|
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GEP2/18
|
Základy geológie pre geografov |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová, Bóna |
ÚGE/UGP/18
|
Úvod do geografie a planetárna geografia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hofierka, Sedlák, Kolečanský |
ÚGE/KAG/15
|
Kartografia a geoinformatika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Sedlák, Kaňuk, Gurová, Tokarčík |
ÚGE/GEM2/18
|
Geomorfológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Gessert, Sládek |
ÚGE/GEX1/07
|
Geologická exkurzia |
|
2 |
3dC |
H |
1 |
L |
|
Bónová |
ÚGE/UGIS/15
|
Úvod do geografických informačných systémov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gallay, Kaňuk, Nováková |
ÚGE/KMG/17
|
Kvantitatívne metódy v geografii |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Hofierka, Gurová |
ÚGE/FYG1/18
|
Fyzická geografia 1 |
|
6 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Barabas, Gessert, Sládek, Šašak |
ÚGE/OBY2/18
|
Geografia obyvateľstva a sídel |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Nestorová-Dická, Gallay |
ÚGE/EXFG/15
|
Exkurzia z fyzickej geografie |
|
3 |
6dC |
H |
2 |
L |
|
Barabas, Gessert |
ÚGE/FYG2/05
|
Fyzická geografia 2 |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Gessert, Sládek, Barabas |
ÚGE/HUG2a/05
|
Humánna geografia (výrobná sféra) |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Kulla, Gregáňová, Sedlák |
ÚGE/EXHG1/15
|
Exkurzia z humánnej geografie |
|
3 |
6dC |
H |
3 |
Z |
|
Csachová, Kulla, Novotný, Nestorová-Dická |
ÚGE/FGS/15
|
Fyzická geografia Slovenskej republiky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Gessert, Šupinský |
ÚGE/HUGN/15
|
Humánna geografia (nevýrobná sféra) |
|
3 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Kulla, Spišiak, Gregáňová |
ÚGE/HGS/15
|
Humánna geografia Slovenskej republiky |
|
5 |
3P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Kulla, Nestorová-Dická, Pregi, Hofierka |
BP
|
Bakalársky projekt |
- ÚGE/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
Blok -
Informatika
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Šebej, Bednárová, Opiela, Matisová, Szoplák |
ÚINF/UIN1/15
|
Úvod do štúdia informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči, Krídlo |
ÚINF/PAZ1b/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Bednárová, Šebej, Opiela, Matisová, Vozáriková |
ÚINF/PRP2/15
|
Princípy počítačov |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Šebej |
ÚINF/DBS1a/15
|
Databázové systémy |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Török, Varga |
ÚINF/OSY1/15
|
Operačné systémy |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
ÚINF/PRP2/15 a (ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/ePAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15) |
Pisarčík |
ÚINF/SPP1a/15
|
Školské programovacie prostredia I. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Šnajder, Guniš |
ÚINF/AFJ1a/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Szabari, Geffert, Bednárová |
ÚINF/PSIN/15
|
Počítačová sieť Internet |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/ePAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15 |
Jirásek, Gurský |
ÚINF/SXM1/15
|
Štruktúrované formáty a reprezentácie dát |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Szabari |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Krajči |
BP
|
Bakalársky projekt |
- ÚINF/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
ÚINF/SLO1a/15
|
Symbolická logika |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Krajči, Krídlo |
ÚINF/SPP1b/15
|
Školské programovacie prostredia II. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
3 |
L |
ÚINF/SPP1a/15 |
Šnajder |
ÚMV/MZIa/10
|
Matematické základy informatiky I |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Gajdoš |
ÚMV/MZIb/10
|
Matematické základy informatiky II |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/MZIa/10 |
Gajdoš |
Blok -
Cudzí jazyk
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJ
|
Cudzí jazyk |
- CJP/PFAJ4/07
|
Odborný anglický jazyk pre prírodné vedy |
|
2 |
2C |
PaS |
2 |
L |
|
Klimčáková, Slovenská, Naďová |
- KGER/OJPV1/07
|
Nemecký odborný jazyk prírodných vied 1 |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
Jenčíková |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
Min.
25
Kreditov
|
|
Blok -
Pedagogika (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Ferencová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Ferencová |
Blok -
Psychológia (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (PF)
|
Min.
2
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DGS/15
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
Z |
KF/DF1/05 |
Tholt |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
Blok -
Geografia
|
Min.
