Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
Blok -
Biológia |
Min.
24
Kreditov
|
Kombinácia s geografiou absolvovala geológiu na bakalárskom stupni v v rámci štúdia
geografie, preto Geológiu nemajú ako povinný predmet a z bloku povinných predmetov
absolvujú len 26 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚBEV/VEK1/03
|
Všeobecná ekológia |
|
3 |
3P |
S |
1 |
Z |
|
Raschmanová, Uhrin |
ÚBEV/DIB1/03
|
Didaktika biológie |
|
6 |
2P + 3C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPE/DPP/14 alebo KPE/PDU/15 |
Kimáková, Slepáková, Lešková, Mišianiková, Boberová |
ÚBEV/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
ÚBEV/VMK/22
|
Všeobecná mikrobiológia |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Pristaš, Piknová, Kolesárová, Maliničová |
ÚBEV/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚBEV/MPPb/15 |
|
ÚBEV/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚBEV/MPPc/15 |
|
ÚGE/GEOB/22
|
Geológia |
|
6 |
3P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Bónová |
Blok -
Informatika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/TIK1/22
|
Teória informácií, kódovanie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
+ |
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/DPRG/19
|
Didaktika programovania |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Šnajder |
ÚINF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šnajder |
ÚINF/DIN1a/15
|
Didaktika informatiky |
|
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Šnajder, Guniš |
ÚINF/DIN1b/15
|
Didaktika informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Šnajder, Guniš |
ÚINF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚINF/MPPb/15 |
Šnajder |
ÚINF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚINF/MPPc/15 |
Šnajder |
Predmet TVY sa presúva z bakalárskeho štúdia na magisterské štúdium. Študenti, ktorí
ho absolvovali na bc. štúdiu si ho nezapisujú.
|
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Čurová, Liptáková |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
Blok -
Biológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚBEV/SBD/08
|
Seminár dejiny biológie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačkor |
ÚBEV/OPR/12
|
Ochrana prírody |
|
3 |
2P + 0C |
S |
1 |
Z |
|
Kováč |
ÚBEV/IMU1/03
|
Imunológia |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Demečková |
ÚBEV/ETO1/03
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Majláth, Pipová |
ÚBEV/ZOG1/03
|
Zoogeografia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kováč |
ÚBEV/FG1/03
|
Fytogeografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Mártonfi, Kolarčik |
ÚBEV/DNR/06
|
Dendrológia |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Kelbel |
CIB/EVČ/21
|
Evolúcia človeka |
|
4 |
2P + 0C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kundrát |
Blok -
Didaktika biológie |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚBEV/DGO/17
|
Didaktika geológie a ochrany prírody |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚBEV/DIB1/03 |
Slepáková |
ÚBEV/AFV/15
|
Aktivizujúce formy výučby biológie |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚBEV/DIB1/03 |
Lešková, Boberová |
ÚBEV/IB/22
|
Informatika v biológii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Mišianiková, Kimáková |
ÚBEV/SPP/08
|
Školské pokusy a pozorovania |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Lešková |
Blok -
Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/MLO/22
|
Matematická logika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/AOS1/15
|
Administrácia operačných systémov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Sokol, Bajtoš |
ÚINF/FO1/15
|
Formálne jazyky a automaty |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Geffert, Šebej |
ÚINF/KKV1/21
|
Klasické a kvantové výpočty |
|
6 |
3P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Semanišin, Olejár |
ÚINF/TSM1a/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Šnajder, Brinziková |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš, Jirásek |
ÚINF/VKN2/22
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda II |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kopčo, Doreswamy |
ÚINF/STU1/16
|
Strojové učenie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Antoni, Andrejková, Szoplák, Horvát |
ÚINF/ZNA1/21
|
Základy znalostných systémov |
|
4 |
3P |
S |
1 |
L |
|
Krídlo |
ÚINF/TSM1b/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šnajder |
ÚINF/VYZ1/15
|
Výpočtová zložitosť |
|
4 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Geffert |
Blok -
Diplomový projekt |
Min.
8
Kreditov
|
Študenti si vyberajú predmety podľa ústavu, na ktorom robia diplomovú prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PDSI2/22
|
Preddiplomový seminár z informatiky pre XI |
|
1 |
1C |
A |
1 |
Z |
|
Šnajder |
ÚINF/DSU1a/15
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
ÚINF/PDSI1/15 alebo ÚINF/PDSI2/22 |
Šnajder |
ÚINF/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚINF/DSU1b/22
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
1 |
1C |
A |
2 |
Z |
ÚINF/DSU1a/15 |
Šnajder |
ÚINF/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
ÚBEV/DPP1/22
|
Diplomový projekt I |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚBEV/DPP2/22
|
Diplomový projekt II |
|
3 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚBEV/DPP3/22
|
Diplomový projekt III |
|
3 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
|