|
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GEP2/18
|
Základy geológie pre geografov |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová, Bóna |
ÚGE/UGP/18
|
Úvod do geografie a planetárna geografia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hofierka, Sedlák, Kolečanský |
ÚGE/KAG/15
|
Kartografia a geoinformatika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Sedlák, Kaňuk, Gurová, Tokarčík |
ÚGE/GEM2/18
|
Geomorfológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Gessert, Sládek |
ÚGE/GEX1/07
|
Geologická exkurzia |
|
2 |
3dC |
H |
1 |
L |
|
Bónová |
ÚGE/UGIS/15
|
Úvod do geografických informačných systémov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gallay, Kaňuk, Nováková |
ÚGE/KMG/17
|
Kvantitatívne metódy v geografii |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Hofierka, Gurová |
ÚGE/FYG1/18
|
Fyzická geografia 1 |
|
6 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Barabas, Gessert, Sládek, Šašak |
ÚGE/OBY2/18
|
Geografia obyvateľstva a sídel |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Nestorová-Dická, Gallay |
ÚGE/EXFG/15
|
Exkurzia z fyzickej geografie |
|
3 |
6dC |
H |
2 |
L |
|
Barabas, Gessert |
ÚGE/FYG2/05
|
Fyzická geografia 2 |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Gessert, Sládek, Barabas |
ÚGE/HUG2a/05
|
Humánna geografia (výrobná sféra) |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Kulla, Gregáňová, Sedlák |
ÚGE/EXHG1/15
|
Exkurzia z humánnej geografie |
|
3 |
6dC |
H |
3 |
Z |
|
Csachová, Kulla, Novotný, Nestorová-Dická |
ÚGE/FGS/15
|
Fyzická geografia Slovenskej republiky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Gessert, Šupinský |
ÚGE/HUGN/15
|
Humánna geografia (nevýrobná sféra) |
|
3 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Kulla, Spišiak, Gregáňová |
ÚGE/HGS/15
|
Humánna geografia Slovenskej republiky |
|
5 |
3P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Kulla, Nestorová-Dická, Pregi, Hofierka |
BP
|
Bakalársky projekt |
- ÚGE/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
Blok -
Psychológia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/FMOPs/15
|
Dejiny filozofie pre medziodborové štúdium psychológie |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Mayerová |
KPPaPZ/MMOSP/15
|
Metodológia pre MOŠ psychológie |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Janovská |
KPS/KOGPS/11
|
Kognitívna psychológia* |
|
7 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Lovaš, Kačmár, Kalina |
KPS/PEM/05
|
Psychológia emócií a motivácie* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kováčová Holevová, Kalina |
KPPaPZ/USMM/19
|
Úvod do štatistických metód pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Benka |
ÚBEV/NATM/15
|
Neuroanatómia pre medziodborové štúdium |
|
5 |
2P + 3C |
S |
1 |
L |
|
Ševc, Šebeňa |
KPPaPZ/PSO/09
|
Psychológia osobnosti* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Orosová, Köverová, Benka |
ÚBEV/ZNFYZM/15
|
Základy neurofyziológie pre medziodborové štúdium |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Gálik |
KPPaPZ/VPMOS/16
|
Vývinová psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/SPMOS/16
|
Sociálna psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/TPPM/19
|
Teória psychodiagnostiky a psychometrie pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
KPPaPZ/USMM/19 |
Benka |
BP
|
Bakalársky projekt |
- KPPaPZ/PSBc/06
|
Seminár k bakalárskej práci |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Benka |
Blok -
Cudzí jazyk
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJ
|
Cudzí jazyk |
- CJP/PFAJ4/07
|
Odborný anglický jazyk pre prírodné vedy |
|
2 |
2C |
PaS |
2 |
L |
|
Klimčáková, Slovenská, Naďová |
- KGER/OJPV1/07
|
Nemecký odborný jazyk prírodných vied 1 |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
Jenčíková |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Pedagogika (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Ferencová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Ferencová |
Blok -
Psychológia pre kombinácie s Ps (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (PF)
|
Min.
2
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DGS/15
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
Z |
KF/DF1/05 |
Tholt |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
Blok -
Geografia
|
Min.