10
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/KUL/12
|
Kultúrna geografia |
|
4 |
2P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Kulla, Kolečanský, Hofierka |
ÚGE/PVS/18
|
Populačný vývoj Slovenska |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Nestorová-Dická, Sedlák |
ÚGE/SBP1/13
|
Seminár k bakalárskej práci 1 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/GIS/15
|
Geografické informačné systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Gallay, Nováková |
ÚGE/MHG1/07
|
Mapovací kurz z humánnej geografie |
|
3 |
4dC |
H |
3 |
L |
|
Csachová, Kulla, Nestorová-Dická, Pregi |
ÚGE/POL1/18
|
Politická geografia a geopolitika |
|
5 |
1P + 2C |
S |
3 |
L |
|
Csachová |
ÚGE/SBP2/13
|
Seminár k bakalárskej práci 2 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/KRS/08
|
Komplexná geografická charakteristika vybraných regiónov sveta |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Novotný |
ÚGE/NSGE/15
|
Nerastné suroviny - geologické a environmentálne relácie |
|
4 |
2P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Bónová |
Blok -
II - Informatika
|
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/KRS/15
|
Kryptografické systémy a ich aplikácie |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Jirásek, Krivoš-Belluš |
ÚINF/UNS1/15
|
Úvod do neurónových sietí |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Antoni, Horvát |
ÚINF/PRS/15
|
Programovanie robotických stavebníc |
|
3 |
3C |
H |
2 |
Z |
|
Bednárová |
ÚINF/UNV1/15
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda I |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Kopčo, Lokša |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBdi/15 |
Török, Varga |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBdi/15 |
Semanišin, Szabari |
ÚINF/ASU1/15
|
Algoritmy a štruktúry údajov |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
(ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/ePAZ1a/15) a (ÚINF/PAZ1b/15 alebo ÚINF/ePAZ1b/15) |
Semanišin, Krivoš-Belluš |
ÚINF/PBS/15
|
Prípravný seminár pre záverečnú prácu |
|
1 |
1C |
A |
2 |
L |
|
Antoni |
ÚINF/IBdi/15
|
Princípy informačnej bezpečnosti |
+ |
3 |
2C |
S |
2, 3 |
L |
|
Sokol |
ÚINF/TYS1/15
|
Typografické systémy |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Krajči |
Blok -
Spoločensko-vedný základ
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových študijných programov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
KF/DF2p/03
|
Dejiny filozofie 2 (všeobecný základ) |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Nezník, Mayerová, Stojka |
KOP/OPaPDV/14
|
Občianske právo a právo duševného vlastníctva |
|
4 |
2P |
A |
2, 3 |
Z |
|
Bačárová, Vojčík |
Blok -
Prírodovedné predmety
|
Min.
6
Kreditov
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových študijných programov. Študent
si volí min. 6 kreditov z odboru, v ktorom plánuje pokračovať v štúdiu na magisterskom
stupni
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GEE2/07
|
Geoekológia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
Z |
|
Barabas, Sládek, Šašak |
ÚGE/MIK/15
|
Mikrogeografia |
|
3 |
2C |
H |
|
Z |
|
Sládek |
ÚGE/PVS/18
|
Populačný vývoj Slovenska |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
L |
|
Nestorová-Dická, Sedlák |
ÚGE/GIS/15
|
Geografické informačné systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
|
Z |
|
Gallay, Nováková |
ÚINF/APS1/15
|
Aplikovaná pravdepodobnosť a štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
ÚMV/FRPb/19 alebo ÚMV/MTIb/21 alebo ÚMV/MZIb/10 alebo ÚMV/MAN2c/10 alebo ÚMV/MTFb/15 |
Török |
ÚINF/AFJ1b/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚINF/AFJ1a/15 |
Geffert, Szabari, Bednárová |
ÚMV/ALG3b/10
|
Algebra II pre informatikov a fyzikov |
|
7 |
4P + 2C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/ALGa/10 |
Soták, Maceková, Janičková |
|
|
|
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/MG/18
|
Montánna geografia |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Sedlák |
ÚGE/HYP/15
|
Hydrologické praktikum |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Barabas |
ÚGE/KAR/05
|
Základy karsológie a speleológie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/LOS/18
|
Linux a open source GIS |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gallay, Hofierka, Nováková |
ÚGE/GMAP/13
|
Geomorfologické mapovanie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/ZAE1/18
|
Zahraničná exkurzia 1 |
! |
5 |
10dC |
H |
2 |
L |
|
|
ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Kulla, Sládek |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
3 |
L |
|
Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
Blok -
IT podpora
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/UIB1/17
|
Úvod do informačnej bezpečnosti |
|
3 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Sokol |
ÚINF/IKTP/15
|
Informačno-komunikačné technológie -prezenčne |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Szabari, Šnajder |
ÚINF/PSW1/06
|
Programovanie webových stránok |
|
2 |
2C |
P |
2 |
L |
(ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBS/15) a ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš |
ÚINF/PPPy/18
|
Programovanie v Pythone pre pokročilých |
|
2 |
2C |
PaS |
3 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/ePAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15 |
Šnajder, Guniš |
ÚINF/RPBI/20
|
Riešenie počítačových bezpečnostných incidentov |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Sokol |
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
180 kreditov sa študentovi môžu započítať maximálne 6 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Dombrovský, Kručanica |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Kaško |
Blok -
Rozvíjanie jazykových kompetencií
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Klimčáková |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Jenčíková |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková, Naďová |
Blok -
I
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. PF UPJŠ/USPV/13
|
Úvod do štúdia prírodných vied |
|
2 |
12sP + 3dC |
A |
1 |
Z |
|
Kireš |
|
|