Blok -
Filozofia |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/UVFm/22
|
Úvod do filozofie |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Mayerová, