KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Fabian, Stekauer, Körtvélyessy, Tomaščíková, Filipová, Franko, Gregová, Janigová,
Magsamen, Martausová, Panocová, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Šnircová, Timková,
Andričík, Sock, Buráková, Kalafus Antoniová
|
KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Franko |
KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/ELHI/09
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Körtvélyessy |
KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Franko |
KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
|
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Novocký |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
Lj
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/IH2/03
|
Idea humanitas 2 (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Nezník |
Blok -
Vp Aj
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
! |
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Franko |
KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petruňová |
Blok -
III
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
! |
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
UTV
|
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
1, 2 |
Z |
|
Dombrovský, Kručanica |
|
|