|
Blok -
Pp Aj |
Min.
27
Kreditov
|
Minimálna 21 kreditov + 3 kredity za Diplomový seminár A a 3 kredity za Diplomový
seminár B.
Diplomový seminár A, Diplomový seminár B a Diplomovú prácu a jej obhajobu absolvujú
študenti iba z toho odboru, v ktorom píšu diplomovú prácu. Chýbajúci počet kreditov
si dopľňajú z bloku povinne voliteľných predmetov z druhého odboru, v ktorom nepíšu
diplomovú prácu.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/AETLmu/21
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová, Buráková |
KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Rozenfeld, Timková |
KAaA/COLGm/21
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Kalafus Antoniová, Stekauer |
KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šnircová |
KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld, Timková |
KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Timková |
KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/PIVBUSEm/21
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková, Tomaščíková |
KAaA/MASEAm/21
|
Diplomový seminár A pre BASm d ext AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Magsamen, Rozenfeld, Rosivalová Baučeková |
KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
Timková |
KAaA/LTYPm/21
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
Timková |
KAaA/MASEBm/21
|
Diplomový seminár B pre BASm d ext AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Tomaščíková |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
Blok -
Sjl |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/SL89/22
|
Slovenská literatúra po r. 89 |
|
3 |
1P + 2S |
S |
1 |
Z |
|
Milčák |
KSSFaK/TKI/15
|
Teória komunikácie a informácie |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Ivančová |
KSSFaK/SVLI1/22
|
Svetová literatúra 1 |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
KSSFaK/SVLDM/22
|
Svetová literatúra pre deti a mládež |
|
3 |
1P + 2S |
S |
1 |
Z |
|
Andričíková |
KSSFaK/SVLI2/22
|
Svetová literatúra 2 |
|
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
KSSFaK/SVLI1/22 |
Andričík |
KSSFaK/DISJ/22
|
Didaktika slovenského jazyka 1 |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Sedláková |
KSSFaK/DIL/22
|
Didaktika literatúry |
|
3 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Hajdučeková |
KSSFaK/ASDP1/15
|
Seminár k diplomovej práci 1 |
|
1 |
2C |
A |
1 |
L |
|
|
KSSFaK/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
KSSFaK/SVLI3/22
|
Svetová literatúra 3 |
|
2 |
1P + 1S |
S |
2 |
Z |
|
Andričík |
KSSFaK/VŠJA/22
|
Všeobecná jazykoveda a vývin jazyka |
|
3 |
2P + 2S |
S |
2 |
Z |
|
Sedláková |
KSSFaK/DIJS/22
|
Didaktika slovenského jazyka 2 (sloh) |
|
2 |
2S |
S |
2 |
Z |
KSSFaK/DISJ/22 |
Sedláková |
KSSFaK/ASDP2/15
|
Seminár k diplomovej práci 2 |
|
1 |
2C |
A |
2 |
Z |
KSSFaK/ASDP1/15 |
Andričík |
KSSFaK/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KSSFaK/MPPb/15 |
|
KSSFaK/ASDP3/15
|
Seminár k diplomovej práci 3 |
|
1 |
2C |
A |
2 |
L |
KSSFaK/ASDP2/15 |
Andričík |
KSSFaK/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KSSFaK/MPPc/15 |
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Pv Aj |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fabian, Panocová, Gregová |
KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
KSSFaK/ZTPUP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu pre anglistov |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Andričík |
KAaA/UKCUEm/21
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/PFUm/21
|
Praktická fonetika pre učiteľov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/VKZSLm/21
|
Vybrané kapitoly zo svetovej literatúry |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Stekauer |
KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/GLBLm/21
|
Globálne a lokálne v britskej literatúre |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Šnircová, Rosivalová Baučeková |
KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová, Buráková |
KAaA/KPILTm/21
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/SMTMm/21
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/FLTM/19
|
Metódy vyučovania cudzieho jazyka pre 21. storočie |
|
3 |
1P + 1C |
P |
1 |
L |
|
Rozenfeld, Timková |
KAaA/MVVm/21
|
Metódy vyučovania výslovnosti |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Timková, Rozenfeld |
KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Stekauer |
KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Franko |
KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/GLALm/21
|
Globálne a lokálne v americkej literatúre |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Buráková, Filipová |
KAaA/KSm/21
|
Kanadské štúdiá |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/HRPm/21
|
Metódy hodnotenia rečového prejavu |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/ELHI/21
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Franko |
KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Tomaščíková |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Čurová, Liptáková |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
Blok -
Sjl |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/KSDL/15
|
Kapitoly zo svetovej dramatickej literatúry |
+ |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šutor |
KSSFaK/POPO/10
|
Porovnávacia poetika |
+ |
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Milčák |
KSSFaK/DEJA/09
|
Dejiny jazykovedy |
+ |
2 |
2P + 0C |
H |
1 |
Z |
|
Sedláková |
KSSFaK/SEMS/15
|
Textová syntax |
+ |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Jasinská |
KSSFaK/KDSF1/15
|
Kapitoly z dejín svetového filmu I |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
Andričíková |
KSSFaK/DIAL/15
|
Dialektológia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Sedláková |
KSSFaK/CJS/13
|
Český jazyk pre slavistov |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Sedláková |
KSSFaK/DSCJ/13
|
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Sedláková |
KSSFaK/KLIS/09
|
Kapitoly z literárnovednej slavistiky (kontexty slovenskej a českej literatúry) |
+ |
2 |
2P |
H |
1 |
L |
|
Gbúr |
KSSFaK/RDL/15
|
Recepcia detskej literatúry |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Andričíková |
KSSFaK/EXKUm/12
|
Literárna exkurzia 2 |
|
2 |
3dC |
A |
1, 2 |
L |
|
Milčák, Andričík, Andričíková, Sedláková |
KSSFaK/KDSF2/15
|
Kapitoly z dejín svetového filmu II |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
KSSFaK/KDSF1/15 |
Sabol, Šmelko |
KSSFaK/TWWWS/15
|
Tvorba www stránok |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Polák |
KSSFaK/HPO/22
|
Historická poetika |
+ |
2 |
1P + 1S |
S |
2 |
Z |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/AAS/10
|
Analýza akustického signálu |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kiktová |
KSSFaK/CGL/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovaní literatúry |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/PVJL/15
|
Projektové vyučovanie v SJaL |
|
2 |
2C |
P |
2 |
Z |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/TaDD/15
|
Teória a dejiny divadla |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Horák |
KSSFaK/KzDUM/15
|
Kapitoly z dejín umenia |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
L |
|
Šutor, Gbúr |
|
|
|
Blok -
Vp Aj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
! |
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Kupková |
KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
+ |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Franko |
KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
Sjl |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/EDS/22
|
Externé dejiny slovenčiny |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
1, 2 |
L |
|
Sedláková |
|
|