|
Blok -
PP |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/ALUCJ/22
|
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov cudzieho jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Meier, Kováčová |
KGER/LKNC/22
|
Literatúra a kultúra v nemčine ako cudzom jazyku |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Puchalová |
KGER/MOCJ/15
|
Metódy osvojovania si cudzieho jazyka |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Puchalová, Čopíková, Kováčová |
KGER/PREDI1/22
|
Predmetová didaktika 1 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Kováčová |
KGER/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KGER/MPPb/15 a KGER/PREDI1/22 |
Puchalová, Čopíková, Kováčová |
KGER/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KGER/MPPc/15 a KGER/PREDI2/22 |
Puchalová, Čopíková, Kováčová |
KGER/PREDI2/22
|
Predmetová didaktika 2 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
KGER/PREDI1/22 |
Kováčová |
KGER/TVNJ/22
|
Text vo vyučovaní nemeckého jazyka (literatúra a médiá) |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DS1/12
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Džambová, Puchalová, Kováčová, Popovičová |
KGER/DS2/12
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Puchalová, Džambová, Kováčová, Popovičová |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
Blok -
Informatika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/TIK1/22
|
Teória informácií, kódovanie |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/DPRG/19
|
Didaktika programovania |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Šnajder |
ÚINF/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Šnajder |
ÚINF/DIN1a/15
|
Didaktika informatiky |
|
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Šnajder, Guniš |
ÚINF/DIN1b/15
|
Didaktika informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Šnajder, Guniš |
ÚINF/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚINF/MPPb/15 |
Šnajder |
ÚINF/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚINF/MPPc/15 |
Šnajder |
Predmet TVY sa presúval z bakalárskeho štúdia na magisterské štúdium. Študenti, ktorí
ho absolvovali na bc. štúdiu, si ho nezapisujú.
|
Blok -
Diplomový projekt |
Min.
8
Kreditov
|
Vyberajú si študenti, ktorí robia diplomovú prácu z informatiky
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PDSI2/22
|
Preddiplomový seminár z informatiky pre XI |
|
1 |
1C |
A |
1 |
Z |
|
Šnajder |
ÚINF/DSU1a/15
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
ÚINF/PDSI1/15 alebo ÚINF/PDSI2/22 |
Šnajder |
ÚINF/DPP2/14
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚINF/DSU1b/22
|
Diplomový seminár z informatiky pre XI |
|
1 |
1C |
A |
2 |
Z |
ÚINF/DSU1a/15 |
Šnajder |
ÚINF/DPP3/14
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
PVP |
Min.
9
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/IKKO/22
|
Interkultúrna komunikácia |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/KŠTOŠ/22
|
Kompozícia a štylistika textov odborného štýlu |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Meier, Kováčová |
KGER/NMNJ/22
|
Netradičné metódy vo vyučovaní nemeckého jazyka |
|
2 |
2C |
P |
1, 2 |
L |
|
Kováčová |
KGER/PROS1/22
|
Projektový seminár 1 |
|
3 |
3C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kováčová, Popovičová, Puchalová, Dvorský |
KGER/PROS2/22
|
Projektový seminár 2 |
|
3 |
3C |
H |
1, 2 |
L |
|
Kováčová, Popovičová, Puchalová |
KGER/PRUT/22
|
Preklad umeleckého textu |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Puchalová |
KGER/SULIT/22
|
Súčasná po nemecky písaná literatúra |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DENJ/22
|
Dejiny nemeckého jazyka |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kováčová, Meier |
KGER/DNJ/22
|
Dejiny nemeckej jazykovedy |
+ |
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Meier, Kováčová |
KGER/TPPNT/22
|
Teória a prax prekladu nemeckých odborných textov |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Popovičová |
KGER/NMVNJ/22
|
Nové médiá vo výučbe nemeckého jazyka |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/KJP/22
|
Kultivovanie jazykového prejavu |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Markech |
KGER/DLIT/22
|
Didaktika práce s literárnym textom |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DF/22
|
Didaktika fonetiky nemeckého jazyka |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Džambová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Sakalová |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sakalová |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Baník |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
Blok -
Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/MLO/22
|
Matematická logika |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/AOS1/15
|
Administrácia operačných systémov |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Sokol, Bajtoš |
ÚINF/FO1/15
|
Formálne jazyky a automaty |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Geffert, Šebej |
ÚINF/KKV1/21
|
Klasické a kvantové výpočty |
|
6 |
3P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Semanišin, Olejár |
ÚINF/TSM1a/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Šnajder, Brinziková |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš, Jirásek |
ÚINF/VKN2/22
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda II |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Kopčo, Doreswamy, Singhal, Fedorenko |
ÚINF/STU1/16
|
Strojové učenie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Antoni, Andrejková, Szoplák, Horvát |
ÚINF/ZNA1/21
|
Základy znalostných systémov |
|
4 |
3P |
S |
1 |
L |
|
Krídlo |
ÚINF/TSM1b/15
|
Tvorba a spracovanie multimédií |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šnajder |
ÚINF/VYZ1/15
|
Výpočtová zložitosť |
|
4 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Geffert |
|
|
|
Blok -
VP |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/NSK/22
|
Nemecko-slovenské jazykové kontakty |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Meier |
KGER/NSLV/22
|
Nemecko-slovenské medziliterárne vzťahy |
+ |
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Puchalová |
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
Informatika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/JAC1/15
|
Programovací jazyk C |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Pisarčík |
ÚINF/LOP1/15
|
Logické programovanie |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1, 2 |
L |
|
Krídlo |
ÚINF/PPU1a/15
|
Prevádzková prax |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Kuzma |
ÚINF/SVK1/15
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
1, 2 |
L |
|
|
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
KPS/MTR/18
|
Motivačný tréning zmeny správania |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
KPS/KLP/08 a KPS/PTER/08 |
Mesárošová, Wilczek-Ruzyczka |
|
|