|
Blok -
PP - Etická výchova |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/FIVm/22
|
Filozofia výchovy |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Stojka, Hruška, Jesenková |
KF/FIAm/22
|
Filozofická antropológia |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Bosáková |
KF/DEV/22
|
Didaktika etickej výchovy |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Stojka, Jesenková |
KF/MPPb/22
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Stojka |
KF/UEm/22
|
Učiteľská etika |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Dolista |
KF/TPEVm/22
|
Teória a prax etickej výchovy |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Dolista, Jesenková |
KF/DP1M/22
|
Diplomová práca 1 |
|
2 |
1C |
H |
2 |
Z |
|
|
KF/MPPc/22
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
|
Stojka |
KF/DP2M/22
|
Diplomová práca 2 |
|
2 |
1C |
H |
2 |
L |
|
Jesenková |
KF/MPPd/22
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
|
Stojka |
Blok -
Lj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1, 2 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
|
KKF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KKF/MPPb/15 |
|
KKF/SRL1/22
|
Seminár z rímskej lyriky 1 (elegici) |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Brodňanská |
KKF/SRL2/22
|
Seminár z rímskej lyriky 2 (Horatius) |
|
4 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
Brodňanská |
KKF/SRH1/22
|
Seminár z rímskych historikov 1 (Livius) |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Balegová |
KKF/SRH2/22
|
Seminár z rímskych historikov 2 (Tacitus) |
|
4 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
Balegová |
KKF/SDP1/22
|
Seminár k diplomovej práci 1 |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Brodňanská |
KKF/SDP2/22
|
Seminár k diplomovej práci 2 |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Brodňanská |
KKF/DLJ/22
|
Didaktika vyučovania latinského jazyka |
|
3 |
2P |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šimon |
KKF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KKF/MPPc/15 |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
PVP - Etická výchova |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/VKEVm/22
|
Vybrané kapitoly z etickej výchovy |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Dolista |
KF/TMAm/22
|
Techniky morálnej argumentácie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Lepis |
KF/GST/22
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Jesenková |
KF/JHBLm/22
|
J. Habermas: Budoucnost lidske prirozenosti (textový seminár) |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bosáková |
KF/HKC/22
|
Hermeneutické koncepcie človeka |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bosáková |
KF/RELIG/22
|
Religionistika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hruška |
KF/SV/22
|
Sexuálna výchova |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Jesenková |
KF/FKm/22
|
Filozofia konania |
+ |
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Andreanský |
KF/MGV/22
|
Multikultúrna a globálna výchova |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Jesenková |
KF/EEV/22
|
Ekologická a environmentálna výchova |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Szabó |
KF/SVKM1/22
|
Študentská vedecká konferencia (Mgr) 1 |
|
3 |
|
H |
1 |
L |
|
|
KF/KASP/22
|
Klasický a súčasný pragmatizmus |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Mayerová |
KF/VIAC/22
|
Vita activa |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Nezník |
KF/ZSOC/22
|
Základy sociológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hruška |
KF/TOS/22
|
Teória otvorenej spoločnosti |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Stojka |
KF/MEV/22
|
Mediálna výchova |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Getlík |
KF/SMCK/22
|
M. Scheler: Miesto človeka v kozme |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bosáková, Stojka |
KF/EAT/22
|
Eros ako téma |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Nezník |
KF/SCRF/22
|
Spytovanie sa na človeka v ruskej filozofii 19. a 20. storočia |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
KF/SVKM2/22
|
Študentská vedecká konferencia (Mgr) 2 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
Blok -
Lj |
Min.
8
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/LIS5/13
|
Latinský interpret. seminár 5 (filozofické texty Augustina) |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Balegová |
KKF/LIS6/13
|
Latinský interpret. seminár 6 (novolatinské texty) |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Balegová |
KKF/AMV/13
|
Antická metrika a versológia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Brodňanská |
KKF/LIS9/22
|
Latinský interpret. seminár 9 (stredoveké kroniky) |
|
2 |
2S |
H |
1, 2 |
Z |
|
Balegová |
KKF/LIS8/13
|
Latinský interpret. seminár 8 (medicínske texty) |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Šimon |
KKF/LIS7/13
|
Latinský interpret. seminár 7 (diplomatické texty) |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Balegová |
KKF/LIS10/22
|
Latinský interpretačný seminár 10 (latinská patristika) |
|
2 |
2S |
H |
1 |
L |
|
Brodňanská |
KKF/ZAS/22
|
Žena v antike a stredoveku |
+ |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
Šimon |
KKF/GIS1/22
|
Grécky interpretačný seminár 1 (Xenofón) |
+ |
2 |
2S |
H |
1 |
L |
|
Brodňanská |
KKF/GIS2/22
|
Grécky interpretačný seminár 2 (grécka patristika) |
+ |
2 |
2S |
H |
1 |
L |
|
Brodňanská |
KKF/BG/22
|
Biblická gréčtina |
+ |
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Brodňanská |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Sakalová |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sakalová |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Baník |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
|
|