|
|
|
Blok -
Pp Aj |
Min.
27
Kreditov
|
Minimálna 21 kreditov + 3 kredity za Diplomový seminár A a 3 kredity za Diplomový
seminár B.
Diplomový seminár A, Diplomový seminár B a Diplomovú prácu a jej obhajobu absolvujú
študenti iba z toho odboru, v ktorom píšu diplomovú prácu. Chýbajúci počet kreditov
si dopľňajú z bloku povinne voliteľných predmetov z druhého odboru, v ktorom nepíšu
diplomovú prácu.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAaA/AETLmu/21
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová, Buráková |
| KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Rozenfeld, Timková |
| KAaA/COLGm/21
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Kalafus Antoniová, Stekauer |
| KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šnircová |
| KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld, Timková |
| KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Timková |
| KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
| KAaA/PIVBUSEm/21
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková, Tomaščíková |
| KAaA/MASEAm/21
|
Diplomový seminár A pre BASm d ext AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen, Rozenfeld, Rosivalová Baučeková |
| KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
Timková |
| KAaA/LTYPm/21
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
| KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
Timková |
| KAaA/MASEBm/21
|
Diplomový seminár B pre BASm d ext AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Tomaščíková |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
29
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/AZG/21
|
Regionálna geografia Ázie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Novotný |
| ÚGE/DIDG/21
|
Didaktika geografie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk, Hofierka, Gessert |
| ÚGE/AFAU/21
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Novotný |
| ÚGE/SDG/21
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Hofierka, Gessert |
| ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová |
| ÚGE/AMG/21
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný |
| DP1
|
Diplomový projekt 1 |
| - ÚGE/DSE1/21
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka |
| ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
| ÚGE/DSE2/21
|
Diplomový seminár 2 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka |
| ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Hofierka, Csachová |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Pv Aj |
Min.
6
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
| KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fabian, Panocová, Gregová |
| KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
| KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
| KSSFaK/ZTPUP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu pre anglistov |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
| KAaA/UKCUEm/21
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
| KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
| KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
| KAaA/PFUm/21
|
Praktická fonetika pre učiteľov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
| KAaA/VKZSLm/21
|
Vybrané kapitoly zo svetovej literatúry |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová |
| KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Stekauer |
| KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
| KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
| KAaA/GLBLm/21
|
Globálne a lokálne v britskej literatúre |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Šnircová, Rosivalová Baučeková |
| KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
| KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová, Buráková |
| KAaA/KPILTm/21
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
| KAaA/SMTMm/21
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
| KAaA/FLTM/19
|
Metódy vyučovania cudzieho jazyka pre 21. storočie |
|
3 |
1P + 1C |
P |
1 |
L |
|
Rozenfeld, Timková |
| KAaA/MVVm/21
|
Metódy vyučovania výslovnosti |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Timková, Rozenfeld |
| KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Stekauer |
| KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
| KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Franko |
| KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková |
| KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
| KAaA/GLALm/21
|
Globálne a lokálne v americkej literatúre |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Buráková, Filipová |
| KAaA/KSm/21
|
Kanadské štúdiá |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Filipová |
| KAaA/HRPm/21
|
Metódy hodnotenia rečového prejavu |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
| KAaA/ELHI/21
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
| KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
| KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Franko |
| KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
| KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Tomaščíková |
| KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Tomaščíková |
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sakalová |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Čurová, Liptáková |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
7
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/RGEU/17
|
Regionálna geografia Európy |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Gessert, Gurová, Kulla |
| ÚGE/KVA1/21
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová, Gallay |
| ÚGE/TER/21
|
Terénne vyučovanie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gessert |
| ÚGE/MLK/21
|
Migrácia a ľudský kapitál |
! |
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Pregi, Novotný |
| ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk, Gallay, Gessert |
| ÚGE/SSD/21
|
Špeciálny seminár z didaktiky geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Csachová |
| ÚGE/SSH/21
|
Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Kulla, Novotný, Csachová, Nestorová-Dická |
| ÚGE/SSF/21
|
Špeciálny seminár z fyzickej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Barabas, Bónová, Gessert |
| ÚGE/SSG/16
|
Špeciálny seminár z geoinformatiky |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Gallay, Hofierka, Kaňuk |
Predmet ÚGE/RGEU/17 Regionálna geografia Európy je odporúčaný pre študentov, ktorí
ho neabsolvovali na bakalárskom stupni.
Predmety Špeciálny seminár z didaktiky geografie, Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej
geografie, Špeciálny seminár z fyzickej geografie a špeciálny seminár z geoinformatiky
si študenti vyberajú podľa zamerania diplomovej práce.
|
|
| |
|
|
|
Blok -
Vp Aj |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
! |
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
| CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Kupková |
| KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
+ |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Franko |
| KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
| KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
| KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
|
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
| ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
| KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
|
Blok -
III |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
| KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
|
Blok -
Geografia 2 |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/ADPZ/22
|
Aplikácie diaľkového prieskumu Zeme |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
Hofierka, Kaňuk, Onačillová, Šašak |
| ÚGE/GCR1/21
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
| ÚGE/SGE/08
|
Sociálna geografia |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nestorová-Dická |
| ÚGE/ZKAR/21
|
Základy karsológie a speleológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Gessert, Bónová |
| ÚGE/URG/21
|
Urbánna a rurálna geografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Novotný |
| ÚGE/KVS/21
|
Krízy vo svete |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Novotný |
| ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Kulla |
| ÚGE/GDL/21
|
Geografia dopravy a logistiky |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
| ÚGE/RSS/21
|
Regionálne štruktúry SR |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Novotný, Kulla, Nestorová-Dická |
| ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
A |
2 |
L |
|
Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
|
| |