|
|
|
Blok -
PP-H |
Min.
24
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/Sh20s/15
|
Svetová historiografia v 20. storočí |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Borza |
| KH/DD1/10
|
Didaktika dejepisu I |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Šutaj, Śnieżko |
| KH/Sh/15
|
Slovenská historiografia |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Tokárová |
| KH/DD2/10
|
Didaktika dejepisu II |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šutaj, Śnieżko |
| KH/DS1/10
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
1C |
H |
1 |
L |
|
Šutaj, Borza, Fedorčák, Otčenášová, Fedorčáková, Pekár, Jančura, Regináčová, Śnieżko,
Kaminská, Tokárová, Magdoško, Melichárek |
| KH/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Šutaj, Śnieżko |
| KH/DS2/13
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Borza, Fedorčák, Fedorčáková, Jančura, Kaminská, Magdoško, Melichárek, Otčenášová,
Pekár, Regináčová, Śnieżko, Šutaj, Tokárová |
| KH/DSs/15
|
Dejiny školstva na Slovensku |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KH/MPPb/15 |
Šutaj, Śnieżko |
| KH/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KH/MPPc/15 |
Šutaj, Śnieżko |
|
Blok -
Geografia |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2020/21 a skôr.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/AZG1/15
|
Regionálna geografia Ázie |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Novotný, Pregi, Ondová |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - ÚGE/DPP1/14
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
Barabas, Bónová, Csachová, Gallay, Gessert, Hofierka, Kaňuk, Kulla, Nestorová-Dická,
Novotný |
| ÚGE/RGEU/17
|
Regionálna geografia Európy |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Gessert, Gurová |
| ÚGE/AFAU1/15
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Ondová |
| ÚGE/DIDG/15
|
Didaktika geografie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Csachová |
| DP2
|
Diplomový projekt 2 |
| - ÚGE/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
| ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová, Gessert |
| ÚGE/SDG/03
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Gessert |
| DP1
|
Diplomový projekt 1 |
| - ÚGE/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
Barabas, Bónová, Csachová, Gallay, Gessert, Hofierka, Kaňuk, Kulla, Nestorová-Dická,
Novotný, Pregi |
| ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
| ÚGE/AMG/13
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný, Pregi, Ondová |
| ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Csachová, Gessert |
|
Blok -
Geografia 2 |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2021/22.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/AZG/21
|
Regionálna geografia Ázie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Novotný |
| ÚGE/DIDG/21
|
Didaktika geografie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk |
| ÚGE/AFAU/21
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Novotný |
| ÚGE/SDG/21
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Gessert |
| ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová, Gessert |
| ÚGE/AMG/21
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný |
| ÚGE/DSE1/21
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka |
| ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
| ÚGE/DSE2/21
|
Diplomový seminár 2 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka |
| ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Csachová, Gessert |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
PVP-H |
Min.
14
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/Dk/15
|
Doby kamenné v slovenskom praveku |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kaminská |
| KH/Svs/15
|
Spoločnosť na Slovensku v stredoveku |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Magdoško |
| KH/JPm3m/19
|
Jazyk prameňov - Maďarčina III |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Mizser |
| KH/VD/15
|
Výučba dejepisu v praxi I. |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Śnieżko, Lukáčová |
| KH/Fmm/15
|
Fenomén motorizmu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Jančura |
| KH/Hpp/15
|
Historická pamäť - pripomínanie 2. sv. vojny |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Otčenášová |
| KH/Sahm/15
|
Slovenské autonomistické hnutie |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Pekár |
| KH/Rvr/15
|
Represie vládnucich režimov v 20. storočí |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hrehor |
| KH/Cotmm/19
|
Čítanie odborných textov v maďarčine |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Mizser |
| KH/DBalm/15
|
Dejiny Balkánu po 2. sv. vojne |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Melichárek |
| KH/FN/13
|
Fašizmus a nacizmus v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Tokárová |
| KH/PR/13
|
Zmeny v pozemkovom vlastníctve v 20. storočí |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Hrehor |
| KH/UrbD/19
|
Urbánne dejiny |
! |
2 |
2P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Pekár |
| KH/Vd2/15
|
Výučba dejepisu v praxi II. |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/RDvDV/15
|
Regionálne dejiny v dejepisnom vyučovaní |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/Skm/15
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
2 |
Z |
|
Jančura |
| KH/VKcsm/15
|
Vybrané kapitoly z dejín Československa (1948 - 1989) |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Šutaj |
| KH/CaSm/17
|
Cirkev a spoločnosť v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Borza |
| KH/DGCm/17
|
Dejiny gréckokatolíckej cirkvi |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Borza |
|
Blok -
Geografia I |
Min.
