|
Blok -
Pp BAS |
Min.
69
Kreditov
|
V súčte povinných predmetov sú započítané kredity za záverečnú bakalársku prácu a
semináre k záverečnej práci. Študent si volí záverečnú prácu a príslušný/é seminár/e
k záverečnej práci iba z jedného odboru. Chýbajúci počet 6 povinných kreditov z druhého,
nediplomového odboru dopĺňa z kategórie povinne voliteľných predmetov z druhého nediplomového
odboru
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/INLG/09
|
Úvod do jazykovedy |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Körtvélyessy, Kalafus Antoniová |
KAaA/UVLI/21
|
Úvod do literárnej vedy pre BASb komb AJEIEb |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Buráková |
KAaA/INUK/21
|
Úvod do britských štúdií pre BASb komb AJEIEb |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková, Saboviková |
KAaA/JAZZ1b/21
|
Jazykové zručnosti 1 |
|
4 |
6C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen, Saboviková, Sabolíková, Hrytsu, Šarišský, Pekarčíková |
KAaA/PHON/20
|
Fonetika a fonológia pre BASb komb |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
KAaA/INLG/09 |
Timková, Gregová |
KAaA/MORF/20
|
Morfológia pre BASb komb |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
KAaA/INLG/09 |
Stekauer, Panocová |
KAaA/JAZZ2b/21
|
Jazykové zručnosti 2 |
|
4 |
6C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen, Saboviková |
KAaA/UKLI1/21
|
Dejiny britskej literatúry 1 pre BASb komb AJEIEb |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Šnircová, Rosivalová Baučeková, Filipová |
KAaA/INUS/21
|
Úvod do amerických štúdií pre BASb komb AJEIEb |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/UKLI2/21
|
Dejiny britskej literatúry 2 pre BASb komb AJEIEb |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová, Rosivalová Baučeková, Filipová |
KAaA/LEXI/15
|
Lexikológia pre BASb komb |
|
4 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Stekauer |
KAaA/BRST1/21
|
Britské štúdiá 1 - Dejiny a inštitúcie Veľkej Británie pre BASb komb AJEIEb |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Saboviková, Sabolíková |
KAaA/USLI1/21
|
Dejiny americkej literatúry 1 pre BASb komb AJEIEb |
|
3 |
2P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Buráková, Šnircová |
KAaA/TTTN/06
|
Teória translatológie a terminológie |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Panocová |
KAaA/BASE1b/21
|
Seminár k záverečnej práci 1 pre BASb d ext komb AJEIEb |
|
1 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/AMSTb/21
|
Americké štúdiá 1 - Dejiny a inštitúcie USA pre BASb komb AJEIEb |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Sabolíková, Martausová |
KAaA/SYNT/15
|
Syntax pre BASb komb |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Janigová, Fabian |
KAaA/USLI2/21
|
Dejiny americkej literatúry 2 pre BASb komb AJEIEb |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Buráková, Šnircová |
KAaA/SOPSM/15
|
Sociolingvistika a psycholingvistika |
|
4 |
1P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Gregová |
KAaA/BAST2/15
|
Britské a americké štúdiá 2 - Umenie a kultúra Veľkej Británie a USA pre BASb komb |
|
4 |
2P + 2C |
S |
3 |
L |
|
Saboviková, Martausová, Tomaščíková |
KAaA/BASE2b/21
|
Seminár k záverečnej práci 2 pre BASb d ext komb AJEIEb |
|
1 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Tomaščíková |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
Blok -
Informatika |
Min.
65
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Šebej, Opiela, Szoplák, Pristaš, Krídlo, Staňa, Olejár |
ÚINF/MZI/21
|
Matematické základy informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/PAZ1b/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Šebej, Opiela, Pristaš, Krídlo |
ÚINF/PRP2/15
|
Princípy počítačov |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Šebej |
ÚINF/DBS1a/15
|
Databázové systémy |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Török, Miňo |
ÚINF/OSY1/21
|
Operačné systémy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Pisarčík, Sokol |
ÚINF/SPP1a/15
|
Školské programovacie prostredia I. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš |
ÚINF/AFJ1a/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Geffert, Šebej |
ÚINF/PSIN/15
|
Počítačová sieť Internet |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15 |
Gurský, Sokol |
ÚINF/SPP1b/22
|
Školské programovacie prostredia II. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
3 |
Z |
ÚINF/SPP1a/15 |
Šnajder |
ÚINF/SLO1a/15
|
Symbolická logika |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Krajči |
ÚMV/MTI4a/22
|
Matematika I pre informatikov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Gajdoš, Basarik |
ÚMV/MTI4b/22
|
Matematika II pre informatikov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/MTI4a/22 |
Gajdoš, Basarik |
Blok -
Bakalársky projekt |
Min.
6
Kreditov
|
Vyberajú si študenti, ktorí robia bakalársku prácu z informatiky
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PBS/15
|
Prípravný seminár pre záverečnú prácu |
|
1 |
1C |
A |
2 |
L |
|
Antoni |
ÚINF/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
ÚINF/SZPX/22
|
Seminár pre záverečnú prácu pre XIb |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Šnajder |
ÚINF/SZPa/22
|
Spoločný seminár k záverečnej práci |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/SZPb/22
|
Spoločný seminár k záverečnej práci |
|
1 |
1C |
A |
3 |
L |
|
Antoni |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Pv BAS |
Min.
14
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. FF UPJŠ/IKT/06
|
Informačno-komunikačné technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Polák, Sotáková |
KAaA/VOCAb/15
|
Jazykové zručnosti - rozvoj slovnej zásoby |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Martausová |
KAaA/CONVb/15
|
Jazykové zručnosti - konverzácia |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Rozenfeld |
KAaA/COMPb/15
|
Jazykové zručnosti - kompozícia |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/UKHI2b/15
|
Dejiny Veľkej Británie - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková |
KAaA/RSb/GLSL/15
|
Rod v literatúre: výber z textov slovenskej literatúry |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Rosivalová Baučeková |
KKF/LFL/07
|
Latinský jazyk pre filológov |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Šimon, Verebová, Balegová |
KAaA/FRAN1/07
|
Francúzsky jazyk pre filológov 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gallová |
CJP/RUS1/07
|
Ruský jazyk pre filológov 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kupková |
KGER/NJFj1/06
|
Nemecký jazyk pre filológov I |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Strömplová |
KAaA/ZRAb/21
|
Základy rečovej analýzy |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/SVPR1b/15
|
Študentská vedecká práca 1 |
|
6 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Stekauer, Andričík |
KAaA/LEXGb/15
|
Základy anglickej lexikografie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Fabian |
KAaA/SCBLb/15
|
Britská literatúra - vybrané kapitoly |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Rosivalová Baučeková, Šnircová |
KAaA/UKMMb/15
|
Médiá Veľkej Británie |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/USHI2b/15
|
Dejiny USA - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Sabolíková |
KAaA/RSb/IKIS/15
|
Iné knihy - iné svety |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Rosivalová Baučeková |
KAaA/RSb/MFEM/15
|
Moderné femininity |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Filipová |
KAaA/SVPR2b/15
|
Študentská vedecká práca 2 |
|
6 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Stekauer |
KAaA/SPCOb/15
|
Rečová komunikácia |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Panocová |
KAaA/TRAN1b/15
|
Odborný preklad |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Janigová |
KAaA/OANGb/15
|
Obchodná angličtina |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Timková |
KAaA/USMMb/15
|
Médiá USA - Americký film |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/INTC1b/15
|
Tlmočenie 1 (konzekutívne) |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Franko |
KAaA/RSb/GEFI/15
|
Rod a film |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/RSb/EUIN/15
|
Európske inštitúcie |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/RSb/GEMN/15
|
Gender Mainstreaming |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/ASPJSb/21
|
Špeciálny jazykový seminár |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Gregová |
KAaA/SFb/21
|
Sociofonetika |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Timková |
KAaA/RSb/MMAS/15
|
Moderné maskulinity |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Filipová |
KAaA/SCALb/15
|
Americká literatúra - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Buráková |
KAaA/TPMEDb/15
|
Terminológia medicíny a preklad |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Timková |
KAaA/INTC2b/15
|
Tlmočenie - 2 (Konzekutívne) |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Franko |
KAaA/UKRGb/15
|
Regionálne štúdiá Veľkej Británie |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/RSb/GETV/15
|
Rod a televízia |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Filipová |
KAaA/RSb/GEMO/15
|
GLBTQ filmy |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Filipová |
KAaA/RSb/GEFF/20
|
Fan Fiction |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Rosivalová Baučeková |
KAaA/JVLb/21
|
Jedlo v literatúre |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Rosivalová Baučeková |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Sakalová, Orosová |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Sakalová, Orosová |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder, Brinziková |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Petríková |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Čurová, Liptáková |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Barbierik |
Blok -
II - Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/KRS/15
|
Kryptografické systémy a ich aplikácie |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Jirásek, Krivoš-Belluš |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš, Jirásek |
ÚINF/UNS1/15
|
Úvod do neurónových sietí |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Antoni, Horvát |
ÚINF/VKN1/22
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda I |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Kopčo, Lokša, Doreswamy |
ÚINF/PRS/15
|
Programovanie robotických stavebníc |
! |
3 |
3C |
H |
2 |
Z |
|
Hanesz |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga, Miňo |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Semanišin, Varga |
ÚINF/ASU1/15
|
Algoritmy a štruktúry údajov |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 a ÚINF/PAZ1b/15 |
Krivoš-Belluš |
ÚINF/PSW1/06
|
Programovanie webových stránok |
|
2 |
2C |
P |
2 |
L |
(ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBS/15) a (ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15) |
Guniš |
ÚINF/SXM1/15
|
Štruktúrované formáty a reprezentácie dát |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Szoplák |
ÚINF/TYS1/15
|
Typografické systémy |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Krajči |
Blok -
Pokračovanie na jednoodbore Informatika |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Semanišin, Varga |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga, Miňo |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/AFJ1b/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚINF/AFJ1a/15 |
Geffert, Šebej |
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborovej Informatiky
|
|
|
|
Blok -
Vp BAS |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/AJGRb/21
|
Anglická gramatika - vybrané kapitoly |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sabolíková |
CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kupková |
KAaA/EMENb/15
|
E-mailová angličtina |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Rozenfeld |
KAaA/FRAN2/07
|
Francúzsky jazyk pre filológov 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
KAaA/FRAN1/07 |
Vojtek |
KGER/NJF2/06
|
Nemecký jazyk pre filológov II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
KGER/NJFj1/06 |
Strömplová |
CJP/RUS2/07
|
Ruský jazyk pre filológov 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Kupková |
CJP/RUS3/08
|
Ruský jazyk pre filológov 3 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Kupková |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Rozenfeld |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 180 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kručanica |
Blok -
IT podpora |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/UIB1/21
|
Úvod do informačnej bezpečnosti |
|
5 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Sokol, Marková |
ÚINF/IKTP/15
|
Informačno-komunikačné technológie -prezenčne |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/PPPy/18
|
Programovanie v Pythone pre pokročilých |
|
2 |
2C |
PaS |
3 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš, Šnajder |
ÚINF/RPBI/20
|
Riešenie počítačových bezpečnostných incidentov |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Sokol, Marková |
|
|