Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Petríková |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
Blok -
Informatika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/TIK1/22
|
Teória informácií, kódovanie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
+ |
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/DPRG/19
|
Didaktika programovania |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Šnajder |
ÚINF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šnajder |
ÚINF/DIN1a/15
|
Didaktika informatiky |
|
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Šnajder, Guniš |
ÚINF/DIN1b/15
|
Didaktika informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Šnajder, Guniš |
ÚINF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚINF/MPPb/15 |
Šnajder |
ÚINF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚINF/MPPc/15 |
Šnajder |
Predmet TVY sa presúva z bakalárskeho štúdia na magisterské štúdium. Študenti, ktorí
ho absolvovali na bc. štúdiu si ho nezapisujú.
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
23
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/AZG/21
|
Regionálna geografia Ázie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Novotný |
ÚGE/DIDG/21
|
Didaktika geografie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk, Hofierka, Gessert |
ÚGE/AFAU/21
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Novotný |
ÚGE/SDG/21
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Hofierka, Gessert |
ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Csachová |
ÚGE/AMG/21
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný |
ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Hofierka, Csachová |
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Petríková |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Barbierik, Čurová, Liptáková |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
Blok -
Geografia 2 |
Min.
7
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/RGEU/17
|
Regionálna geografia Európy |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Gessert, Gurová, Kulla |
ÚGE/KVA1/21
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová, Gallay |
ÚGE/TER/21
|
Terénne vyučovanie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gessert |
ÚGE/MLK/21
|
Migrácia a ľudský kapitál |
! |
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Pregi, Novotný |
ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Kaňuk, Gallay, Gessert |
ÚGE/SSD/21
|
Špeciálny seminár z didaktiky geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Csachová |
ÚGE/SSH/21
|
Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Kulla, Novotný, Csachová, Nestorová-Dická |
ÚGE/SSF/21
|
Špeciálny seminár z fyzickej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Barabas, Bónová, Gessert |
ÚGE/SSG/16
|
Špeciálny seminár z geoinformatiky |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Gallay, Hofierka, Kaňuk |
Predmet ÚGE/RGEU/17 Regionálna geografia Európy je odporúčaný pre študentov, ktorí
ho neabsolvovali na bakalárskom stupni.
Predmety Špeciálny seminár z didaktiky geografie, Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej
geografie, Špeciálny seminár z fyzickej geografie a špeciálny seminár z geoinformatiky
si študenti vyberajú podľa zamerania diplomovej práce.
|
Blok -
Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/MLO/22
|
Matematická logika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/AOS1/15
|
Administrácia operačných systémov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Sokol, Bajtoš |
ÚINF/FO1/15
|
Formálne jazyky a automaty |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Geffert, Šebej |
ÚINF/KKV1/21
|
Klasické a kvantové výpočty |
|
6 |
3P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Semanišin, Olejár |
ÚINF/TSM1a/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Šnajder, Brinziková |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš, Jirásek |
ÚINF/VKN2/22
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda II |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kopčo, Doreswamy |
ÚINF/STU1/16
|
Strojové učenie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Antoni, Andrejková, Szoplák, Horvát |
ÚINF/ZNA1/21
|
Základy znalostných systémov |
|
4 |
3P |
S |
1 |
L |
|
Krídlo |
ÚINF/TSM1b/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šnajder |
ÚINF/VYZ1/15
|
Výpočtová zložitosť |
|
4 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Geffert |
Blok -
Diplomový projekt |
Min.
4
Kredity
|
Študenti si vyberajú predmety podľa ústavu, na ktorom robia diplomovú prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PDSI2/22
|
Preddiplomový seminár z informatiky pre XI |
|
1 |
1C |
A |
1 |
Z |
|
Šnajder |
ÚINF/DSU1a/15
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
ÚINF/PDSI1/15 alebo ÚINF/PDSI2/22 |
Šnajder |
ÚINF/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚINF/DSU1b/22
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
1 |
1C |
A |
2 |
Z |
ÚINF/DSU1a/15 |
Šnajder |
ÚINF/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
ÚGE/DSE1/21
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hofierka |
ÚGE/DSE2/21
|
Diplomový seminár 2 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hofierka |
|
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/KJPUAP/15
|
Kultúra jazykového prejavu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Bónová |
Blok -
Geografia 2 |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚGE/ADPZ/22
|
Aplikácie diaľkového prieskumu Zeme |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
Hofierka, Kaňuk, Onačillová, Šašak |
ÚGE/GCR1/21
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
ÚGE/SGE/08
|
Sociálna geografia |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nestorová-Dická |
ÚGE/ZKAR/21
|
Základy karsológie a speleológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Gessert, Bónová |
ÚGE/URG/21
|
Urbánna a rurálna geografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Novotný |
ÚGE/KVS/21
|
Krízy vo svete |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Novotný |
ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Kulla |
ÚGE/GDL/21
|
Geografia dopravy a logistiky |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
ÚGE/RSS/21
|
Regionálne štruktúry SR |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Novotný, Kulla, Nestorová-Dická |
ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
A |
2 |
L |
|
Barabas, Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
Blok -
Informatika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/JAC1/15
|
Programovací jazyk C |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Pisarčík, Pekarčík |
ÚINF/LOP1/15
|
Logické programovanie |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
L |
|
Krídlo |
ÚINF/PPU1a/15
|
Prevádzková prax |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Kuzma |
ÚINF/SVK1/15
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
1, 2 |
L |
|
|
|