Blok -
Pp Aj |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/AETLmu/21
|
Americké etnické literatúry pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Buráková |
KAaA/DIAJmu1/15
|
Didaktika angličtiny 1 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Rozenfeld, Timková |
KAaA/COLGm/21
|
Korpusová lingvistika pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Stekauer |
KAaA/METmu/15
|
Metodológia vedeckého výskumu jazyka a literatúry pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Šnircová |
KAaA/DIAJmu2/15
|
Didaktika angličtiny 2 pre AJALm |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
KAaA/DIAJmu1/15 |
Rozenfeld, Timková |
KAaA/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Timková |
KAaA/VKSLmu/15
|
Moderné literárne smery pre AJALm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/PIVBUSEm/21
|
Politické inštitúcie Veľkej Británie a USA pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková, Tomaščíková |
KAaA/MASEAm/21
|
Diplomový seminár A pre BASm d ext AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Sabolíková |
KAaA/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KAaA/MPPb/15 |
Timková |
KAaA/LTYPm/21
|
Jazyková typológia a univerzálie pre AJALm AJEIEm |
|
2 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KAaA/MPPc/15 |
Timková |
KAaA/MASEBm/21
|
Diplomový seminár B pre BASm d ext AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Janovská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
Blok -
Matematika |
Min.
22
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/LTM2/22
|
Logika a teória množín |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Šupina |
ÚMV/DDMa/22
|
Didaktika matematiky I |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Semanišinová |
ÚMV/MZF/22
|
Matematické základy finančnej gramotnosti |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Lukáč |
ÚMV/DDMb/22
|
Didaktika matematiky II |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/DDMa/22 |
Hubeňáková |
ÚMV/SHMa/22
|
Seminár z histórie matematiky I |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Semanišinová |
ÚMV/DDMc/22
|
Didaktika matematiky III |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
ÚMV/DDMb/22 |
Semanišinová |
ÚMV/AIM/22
|
Aplikácia IKT do vyučovania matematiky |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/DDMb/22 |
Lukáč |
Blok -
Matematika - prax |
Min.
5
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/VPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Semanišinová, Hubeňáková |
ÚMV/VSPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚMV/VPPb/15 |
Semanišinová, Hubeňáková |
ÚMV/VSPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚMV/VSPc/15 |
Semanišinová, Hubeňáková |
Blok -
Matematika - DP |
Min.
5
Kreditov
|
Predmety sú určené pre študentov s diplomovou prácou z (didaktiky) matematiky
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DPP2a/22
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚMV/DPP2b/22
|
Diplomový projekt II |
|
1 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚMV/DPP2c/22
|
Diplomový projekt III |
|
1 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
ÚMV/DPP2d/22
|
Diplomový projekt IV |
|
2 |
|
A |
2 |
L |
|
|
Vedomosti a zručnosti potrebné na vypracovanie (didakticky zameranej) DP je možné
získať aj z predmetov: MRUc, DDMc.
|
|
Blok -
Pv Aj |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAaA/ACW1m/15
|
Jazykové zručnosti - Academic Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/LGPm/15
|
Lingvistický proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Fabian |
KAaA/LITPm/15
|
Literárny proseminár |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Magsamen |
KAaA/GSTm/15
|
Rodové štúdiá |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/UKCUEm/21
|
Súčasná Veľká Británia pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/USCU/09
|
Súčasné USA |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Rozenfeld, Burzynski |
KAaA/AJSUj/08
|
Angličtina pre špecifické účely |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/PFUm/21
|
Praktická fonetika pre učiteľov |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Timková |
KAaA/VKZSLm/21
|
Vybrané kapitoly zo svetovej literatúry |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/SVPR3m/15
|
Študentská vedecká práca A |
|
6 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Buráková, Fabian, Filipová, Gajdoš, Gallová, Gregová, Janigová, Körtvélyessy, Magsamen,
Martausová, Panocová, Rosivalová Baučeková, Rozenfeld, Sabolíková, Saboviková, Sock,
Stekauer, Šnircová, Timková, Tomaščíková, Vojtek |
KAaA/ACW2m/15
|
Jazykové zručnosti - Advanced Essay Writing |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/IRSTm/15
|
Írske štúdiá |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/GLBLm/21
|
Globálne a lokálne v britskej literatúre |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Rosivalová Baučeková |
KAaA/UKIN2m/15
|
Zahraničné vzťahy USA a Veľkej Británie |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Sabolíková |
KAaA/ALSCm/15
|
Anglofónne literatúry - vybrané kapitoly |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šnircová |
KAaA/KPILTm/21
|
Kreatívne písanie a interpretácia literárneho textu pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Magsamen |
KAaA/SMTMm/21
|
Semiotika mediálneho textu pre AJALm AJEIEm |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Tomaščíková |
KAaA/FLTM/19
|
Metódy vyučovania cudzieho jazyka pre 21. storočie |
|
3 |
1P + 1C |
P |
1 |
L |
|
Rozenfeld, Timková |
KAaA/MVVm/21
|
Metódy vyučovania výslovnosti |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Timková |
KAaA/SVPR4m/15
|
Študentská vedecká práca B |
|
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Stekauer, Gallová, Vojtek |
KAaA/PSOLm/15
|
Pražská lingvistická škola |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/INTSAm/15
|
Tlmočenie A (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
|
KAaA/MMINm/15
|
Interpretácia mediálneho textu |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Tomaščíková |
KAaA/TPDFm/15
|
Terminológia a preklad dokumentárnych filmov |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/GLALm/21
|
Globálne a lokálne v americkej literatúre |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/KSm/21
|
Kanadské štúdiá |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Filipová |
KAaA/HRPm/21
|
Metódy hodnotenia rečového prejavu |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Timková |
KAaA/ELHI/21
|
Vývin anglického jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Körtvélyessy |
KAaA/FSPm/15
|
Funkčná vetná perspektíva |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Janigová |
KAaA/INTSBm/15
|
Tlmočenie B (simultánne) |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
KAaA/INFm/15
|
Interpretácia filmu |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Martausová |
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Tomaščíková, Hrachova |
KAaA/SFS/18
|
Zručnosti pre úspech – z univerzity do praxe |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Tomaščíková, Hrachova |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Sakalová |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sakalová, Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15, KPPaPZ/VPU/17 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva
psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Baník |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
Blok -
Matematika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DYS2/24
|
Dynamické systémy |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
|
Z |
|
Kiseľák |
ÚMV/MST2/24
|
Matematická štatistika |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
|
Z |
|
Hančová |
ÚMV/DGE/22
|
Dynamická geometria |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Lukáč |
ÚMV/APM/19
|
Aplikácie matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Madaras, Halčinová, Hutník, Klein, Vodička, Šupina |
ÚMV/MRUc/22
|
Metódy riešenia matematických úloh III |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Doboš |
ÚMV/SHMb/22
|
Seminár z histórie matematiky II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hutník |
|
Blok -
Vp Aj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KKF/AKL/15
|
Antická kultúra a literatúra |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Šimon |
CJP/RJMP/15
|
Ruský jazyk pre mierne pokročilých |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Kupková |
KAaA/PREUm/15
|
Odborný preklad EU textov |
+ |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
|
KAaA/GLOBm/15
|
Veľká Británia a USA v dobe globalizácie |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Martausová |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Rozenfeld |
KAaA/CERTb/15
|
Rozvoj jazykových kompetencií pre získavanie jazykových certifikátov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Rozenfeld |
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
Blok -
Matematika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
|
|