|
Blok -
Informatika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Šebej, Opiela, Matisová, Szoplák |
ÚINF/MZI/21
|
Matematické základy informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/PAZ1b/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Šebej, Opiela, Pristaš, Horvát, Szoplák |
ÚINF/PRP2/15
|
Princípy počítačov |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Šebej |
ÚINF/DBS1a/15
|
Databázové systémy |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Török, Varga |
ÚINF/OSY1/21
|
Operačné systémy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Pisarčík |
ÚINF/SPP1a/15
|
Školské programovacie prostredia I. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš |
ÚINF/AFJ1a/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Geffert, Pališínová, Šebej |
ÚINF/PSIN/15
|
Počítačová sieť Internet |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15 |
Gurský, Sokol |
ÚINF/SXM1/15
|
Štruktúrované formáty a reprezentácie dát |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Szabari, Szoplák |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Krajči, Antoni |
BP
|
Bakalársky projekt |
- ÚINF/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
ÚINF/SLO1a/15
|
Symbolická logika |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Krajči |
ÚINF/SPP1b/15
|
Školské programovacie prostredia II. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
3 |
L |
ÚINF/SPP1a/15 |
Šnajder |
ÚMV/MTIa/21
|
Matematika I pre informatikov |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Gajdoš |
ÚMV/MTIb/21
|
Matematika II pre informatikov |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Gajdoš |
Blok -
Chémia |
Min.
73
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/ISC1a/00
|
Informačné systémy v chémii I |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Tvrdoňová, Janovec |
ÚCHV/VCHU/15
|
Všeobecná chémia |
|
7 |
4P + 2C |
S |
1 |
Z |
ÚCHV/CHV1/99 |
Zeleňák |
ÚCHV/CHV1/99
|
Chemické výpočty |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Vavra, Almáši |
ÚCHV/ACHU/21
|
Anorganická chémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
L |
ÚCHV/VCHU/15 |
Zeleňák |
ÚCHV/PACHU/03
|
Praktikum z anorganickej chémie |
|
4 |
4C |
H |
1 |
L |
ÚCHV/VCHU/14 alebo ÚCHV/VCHU/15 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VACH/10 |
Kuchár, Vavra, Matiková Maľarová, Rendošová |
ÚCHV/OCHU/21
|
Organická chémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
L |
ÚCHV/VCHU/15 alebo ÚCHV/VCHU/14 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VACH/10 |
Hamuľaková, Martinková, Vilková |
ÚCHV/POCHU/15
|
Praktikum z organickej chémie |
|
4 |
4C |
H |
2 |
Z |
ÚCHV/OCHU/03 alebo ÚCHV/OCHU/21 |
Hamuľaková, Elečko, Špaková Raschmanová, Budovská |
ÚCHV/ANCHU/21
|
Analytická chémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Gondová |
ÚCHV/PACU/03
|
Praktikum z analytickej chémie |
|
4 |
4C |
H |
2 |
L |
ÚCHV/ANCHU/03 alebo ÚCHV/ANCHU/21 |
Serbin, Šandrejová |
ÚCHV/FCHU/21
|
Fyzikálna chémia |
|
5 |
3P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚCHV/VCHU/14 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VACH/10 alebo ÚCHV/VCHU/15 |
Morovská Turoňová, Macko, Šišoláková |
ÚCHV/PFCU/03
|
Praktikum z fyzikálnej chémie |
|
4 |
3C |
H |
3 |
Z |
ÚCHV/FCHU/22 alebo ÚCHV/FCHU/21 alebo ÚCHV/FCHU/10 |
Kaľavský, Morovská Turoňová |
ÚCHV/BCHU/21
|
Biochémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VCHU/15 alebo ÚCHV/VACH/10 alebo ÚCHV/VCHU/14 |
Sedlák, Tomášková |
ÚCHV/PBCHU/15
|
Praktikum z biochémie |
|
4 |
4C |
H |
3 |
L |
ÚCHV/BCHU/03 alebo ÚCHV/BCHU/21 |
Kožurková, Tomášková, Varhač, Sabolová, Konkoľová |
ÚCHV/MUSU/21
|
Metódy určovania štruktúry, spektrálne metódy |
|
6 |
2P + 3C |
S |
3 |
L |
ÚCHV/OCHU/21 a ÚCHV/ANCHU/21 a ÚCHV/ACHU/21 |
Imrich, Tvrdoňová, Kuchár |
ÚCHV/BKP/21
|
Bakalársky projekt |
|
6 |
|
A |
3 |
Z |
|
Almáši |
ÚFV/FPCh/21
|
Fyzika pre chemikov |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Bánó, Jurašeková |
Blok -
Cudzí jazyk |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJ
|
Cudzí jazyk |
- CJP/PFAJ4/07
|
Odborný anglický jazyk pre prírodné vedy |
|
2 |
2C |
PaS |
2 |
L |
|
Klimčáková, Slovenská |
- KGER/OJPV1/07
|
Nemecký odborný jazyk prírodných vied 1 |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
Jenčíková |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
Min.
21
Kreditov
|
|
Blok -
Pedagogika (PF) |
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
Blok -
Psychológia (PF) |
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Abrinková, Lučanská, Čurová, Majdanová |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (PF) |
Min.
