|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Baník |
Blok -
Matematika |
Min.
66
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/UDM/22
|
Úvod do matematiky |
|
3 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Hubeňáková, Schnürerová |
ÚMV/FRPa/19
|
Funkcia reálnej premennej |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Hutník, Halčinová, Borzová, Hurajová, Hennelová |
ÚMV/ALG2a/22
|
Algebra I |
|
6 |
3P + 3C |
PaS |
1 |
Z |
|
Studenovská, Kőszegyová, Vodička |
ÚMV/MAN2b/22
|
Matematická analýza funkcie reálnej premennej |
|
7 |
4P + 3C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/FRPa/19 |
Hutník, Halčinová, Borzová |
ÚMV/ALG2b/22
|
Algebra II |
|
6 |
4P + 2C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/ALG2a/22 |
Ploščica, Kőszegyová |
ÚMV/GEO2a/22
|
Geometria I |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Fabrici |
ÚMV/MAN2c/22
|
Matematická analýza III |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
ÚMV/MAN2b/22 |
Doboš, Hutník |
ÚMV/DSMa/10
|
Diskrétna matematika I |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Soták, Onderko, Šárošiová |
ÚMV/GEO2b/22
|
Geometria II |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/GEO2a/24 |
Lukáč |
ÚMV/ATC/22
|
Algebra a teória čísel |
|
3 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/ALG2b/22 |
Ploščica |
ÚMV/GEO2c/22
|
Geometria III |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/ALG2b/22 |
Šveda, Šabaková, Krišáková |
ÚMV/MRUa/22
|
Metódy riešenia matematických úloh I |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Doboš |
ÚMV/GEO2d/22
|
Geometria IV |
|
5 |
3P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
|
Fabrici, Šabaková |
ÚMV/UAD/10
|
Úvod do analýzy dát |
|
2 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Hančová, Gajdoš |
ÚMV/TPP2/22
|
Teória pravdepodobnosti |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
L |
ÚMV/MAN2c/22 |
Klein, Gajdoš |
ÚMV/MRUb/22
|
Metódy riešenia matematických úloh II |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Semanišinová |
Blok -
Informatika |
Min.
65
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Šebej, Opiela, Szoplák, Pristaš, Krídlo, Staňa, Olejár |
ÚINF/MZI/21
|
Matematické základy informatiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Krajči |
ÚINF/PAZ1b/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Šebej, Opiela, Pristaš, Krídlo |
ÚINF/PRP2/15
|
Princípy počítačov |
|
4 |
2P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Pisarčík |
ÚINF/DBS1a/15
|
Databázové systémy |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Török, Miňo |
ÚINF/OSY1/21
|
Operačné systémy |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Pisarčík, Sokol |
ÚINF/SPP1a/15
|
Školské programovacie prostredia I. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš |
ÚINF/AFJ1a/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Geffert, Šebej |
ÚINF/PSIN/15
|
Počítačová sieť Internet |
|
5 |
3P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15 |
Gurský, Sokol, Staňa |
ÚINF/SPP1b/22
|
Školské programovacie prostredia II. |
|
4 |
2P + 2C |
H |
3 |
Z |
ÚINF/SPP1a/15 |
Šnajder |
ÚINF/SLO1a/15
|
Symbolická logika |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Krajči |
ÚINF/ZLI/21
|
Základy Linuxu |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sokol, Marková, Staňa |
ÚINF/INSa/21
|
Informatické súťaže 1 |
|
4 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Pališínová |
ÚINF/INSb/21
|
Informatické súťaže 2 |
|
4 |
4C |
H |
1 |
L |
|
Krivoš-Belluš |
Blok -
Matematika - pre študentov 3. roč. v akad. roku 2023/24 |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/GEO2d/22
|
Geometria IV |
|
5 |
3P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
|
Fabrici, Šabaková |
ÚMV/UAD/10
|
Úvod do analýzy dát |
|
2 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Hančová, Gajdoš |
ÚMV/TPP2/22
|
Teória pravdepodobnosti |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
L |
ÚMV/MAN2c/22 |
Klein, Gajdoš |
ÚMV/MRUb/22
|
Metódy riešenia matematických úloh II |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Semanišinová |
Blok -
Cudzí jazyk |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJ
|
Cudzí jazyk |
- CJP/PFAJ4/07
|
Odborný anglický jazyk pre prírodné vedy |
|
2 |
2C |
PaS |
2 |
L |
|
Slovenská, Klimčáková, Szabová |
- KGER/OJPV1/07
|
Nemecký odborný jazyk prírodných vied 1 |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
Strömplová |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Petríková, Sakalová |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Petríková, Vagaská |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Tkáčová, Šnajder |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Vagaská |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Vagaská |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
Blok -
Matematika - pre pokračovanie na MXmu |
Min.
