|
Blok -
H |
základný modul
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KH/KzH/22
|
Vybrané kapitoly z dejín historiografie |
|
3 |
2P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Borza, Otčenášová, Tokárová |
KH/HVP/22
|
História vo verejnom priestore |
|
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Šutaj, Jančura |
KH/DDE/22
|
Dejepis v digitálnej ére |
|
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
|
Jančura, Borza, Kuncová |
KH/DD1/22
|
Didaktika dejepisu I |
|
4 |
1P + 2S |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Śnieżko, Pekár, Kratochvíl |
KH/MPPb/22
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
H |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Jančura, Borza |
KH/DD2/22
|
Didaktika dejepisu II |
|
4 |
1P + 2S |
S |
2 |
Z |
KH/DD1/22 |
Śnieżko, Pekár, Kratochvíl |
KH/MPPc/22
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
H |
2 |
Z |
KH/MPPb/22 |
Śnieżko, Šutaj |
KH/MPPd/22
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
H |
2 |
L |
KH/MPPc/22 |
Śnieżko, Šutaj |
KH/DSu/22
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
|
H |
2 |
Z |
|
Borza, Fedorčák, Fedorčáková, Jančura, Kaminská, Magdoško, Melichárek, Otčenášová,
Pekár, Regináčová, Śnieżko, Šutaj, Tokárová |
KH/DSuII/22
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
|
H |
2 |
L |
KH/DSu/22 |
Borza, Fedorčák, Fedorčáková, Jančura, Kaminská, Magdoško, Melichárek, Otčenášová,
Pekár, Regináčová, Śnieżko, Šutaj, Tokárová |
Blok -
Psychológia |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
DPa
|
Diplomový projekt |
- KPPaPZ/DPS1/15
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
KPPaPZ/PaSPP/09
|
Pedagogická a školská psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Gajdošová |
KPPaPZ/DPs/09
|
Didaktika psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
KPPaPZ/PaSPP/09 a KPE/PDU/15 |
Gajdošová |
KPPaPZ/DPS2/15
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
KPPaPZ/DPS1/15 |
|
KPPaPZ/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Gajdošová |
DP1
|
Diplomový projekt 1 |
- KPPaPZ/DPS3/15
|
Diplomový seminár 3 |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPS2/15 |
|
KPPaPZ/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/MPPb/15 |
Gajdošová |
KPPaPZ/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KPPaPZ/MPPc/15 |
Gajdošová, Mesárošová |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
13
Kreditov
|
Blok pre študentov učiteľstva Psychológie v kombinácii
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
H |
Min.
14
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KH/HHT/22
|
Historia v dobe hoaxu |
+ |
2 |
2S |
H |
1 |
Z |
|
Otčenášová |
KH/Fm/22
|
Fenomén motorizmu |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Jančura |
KH/TvD/22
|
Turizmus v dejinách |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
Jančura |
KH/DBal/22
|
Dejiny Balkánu po 2. sv. vojne |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Melichárek |
KH/VD/22
|
Výučba dejepisu v praxi I |
! |
2 |
2S |
H |
1 |
L |
|
Śnieżko |
KH/MPPEu/22
|
Mobilita pravekých populácií v strednej Európe |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
Kaminská |
KH/UoM/22
|
Učenie o minulosti |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Śnieżko |
KH/PSD/22
|
Pramene k stredovekým dejinám (Veľká Morava, Uhorsko) |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
Magdoško |
KH/CMZ/22
|
Na ceste k modernej žene |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Regináčová |
KH/SVD/22
|
Dejiny Slovenska v 20. storočí vo výučbe dejepisu |
+ |
2 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Pekár |
KH/OExkurz/22
|
Odborná exkurzia |
|
2 |
5dS |
A |
2 |
L |
|
Borza |
KH/KDU/22
|
Kapitoly z dejín umenia |
|
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
L |
|
Jančura |
KH/KDVT/22
|
Kapitoly z dejín vedy a techniky |
|
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Jančura |
KH/Gen/22
|
Genocídy v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Melichárek |
KH/Svkon/22
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
2 |
Z |
|
Otčenášová, Jančura |
KH/FaND/22
|
Fašizmus a nacizmus vo výučbe dejepisu |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Tokárová |
KH/Vd2/22
|
Výučba dejepisu v praxi II |
! |
2 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
KH/RDvDV/22
|
Regionálne dejiny v dejepisnom vyučovaní |
! |
2 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
KH/SMu/22
|
Stredoveké mesta |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Magdoško |
KH/VKcsu/22
|
Vybrané kapitoly z dejín Československa (1948 - 1989) |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Šutaj |
Blok -
Psychológia |
Min.
15
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PDZUP/09
|
Prevencia drogových závislostí pre učiteľov psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ASP/15
|
Aplikácia systemického prístupu v školskej praxi |
! |
4 |
1P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Orosová, Kalina |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/KP/09
|
Kariérové poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Bačíková |
KPPaPZ/IZ/09
|
Integrácia žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením |
|
3 |
2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/APZC/09
|
Aplikácia prístupu zameraného na človeka vo vzťahoch |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPs/09 |
Gajdošová |
KPS/PROZ/09
|
Psychológia rozhodovania |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Bavoľár |
KPS/PDM/15
|
Poradenská psychológia pre deti a mládež |
! |
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
KPS/PDE/08 |
Mesárošová, Hičárová |
KPS/PTVO/08
|
Psychológia tvorivosti |
! |
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Mesárošová |
KPPaPZ/SM/22
|
Štatistické metódy |
|
3 |
3C |
H |
2 |
L |
|
Benka |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Sakalová |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sakalová |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Baník |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
|
|