10
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/KUL/12
|
Kultúrna geografia |
|
4 |
2P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Kulla, Kolečanský, Hofierka |
ÚGE/PVS/18
|
Populačný vývoj Slovenska |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Nestorová-Dická, Sedlák |
ÚGE/SBP1/13
|
Seminár k bakalárskej práci 1 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/GIS/15
|
Geografické informačné systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Gallay, Nováková |
ÚGE/MHG1/07
|
Mapovací kurz z humánnej geografie |
|
3 |
4dC |
H |
3 |
L |
|
Csachová, Kulla, Nestorová-Dická, Pregi |
ÚGE/POL1/18
|
Politická geografia a geopolitika |
|
5 |
1P + 2C |
S |
3 |
L |
|
Csachová |
ÚGE/SBP2/13
|
Seminár k bakalárskej práci 2 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/KRS/08
|
Komplexná geografická charakteristika vybraných regiónov sveta |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Novotný |
ÚGE/NSGE/15
|
Nerastné suroviny - geologické a environmentálne relácie |
|
4 |
2P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Bónová |
Blok -
PSY
|
Min.
17
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJPSYCH1/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 1 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kolaříková |
KGER/NJPS1/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov I |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Jenčíková |
KPPaPZ/SV1/08
|
Sociálno-psychologický výcvik I |
! |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
KPS/SYP/06
|
Systémy psychológie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Šebeňa |
ÚBEV/ETOP/08
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2, 3 |
Z |
|
Majláth, Pipová, Kisková |
CJP/PFAJPSYCH2/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 2 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Kolaříková, Klimčáková |
KGER/NJPS2/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov II |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Jenčíková |
KPS/PDV/07
|
Poruchy detského vývinu* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
L |
KPS/VP1/05 alebo KPPaPZ/VPMOS/16 |
Schrötter |
KKF/LJPS/07
|
Latinský jazyk pre psychológov |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šimon |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PDZ/09
|
Prevencia drogových závislostí |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Barbierik |
KPS/SOC/05
|
Sociológia |
|
5 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Onufrák |
KPS/ZKP/06
|
Základy klinickej psychológie* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
KPS/VP2/06 alebo KPPaPZ/VPMOS/16 |
Hricová, Sabolová |
KPS/ZPSP/06
|
Základy psychológie práce* |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Fedáková, Kačmár, Kušnírová |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PAN/07
|
Psychologické aspekty nezamestnanosti |
! |
2 |
2C |
P |
2, 3 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/RP1/08
|
Ročníkový projekt (ŠVOČ) |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/SI2/09
|
Štatistické metódy II |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/SV2/08
|
Sociálno-psychologický výcvik II |
! |
3 |
2C |
H |
|
|
|
|
Blok -
Spoločensko-vedný základ
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových študijných programov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
KF/DF2p/03
|
Dejiny filozofie 2 (všeobecný základ) |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Nezník, Mayerová, Stojka |
KOP/OPaPDV/14
|
Občianske právo a právo duševného vlastníctva |
|
4 |
2P |
A |
2, 3 |
Z |
|
Bačárová, Vojčík |
Blok -
Prírodovedné predmety
|
Min.
6
Kreditov
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových prírodovedných študijných
programov. Študent si volí min. 6 kreditov z odboru, v ktorom plánuje pokračovať v
štúdiu na magisterskom stupni
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GEE2/07
|
Geoekológia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
Z |
|
Barabas, Sládek, Šašak |
ÚGE/MIK/15
|
Mikrogeografia |
|
3 |
2C |
H |
|
Z |
|
Sládek |
ÚGE/PVS/18
|
Populačný vývoj Slovenska |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
L |
|
Nestorová-Dická, Sedlák |
ÚGE/GIS/15
|
Geografické informačné systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
|
Z |
|
Gallay, Nováková |
|
|
|
Blok -
Geografia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/MG/18
|
Montánna geografia |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Sedlák |
ÚGE/HYP/15
|
Hydrologické praktikum |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Barabas |
ÚGE/KAR/05
|
Základy karsológie a speleológie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/LOS/18
|
Linux a open source GIS |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gallay, Hofierka, Nováková |
ÚGE/GMAP/13
|
Geomorfologické mapovanie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/ZAE1/18
|
Zahraničná exkurzia 1 |
! |
5 |
10dC |
H |
2 |
L |
|
|
ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Kulla, Sládek |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
3 |
L |
|
Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
180 kreditov sa študentovi môžu započítať maximálne 6 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Dombrovský, Kručanica |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Kaško |
Blok -
Rozvíjanie jazykových kompetencií
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Klimčáková |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Jenčíková |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková, Naďová |
Blok -
I
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. PF UPJŠ/USPV/13
|
Úvod do štúdia prírodných vied |
|
2 |
12sP + 3dC |
A |
1 |
Z |
|
Kireš |
|
|