2
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
Blok -
II - Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/KRS/15
|
Kryptografické systémy a ich aplikácie |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Jirásek, Krivoš-Belluš |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš |
ÚINF/UNS1/15
|
Úvod do neurónových sietí |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Antoni, Horvát |
ÚINF/PRS/15
|
Programovanie robotických stavebníc |
|
3 |
3C |
H |
2 |
Z |
|
Hanesz |
ÚINF/UNV1/15
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda I |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Kopčo, Doreswamy, Singhal, Spišák |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Varga, Semanišin |
ÚINF/ASU1/15
|
Algoritmy a štruktúry údajov |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 a ÚINF/PAZ1b/15 |
Krivoš-Belluš |
ÚINF/PBS/15
|
Prípravný seminár pre záverečnú prácu |
|
1 |
1C |
A |
2 |
L |
|
Antoni |
ÚINF/TYS1/15
|
Typografické systémy |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Krajči |
Blok -
Chémia |
Min.
4
Kredity
|
Predmet Bioanorganická chémia I (BAC1/04) si nezapisujú študenti, ktorí plánujú na
druhom stupni pokračovať v magisterskom študijnom programe "Anorganická chémia (ACHm)".
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/BAC1/04
|
Bioanorganická chémia I |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Vargová |
ÚCHV/KCHU/03
|
Koordinačná chémia |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚCHV/ACHU/03 |
Černák, Kuchár |
ÚCHV/PCH1/00
|
Potravinárska chémia |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Elečko |
ÚCHV/ASM/03
|
Separačné metódy |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
(ÚCHV/ANCHU/03 alebo ÚCHV/ANCHU/21 alebo ÚCHV/ANCHE/09 alebo ÚCHV/ANCH1b/03 alebo
ÚCHV/ANCH1b/21) a (ÚCHV/PAEC/03 alebo ÚCHV/PANCH/06 alebo ÚCHV/PANCHE/09 alebo ÚCHV/PACU/03) |
Gondová |
ÚCHV/MIN1/14
|
Základy mineralógie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚCHV/VCH/10 alebo ÚCHV/VCH/21 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/ZAC2/10 alebo ÚCHV/VACH/10
alebo ÚCHV/CHG/09 alebo ÚCHV/ZCF/03 alebo ÚCHV/VCHU/15 |
Potočňák |
Blok -
Prírodovedné predmety |
Min.
6
Kreditov
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových študijných programov. Študent
si volí min. 6 kreditov z odboru, v ktorom plánuje pokračovať v štúdiu na magisterskom
stupni
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/ACH2/03
|
Anorganická chémia II |
|
7 |
3P + 2C |
S |
|
Z |
ÚCHV/ACH1/10 alebo ÚCHV/ACHU/03 |
Černák, Matiková Maľarová |
ÚCHV/OCH1b/03
|
Organická chémia II |
|
7 |
3P + 2C |
S |
|
Z |
|
Martinková |
ÚCHV/FCH1b/10
|
Fyzikálna chémia II |
|
6 |
3P + 2C |
S |
|
L |
ÚCHV/FCH1a/03 alebo ÚCHV/FCH1a/21 alebo ÚCHV/FCHU/10 |
Oriňaková, Shepa, Gorejová, Macko, Šišoláková |
ÚCHV/ANCH1b/03
|
Analytická chémia II. |
|
5 |
2P + 1C |
S |
|
Z |
|
Andruch |
ÚINF/APS1/15
|
Aplikovaná pravdepodobnosť a štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
ÚMV/FRPb/19 alebo ÚMV/MAN2c/22 alebo ÚMV/MTIb/21 alebo ÚMV/MTI4b/22 alebo ÚMV/MTFb/22 |
Török |
ÚINF/AFJ1b/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚINF/AFJ1a/15 |
Geffert, Szabari, Šebej, Pališínová |
ÚMV/ALG3b/10
|
Algebra II pre informatikov a fyzikov |
|
7 |
4P + 2C |
PaS |
|
L |
ÚMV/ALGa/10 |
Soták, Vodička |
Blok -
Spoločensko-vedný základ |
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborových študijných programov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
KF/DF2p/03
|
Dejiny filozofie 2 (všeobecný základ) |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Nezník |
KOP/OPaPDV/14
|
Občianske právo a právo duševného vlastníctva |
|
4 |
2P |
A |
2, 3 |
Z |
|
Bačárová, Vojčík |
|
|
|
Blok -
IT podpora |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/UIB1/21
|
Úvod do informačnej bezpečnosti |
|
5 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Sokol, Mézešová |
ÚINF/IKTP/15
|
Informačno-komunikačné technológie -prezenčne |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Szabari |
ÚINF/PSW1/06
|
Programovanie webových stránok |
|
2 |
2C |
P |
2 |
L |
(ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBS/15) a (ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15) |
Guniš |
ÚINF/PPPy/18
|
Programovanie v Pythone pre pokročilých |
|
2 |
2C |
PaS |
3 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš |
ÚINF/RPBI/20
|
Riešenie počítačových bezpečnostných incidentov |
! |
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Sokol |
Blok -
Chémia |
Predmet Pórovité materiály a ich aplikácie (ADP/03) si nezapisujú študenti, ktorí
plánujú na druhom stupni pokračovať v magisterskom študijnom programe "Anorganická
chémia (ACHm)".
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/BACHZ/06
|
Základy bioanalytickej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Reiffová |
ÚCHV/UECH/03
|
Úvod do environmentálnej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Straková Fedorková |
ÚCHV/ADP/03
|
Pórovité materiály a ich aplikácie |
|
5 |
2P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Zeleňák |
ÚCHV/SVK/00
|
ŠVK - práca + referát |
|
4 |
|
A |
|
L |
|
|
Blok -
TV |
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
180 kreditov sa študentovi môžu započítať maximálne 6 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Küchelová, Uher, Vokál, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková,
Dombrovský |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kaško |
Blok -
I |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. PF UPJŠ/USPV/13
|
Úvod do štúdia prírodných vied |
|
2 |
12sP + 3dC |
A |
1 |
Z |
|
Kireš |
|
|