|
Blok -
Pp Aj |
Diplomový seminár 1, Diplomový seminár 2 a Diplomovú prácu a jej obhajobu absolvujú
študenti iba z toho odboru, v ktorom píšu diplomovú prácu. Chýbajúci počet kreditov
si dopľňajú z bloku povinne voliteľných predmetov z druhého odboru, v ktorom nepíšu
diplomovú prácu.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/COLGmu/15
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Stekauer, Kalafus Antoniová, Hrytsu |
KAaA/AETLmu/15
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Rozenfeld |
KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Körtvélyessy, Šnircová, Kalafus Antoniová, Hrytsu |
KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld |
KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/PIVBUSEm/15
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková |
KAaA/MASE1j/08
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
|
KAaA/LTYPmu/15
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
|
KAaA/MASE2m/15
|
Diplomový seminár 2 pre BASm d ext AJALm AJEIEm AJEIEm komb |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Tomaščíková |
Blok -
Geografia |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2020/21 a skôr.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/AZG1/15
|
Regionálna geografia Ázie |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Novotný, Pregi, Ondová |
DPa
|
Diplomový projekt |
- ÚGE/DPP1/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Barabas, Bónová, Csachová, Gallay, Gessert, Hofierka, Kaňuk, Kulla, Nestorová-Dická,
Novotný |
ÚGE/RGEU/17
|
Regionálna geografia Európy |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Gessert, Gurová |
ÚGE/AFAU1/15
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Ondová |
ÚGE/DIDG/15
|
Didaktika geografie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Csachová |
DP2
|
Diplomový projekt 2 |
- ÚGE/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová, Gessert |
ÚGE/SDG/03
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Gessert |
DP1
|
Diplomový projekt 1 |
- ÚGE/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
Barabas, Bónová, Csachová, Gallay, Gessert, Hofierka, Kaňuk, Kulla, Nestorová-Dická,
Novotný, Pregi |
ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
ÚGE/AMG/13
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný, Pregi, Ondová |
ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Csachová, Gessert |
Blok -
Geografia 2 |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2021/22.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/AZG/21
|
Regionálna geografia Ázie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Novotný |
ÚGE/DIDG/21
|
Didaktika geografie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk |
ÚGE/AFAU/21
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Novotný |
ÚGE/SDG/21
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Gessert |
ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová, Gessert |
ÚGE/AMG/21
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný |
ÚGE/DSE1/21
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka |
ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
ÚGE/DSE2/21
|
Diplomový seminár 2 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka |
ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Csachová, Gessert |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Pv Aj |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fabian, Gajdoš, Panocová |
KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
KSSFaK/ZTPUP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu pre anglistov |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
KAaA/UKCUEm/15
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Stekauer |
KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rosivalová Baučeková |
KAaA/KPILTmu/15
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/SMTMmu/15
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm* AJEIEm komb* |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/FLTM/19
|
Metódy vyučovania cudzieho jazyka pre 21. storočie |
|
3 |
1P + 1C |
P |
1 |
L |
|
Timková |
KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Stekauer |
KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Franko |
KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/ELHI/09
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Franko |
KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
|
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
|
Blok -
Geografia I |
Min.
10
Kreditov
|
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2020/21 a skôr.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/KUL/12
|
Kultúrna geografia |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kulla, Kolečanský, Hofierka |
ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kulla, Sládek |
ÚGE/KVA/15
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová |
ÚGE/GME/08
|
Geografia mesta |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Hofierka, Laubertová |
ÚGE/ISU/12
|
Informačné systémy o území |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Hofierka, Tokarčík |
ÚGE/POL1/18
|
Politická geografia a geopolitika |
|
5 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Csachová, Gábor, Novotný |
ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Pregi |
ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk |
ÚGE/DSEI/05
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka, Novotný |
ÚGE/GSA/08
|
Geografické systémy nevýrobných aktivít |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Gregáňová, Kolečanský, Hofierka |
ÚGE/PHR/11
|
Prírodné hrozby a riziká |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Gessert, Sládek, Šupinský |
ÚGE/DSEII/05
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka, Hochmuth, Novotný, Spišiak |
Predmety ÚGE/DSEI/05 a ÚGE/DSEII/05 si môžu vybrať iba študenti, ktorí majú diplomovú
prácu z geografie.
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
8
Kreditov
|
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2021/22.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/RGEU/17
|
Regionálna geografia Európy |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Gessert, Gurová |
ÚGE/KVA1/21
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová |
ÚGE/TER/21
|
Terénne vyučovanie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/MLK/21
|
Migrácia a ľudský kapitál |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Pregi, Novotný |
ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk |
ÚGE/SSD/21
|
Špeciálny seminár z didaktiky geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Csachová |
ÚGE/SSH/21
|
Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Kulla, Novotný, Csachová, Nestorová-Dická |
ÚGE/SSF/21
|
Špeciálny seminár z fyzickej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Barabas, Bónová, Gessert |
ÚGE/SSG/16
|
Špeciálny seminár z geoinformatiky |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Gallay, Hofierka, Kaňuk |
Predmet ÚGE/RGEU/17 Regionálna geografia Európy je odporúčaný pre študentov, ktorí
ho neabsolvovali na bakalárskom stupni.
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Majdanová |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
Vp Aj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
! |
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Franko |
KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petruňová |
Blok -
Geografia |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2020/21 a skôr.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/SEDK/15
|
Štruktúra, estetika a dizajn krajiny |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Sládek |
ÚGE/HOS/15
|
Hospodárska geografia Slovenska |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Kulla, Gallay |
ÚGE/GNAB/18
|
Geografia náboženstiev |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Novotný |
ÚGE/PVS2/06
|
Populačný vývoj sveta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
1 |
L |
|
Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
Blok -
Geografia 2 |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2021/22.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kulla, Sládek |
ÚGE/SGE/08
|
Sociálna geografia |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nestorová-Dická |
ÚGE/ZKAR/21
|
Základy karsológie a speleológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Gessert, Bónová |
ÚGE/URG/21
|
Urbánna a rurálna geografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Novotný |
ÚGE/KVS/21
|
Krízy vo svete |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Novotný |
ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Pregi |
ÚGE/GDL/21
|
Geografia dopravy a logistiky |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
ÚGE/RSS/21
|
Regionálne štruktúry SR |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Novotný, Kulla, Nestorová-Dická |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
2 |
L |
|
Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
|
|