10
Kreditov
|
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2020/21 a skôr.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/KUL/12
|
Kultúrna geografia |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kulla, Kolečanský, Hofierka |
| ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kulla, Sládek |
| ÚGE/KVA/15
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová |
| ÚGE/GME/08
|
Geografia mesta |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Hofierka, Laubertová |
| ÚGE/ISU/12
|
Informačné systémy o území |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Hofierka, Tokarčík |
| ÚGE/POL1/18
|
Politická geografia a geopolitika |
|
5 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Csachová, Gábor, Novotný |
| ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Pregi |
| ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk |
| ÚGE/DSEI/05
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka, Novotný |
| ÚGE/GSA/08
|
Geografické systémy nevýrobných aktivít |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Gregáňová, Kolečanský, Hofierka |
| ÚGE/PHR/11
|
Prírodné hrozby a riziká |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Gessert, Sládek, Šupinský |
| ÚGE/DSEII/05
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka, Hochmuth, Novotný, Spišiak |
Predmety ÚGE/DSEI/05 a ÚGE/DSEII/05 si môžu vybrať iba študenti, ktorí majú diplomovú
prácu z geografie.
|
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
8
Kreditov
|
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2021/22.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/RGEU/17
|
Regionálna geografia Európy |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Gessert, Gurová |
| ÚGE/KVA1/21
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová |
| ÚGE/TER/21
|
Terénne vyučovanie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gessert |
| ÚGE/MLK/21
|
Migrácia a ľudský kapitál |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Pregi, Novotný |
| ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk |
| ÚGE/SSD/21
|
Špeciálny seminár z didaktiky geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Csachová |
| ÚGE/SSH/21
|
Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Kulla, Novotný, Csachová, Nestorová-Dická |
| ÚGE/SSF/21
|
Špeciálny seminár z fyzickej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Barabas, Bónová, Gessert |
| ÚGE/SSG/16
|
Špeciálny seminár z geoinformatiky |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Gallay, Hofierka, Kaňuk |
Predmet ÚGE/RGEU/17 Regionálna geografia Európy je odporúčaný pre študentov, ktorí
ho neabsolvovali na bakalárskom stupni.
|
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Majdanová |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
| |
|
|
|
Blok -
Výberové predmety |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/Html/19
|
Historická téma v maďarskej literatúre |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Mizser |
|
Blok -
Geografia |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2020/21 a skôr.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/SEDK/15
|
Štruktúra, estetika a dizajn krajiny |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Sládek |
| ÚGE/HOS/15
|
Hospodárska geografia Slovenska |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Kulla, Gallay |
| ÚGE/GNAB/18
|
Geografia náboženstiev |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Novotný |
| ÚGE/PVS2/06
|
Populačný vývoj sveta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická |
| ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
1 |
L |
|
Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
|
Blok -
Geografia 2 |
Platí pre študentov, ktorí začali študovať v ak. roku 2021/22.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/GCR/12
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kulla, Sládek |
| ÚGE/SGE/08
|
Sociálna geografia |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nestorová-Dická |
| ÚGE/ZKAR/21
|
Základy karsológie a speleológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Gessert, Bónová |
| ÚGE/URG/21
|
Urbánna a rurálna geografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Novotný |
| ÚGE/KVS/21
|
Krízy vo svete |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Novotný |
| ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Pregi |
| ÚGE/GDL/21
|
Geografia dopravy a logistiky |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
| ÚGE/RSS/21
|
Regionálne štruktúry SR |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Novotný, Kulla, Nestorová-Dická |
| ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
H |
2 |
L |
|
Spišiak, Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
|
Blok -
III |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
|
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
| ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
|
| |