|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Janovská, Kalina |
Blok -
Nj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/DOMC/22
|
Domáce čítanie |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/GRAM1/06
|
Gramatický seminár I |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/ORT1/15
|
Ortografia 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Džambová |
KGER/JKOM1/12
|
Jazykové kompetencie 1 |
|
3 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/UVJA/06
|
Úvod do štúdia nemeckého jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Džambová |
KGER/UVLI/15
|
Úvod do štúdia nemeckej literatúry |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Puchalová |
KGER/MORF/22
|
Morfológia nemeckého jazyka |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Iványi, Kováčová |
KGER/PFON/12
|
Praktická fonetika |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Džambová |
KGER/IKŠ1/12
|
Interkultúrne štúdie 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Markech |
KGER/JKOM2/15
|
Jazykové kompetencie 2 |
|
3 |
4C |
S |
1 |
L |
|
Popovičová |
KGER/SYN/22
|
Syntax nemeckého jazyka |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Iványi |
KGER/NL1/22
|
Nemecká literatúra a kultúra 1 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/IKŠ2/22
|
Interkultúrne štúdie 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/JKOM3/22
|
Jazykové kompetencie 3 |
|
3 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/JKOM4/22
|
Jazykové kompetencie 4 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Markech |
KGER/KOMPT/22
|
Kompozícia textu |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Popovičová |
KGER/LEX/12
|
Lexikológia nemeckého jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Iványi, Kováčová |
KGER/NL2/22
|
Nemecká literatúra a kultúra 2 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
L |
|
Puchalová |
KGER/NL3/22
|
Nemecká literatúra a kultúra 3 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Puchalová, Džambová |
KGER/ŠTL/12
|
Štylistika a textová lingvistika |
|
3 |
1P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Kováčová, Meier |
KGER/JKOM5/12
|
Jazykové kompetencie 5 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Popovičová, Strömplová |
KGER/SZP1/15
|
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Džambová, Puchalová, Kováčová, Jenčíková, Popovičová |
KGER/JKOM6/22
|
Jazykové kompetencie 6 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Kováčová |
KGER/SZP2/15
|
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
1 |
2C |
A |
3 |
L |
KGER/SZP1/15 |
Džambová, Puchalová, Fedáková, Kováčová, Jenčíková, Popovičová |
Blok -
Informatika |
Min.
65
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Šebej, Opiela, Szoplák, Pristaš, Krídlo, Staňa, Olejár |
ÚINF/MZI/21
|
Matematické základy informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/PAZ1b/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Šebej, Opiela, Pristaš, Krídlo |
ÚINF/PRP2/15
|
Princípy počítačov |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Šebej |
ÚINF/DBS1a/15
|
Databázové systémy |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Török, Miňo |
ÚINF/OSY1/21
|
Operačné systémy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Pisarčík, Sokol |
ÚINF/SPP1a/15
|
Školské programovacie prostredia I. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš |
ÚINF/AFJ1a/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Geffert, Šebej |
ÚINF/PSIN/15
|
Počítačová sieť Internet |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15 |
Gurský, Sokol |
ÚINF/SPP1b/22
|
Školské programovacie prostredia II. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
3 |
Z |
ÚINF/SPP1a/15 |
Šnajder |
ÚINF/SLO1a/15
|
Symbolická logika |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Krajči |
ÚMV/MTI4a/22
|
Matematika I pre informatikov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Gajdoš, Basarik |
ÚMV/MTI4b/22
|
Matematika II pre informatikov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/MTI4a/22 |
Gajdoš, Basarik |
Blok -
Bakalársky projekt |
Min.
6
Kreditov
|
Vyberajú si študenti, ktorí robia bakalársku prácu z informatiky
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PBS/15
|
Prípravný seminár pre záverečnú prácu |
|
1 |
1C |
A |
2 |
L |
|
Antoni |
ÚINF/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
ÚINF/SZPX/22
|
Seminár pre záverečnú prácu pre XIb |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Šnajder |
ÚINF/SZPa/22
|
Spoločný seminár k záverečnej práci |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/SZPb/22
|
Spoločný seminár k záverečnej práci |
|
1 |
1C |
A |
3 |
L |
|
Antoni |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Sakalová, Orosová |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Sakalová, Orosová |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Šnajder, Brinziková |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Petríková |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Čurová, Liptáková |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Barbierik |
Blok -
Nj |
Min.
16
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/ANGER/12
|
Angličtina pre germanistov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
Z |
|
Klimčáková |
KGER/GRAM2/06
|
Gramatický seminár II |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Popovičová |
KGER/LITML/06
|
Nemecká literatúra pre deti a mládež |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Puchalová |
KGER/OPX/15
|
Odborná prax |
|
2 |
10dC |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Puchalová |
KGER/PROJ/12
|
Projektový seminár z jazykovedy |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
Z |
|
Popovičová, Džambová, Meier |
KGER/PROLK/12
|
Projektový seminár z literatúry a kultúry |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
Z |
|
Puchalová, Popovičová |
KGER/SPNOT/22
|
Špecifiká prekladu nemeckých odborných textov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Kováčová, Puchalová |
KGER/NOK/22
|
Nemecká obchodná komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/ZHN/22
|
Základy hospodárskej nemčiny |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Popovičová |
KGER/NSK/22
|
Nemecko-slovenské jazykové kontakty |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Meier, Džambová |
KGER/ORT2/12
|
Ortografia 2 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Džambová |
KGER/OJK/22
|
Odborný jazyk a komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/NPER/22
|
Nemčina pre personalistiku |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Popovičová |
Blok -
II - Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/KRS/15
|
Kryptografické systémy a ich aplikácie |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Jirásek, Krivoš-Belluš |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš, Jirásek |
ÚINF/UNS1/15
|
Úvod do neurónových sietí |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Antoni, Horvát |
ÚINF/VKN1/22
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda I |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Kopčo, Lokša, Doreswamy |
ÚINF/PRS/15
|
Programovanie robotických stavebníc |
! |
3 |
3C |
H |
2 |
Z |
|
Hanesz |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga, Miňo |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Semanišin, Varga |
ÚINF/ASU1/15
|
Algoritmy a štruktúry údajov |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 a ÚINF/PAZ1b/15 |
Krivoš-Belluš |
ÚINF/PSW1/06
|
Programovanie webových stránok |
|
2 |
2C |
P |
2 |
L |
(ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBS/15) a (ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15) |
Guniš |
ÚINF/SXM1/15
|
Štruktúrované formáty a reprezentácie dát |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Szoplák |
ÚINF/TYS1/15
|
Typografické systémy |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Krajči |
Blok -
Pokračovanie na jednoodbore Informatika |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Semanišin, Varga |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga, Miňo |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/AFJ1b/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚINF/AFJ1a/15 |
Geffert, Šebej |
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborovej Informatiky
|
|
|
|
Blok -
Nj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/PROPR/22
|
Projektový seminár z prekladu |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Kováčová |
Blok -
IT podpora |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/UIB1/21
|
Úvod do informačnej bezpečnosti |
|
5 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Sokol, Marková |
ÚINF/IKTP/15
|
Informačno-komunikačné technológie -prezenčne |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/PPPy/18
|
Programovanie v Pythone pre pokročilých |
|
2 |
2C |
PaS |
3 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš, Šnajder |
ÚINF/RPBI/20
|
Riešenie počítačových bezpečnostných incidentov |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Sokol, Marková |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 180 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kručanica |
|
|