|
Blok -
Matematika
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/GEO2b/10
|
Geometria II |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Fabrici, Hubeňáková |
DPa
|
Diplomový projekt |
- ÚMV/DPP2a/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Šveda |
ÚMV/SSM/15
|
Seminár zo školskej matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Harminc |
ÚMV/DDMa/14
|
Didaktika matematiky I |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Šveda |
ÚMV/VPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šveda, Semanišinová |
DPb
|
Diplomový projekt |
- ÚMV/DPP2b/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
ÚMV/DPP2a/14 |
Doboš |
ÚMV/DDMb/14
|
Didaktika matematiky II |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Semanišinová |
ÚMV/AIM/10
|
Aplikácia IKT do vyučovania matematiky |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMa/14 |
Lukáč |
ÚMV/VSPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚMV/VPPb/15 |
Šveda, Semanišinová |
DPc
|
Diplomový projekt |
- ÚMV/DPP2c/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
ÚMV/DPP2b/14 |
|
ÚMV/VSPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚMV/VSPc/15 |
Šveda, Semanišinová |
Blok -
Biológia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚBEV/VEK1/03
|
Všeobecná ekológia |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Raschmanová |
DPa
|
Diplomový projekt |
- ÚBEV/DPP1/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚBEV/DIB1/03
|
Didaktika biológie |
|
6 |
2P + 3C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPE/DPP/14 alebo KPE/PDU/15 |
Kimáková, Lešková, Slepáková |
ÚBEV/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
DPb
|
Diplomový projekt |
- ÚBEV/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
ÚBEV/DPP1/14 |
|
ÚBEV/MKVU/15
|
Mikrobiológia a základy virológie |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Pristaš, Piknová, Kolesárová, Maliničová |
ÚBEV/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚBEV/MPPb/15 |
|
DPc
|
Diplomový projekt |
- ÚBEV/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
ÚBEV/DPP2/14 |
|
ÚBEV/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚBEV/MPPc/15 |
|
ÚGE/GEB/12
|
Geológia a petrografia |
|
6 |
3P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Bónová |
Blok -
Pedagogika a psychológia
|
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Novocký |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková, Kohoutková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Matematika
|
Min.
10
Kreditov
|
Je potrebné absolvovať aspoň dva z predmetov MST, GEO2c, ATA, DFR
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DFR/10
|
Diferenciálne rovnice |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kiseľák |
ÚMV/MST/19
|
Matematická štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Hančová |
ÚMV/GEO2c/10
|
Geometria III |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Fabrici |
ÚMV/SHM/10
|
Seminár z histórie matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Semanišinová |
ÚMV/VMA/19
|
Vybrané kapitoly z matematickej analýzy |
|
4 |
2P + 2C |
H |
1 |
L |
ÚMV/FRPb/19 |
Hutník, Kiseľák |
ÚMV/ATA/14
|
Algebra a teoretická aritmetika |
|
4 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Harminc |
ÚMV/DGE/10
|
Dynamická geometria |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Lukáč |
Blok -
Biológia a didaktika biológie
|
Min.
9
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚBEV/OPR/12
|
Ochrana prírody |
|
3 |
2P + 0C |
S |
1 |
Z |
|
Kováč |
ÚBEV/IMU1/03
|
Imunológia |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Demečková |
ÚBEV/ETO1/03
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Majláth, Pipová, Kisková |
ÚBEV/ZOG1/03
|
Zoogeografia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kováč |
ÚBEV/FG1/03
|
Fytogeografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Mártonfi, Kolarčik |
ÚBEV/SVK/01
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
1 |
L |
|
|
ÚBEV/AFV/15
|
Aktivizujúce formy výučby biológie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚBEV/DIB1/03 |
Lešková, Boberová |
ÚBEV/DGO/17
|
Didaktika geológie a ochrany prírody |
|
2 |
2C |
H |
2 |
|
ÚBEV/DIB1/03 |
Slepáková |
ÚBEV/SPP/08
|
Školské pokusy a pozorovania |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Lešková |
Blok -
Pedagogika
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Novocký |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT06/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Štefaňáková |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ
|
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská, Ivančová |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
Matematika
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
|
Blok -
III
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
! |
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
Rozvíjanie IKT a jazykových kompetencií
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Klimčáková |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Jenčíková |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková, Naďová |
ÚFV/FEP1/07
|
Počítačom podporované prírodovedné laboratórium |
|
4 |
1P + 2C |
S |
|
Z |
|
Ješková |
Blok -
TV
|
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
120 kreditov sa študentovi môžu započítať max. 2 kredity.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
36sC |
A |
|
Z |
|
Dombrovský, Kručanica |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
36sC |
A |
|
L |
|
Kaško |
|
|