|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPPaPZ/PPgU/15 a KPE/PDU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký |
Blok -
Chémia |
Min.
24
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/SPC1a/22
|
Špeciálne praktikum školských pokusov I |
|
4 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Ganajová, Sotáková, Vavra |
ÚCHV/AMCU/22
|
Aktivizujúce metódy výučby chémie |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Ganajová, Sotáková, Vavra |
ÚCHV/DCH1/22
|
Didaktika chémie I |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
ÚCHV/SPC1a/22 |
Ganajová, Sotáková, Vavra |
ÚCHV/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/SPC1b/22
|
Špeciálne praktikum školských pokusov II |
|
3 |
3C |
H |
1 |
L |
|
Hamuľaková, Špaková Raschmanová, Elečko, Stanková |
ÚCHV/DCH2/22
|
Didaktika chémie II |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
ÚCHV/DCH1/22 alebo ÚCHV/DCH1/15 |
Ganajová, Sotáková, Vavra |
ÚCHV/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚCHV/MPPb/15 a ÚCHV/DCH1/22 alebo ÚCHV/DCH1/15 |
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚCHV/MPPc/15 a ÚCHV/DCH2/22 |
Ganajová, Sotáková |
Blok -
Povinné predmety fyzika a didaktika fyziky |
Min.
24
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/FKS/22
|
Fyzika kondenzovaného stavu |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Kollár |
ÚFV/FYU/22
|
Fyzikálne úlohy |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
Kireš |
ÚFV/PSP1/22
|
Praktikum školských pokusov I |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Kozelková |
ÚFV/DF1/22
|
Didaktika fyziky I |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Kireš, Kozelková |
ÚFV/PSP2/22
|
Praktikum školských pokusov II |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ješková |
ÚFV/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Hanč |
ÚFV/DF2/22
|
Didaktika fyziky II |
|
4 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
ÚFV/DF1/22 |
Kireš, Kozelková |
ÚFV/ASFU/22
|
Astrofyzika |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Gális |
ÚFV/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚFV/MPPb/15 |
Hanč |
ÚFV/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚFV/MPPc/15 |
Hanč |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Sakalová |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sakalová |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Baník |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
Blok -
Chémia |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/ZTOX/22
|
Základy toxikológie |
|
2 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Matiková Maľarová |
ÚCHV/UECH/22
|
Úvod do environmentálnej chémie |
|
2 |
2P |
S |
1, 2 |
Z |
|
Straková Fedorková |
ÚCHV/ZCVU/22
|
Základy chemických výrob |
|
2 |
2P |
S |
1, 2 |
L |
|
Vargová |
ÚCHV/VKVACH/22
|
Vybrané kapitoly zo všeobecnej a anorganickej chémie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Zeleňák, Vargová |
ÚCHV/VKOCHB/22
|
Vybrané kapitoly z organickej chémie a biochémie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kožurková, Martinková, Imrich |
Blok -
Diplomový projekt |
Min.
8
Kreditov
|
Študenti si vyberajú predmety podľa ústavu, na ktorom robia diplomovú prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/DPP1/22
|
Diplomový projekt I |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚCHV/DPP2/22
|
Diplomový projekt II |
|
3 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚCHV/DPP3/22
|
Diplomový projekt III |
|
3 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
ÚFV/DDP1/22
|
Diplomový projekt I |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚFV/DDP2/22
|
Diplomový projekt II |
|
3 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚFV/DDP3/22
|
Diplomový projekt III |
|
3 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
Blok -
Povinne voliteľné predmety fyzika a didaktika fyziky |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/MFDF/15
|
Moderná fyzika z pohľadu didaktiky fyziky |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Hanč |
ÚFV/VPF1/15
|
Vybrané problémy všeobecnej fyziky I |
|
3 |
3P |
H |
1 |
L |
|
Kireš |
ÚFV/DEX/22
|
Vybrané demonštračné experimenty |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Kireš |
ÚFV/FEP1/15
|
Školské fyzikálne počítačom podporované laboratórium |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Ješková |
|
|
|
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
Chémia |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/CHE2/22
|
Chemická exkurzia |
|
4 |
1tC |
H |
1 |
L |
|
Vargová, Vavra |
ÚCHV/DSU1a/10
|
Diplomový seminár z chémie pre XCH |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/DSU1b/21
|
Diplomový seminár z chémie pre XCH |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Ganajová, Sotáková |
ÚCHV/SVKCHX/22
|
ŠVK (vystúpenie) |
|
4 |
|
A |
|
L |
|
|
Blok -
Odporúčané výberové predmety fyzika a didaktika fyziky |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/SVKD/04
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
1, 2 |
L |
|
|
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
ÚFV/VPF2/22
|
Vybrané problémy všeobecnej fyziky II |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Kireš |
|
|