8
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MAN2d/22
|
Matematická analýza IV |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/MAN2b/22 |
Halčinová |
ÚMV/DSM2b/22
|
Diskrétna matematika II |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
L |
ÚMV/DSMa/10 alebo ÚMV/DSM3a/10 |
Fabrici, Onderko |
ÚMV/ALG2c/22
|
Algebra III |
! |
4 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
L |
|
Studenovská |
ÚMV/VEM/22
|
Vybrané kapitoly z elementárnej matematiky |
|
2 |
1P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
ÚMV/MAN2c/22 |
Doboš |
ÚMV/SMK/17
|
Seminár k matematickým krúžkom |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Semanišinová |
Blok -
Matematika - pre pokračovanie na MOm alebo EFMm |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MAN2d/22
|
Matematická analýza IV |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
L |
ÚMV/MAN2b/22 |
Halčinová |
ÚMV/DSM2b/22
|
Diskrétna matematika II |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
L |
ÚMV/DSMa/10 alebo ÚMV/DSM3a/10 |
Fabrici, Onderko |
ÚMV/ALG2c/22
|
Algebra III |
! |
4 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
L |
|
Studenovská |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Šebej, Opiela, Szoplák, Pristaš, Krídlo, Staňa, Olejár |
ÚMV/LCO/10
|
Lineárna a celočíselná optimalizácia |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
ÚMV/ALGa/10 |
Cechlárová, Marton |
ÚMV/MST/19
|
Matematická štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
|
Hančová |
ÚMV/NUM/19
|
Numerické metódy |
|
6 |
2P + 3C |
PaS |
3 |
L |
(ÚMV/MANb/19 alebo ÚMV/MAN2b/22 alebo ÚMV/FRPb/19) a (ÚMV/ALG1b/24 alebo ÚMV/ALG2b/22
alebo ÚMV/ALG3b/22 alebo ÚMV/ALG4b/22) |
Gajdoš |
Blok -
Bakalársky projekt |
Min.
6
Kreditov
|
Študent si vyberá predmety z ústavu, na ktorom robí bakalársku prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/BKPa/22
|
Bakalársky projekt I |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Šveda |
ÚMV/BKPb/22
|
Bakalársky projekt II |
|
2 |
|
A |
3 |
L |
|
|
ÚINF/PBS/15
|
Prípravný seminár pre záverečnú prácu |
|
1 |
1C |
A |
2 |
L |
|
Antoni |
ÚINF/SZPX/22
|
Seminár pre záverečnú prácu pre XIb |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Šnajder |
ÚINF/SZPa/22
|
Spoločný seminár k záverečnej práci |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/BKP/14
|
Bakalársky projekt |
|
2 |
|
A |
3 |
Z |
|
|
ÚINF/SZPb/22
|
Spoločný seminár k záverečnej práci |
|
1 |
1C |
A |
3 |
L |
|
Antoni |
Blok -
II - Informatika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/KRS/15
|
Kryptografické systémy a ich aplikácie |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Jirásek, Krivoš-Belluš |
ÚINF/UGR1/15
|
Úvod do počítačovej grafiky |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Krivoš-Belluš, Jirásek |
ÚINF/UNS1/15
|
Úvod do neurónových sietí |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Antoni, Horvát |
ÚINF/VKN1/22
|
Výpočtová a kognitívna neuroveda I |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Kopčo, Lokša, Doreswamy, Singhal, Fedorenko |
ÚINF/PRS/15
|
Programovanie robotických stavebníc |
! |
3 |
3C |
H |
2 |
Z |
|
Hanesz |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga, Miňo |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Semanišin, Varga |
ÚINF/ASU1/15
|
Algoritmy a štruktúry údajov |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 a ÚINF/PAZ1b/15 |
Krivoš-Belluš |
ÚINF/PSW1/06
|
Programovanie webových stránok |
|
2 |
2C |
P |
2 |
L |
(ÚINF/DBS1a/15 alebo ÚINF/DBS/15) a (ÚINF/PAZ1a/15 alebo ÚINF/PRG1/15) |
Guniš |
ÚINF/SXM1/15
|
Štruktúrované formáty a reprezentácie dát |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Szoplák |
ÚINF/TYS1/15
|
Typografické systémy |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Krajči |
Blok -
Pokračovanie na jednoodbore Informatika |
Min.
10
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/SWI1a/15
|
Softvérové inžinierstvo |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Semanišin, Varga |
ÚINF/DBS1b/15
|
Databázové systémy |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚINF/DBS1a/15 |
Török, Varga, Miňo |
ÚINF/TVY/15
|
Teória vypočítateľnosti |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/AFJ1b/15
|
Automaty a formálne jazyky |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚINF/AFJ1a/15 |
Geffert, Šebej |
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom jednoodborovej Informatiky
|
|
|
|
Blok -
Matematika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MMD/22
|
Matematické modelovanie |
|
3 |
3C |
H |
3 |
Z |
|
Borzová, Cechlárová, Fabrici, Gajdoš, Halčinová, Šupina, Hančová, Vodička, Hutník,
Žežula, Kőszegyová, Kiseľák, Klein, Madaras |
ÚMV/MAE/10
|
Makroekonómia |
! |
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Cechlárová |
ÚMV/MIE/13
|
Mikroekonómia |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Cechlárová |
ÚMV/ZBR/14
|
Základy bridžu |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Ploščica, Vodička |
ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
|
L |
|
|
Blok -
IT podpora |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚINF/UIB1/21
|
Úvod do informačnej bezpečnosti |
|
5 |
2P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Sokol, Marková |
ÚINF/IKTP/15
|
Informačno-komunikačné technológie -prezenčne |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Antoni |
ÚINF/PPPy/18
|
Programovanie v Pythone pre pokročilých |
|
2 |
2C |
PaS |
3 |
L |
ÚINF/PAZ1a/15 |
Guniš, Šnajder |
ÚINF/RPBI/20
|
Riešenie počítačových bezpečnostných incidentov |
|
3 |
3C |
H |
3 |
L |
|
Sokol, Marková |
ÚINF/UUI/23
|
Úvod do umelej inteligencie |
|
3 |
2C |
H |
|
L |
|
Tkáčová |
Blok -
Rozvíjanie jazykových kompetencií |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská, Markovičová |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Strömplová |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková |
Blok -
TV |
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
180 kreditov sa študentovi môžu započítať maximálne 6 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová |
ÚTVŠ/ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kaško |
Blok -
I |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. PF UPJŠ/USPV/13
|
Úvod do štúdia prírodných vied |
|
2 |
12sP + 3dC |
A |
1 |
Z |
|
Kireš |
|
|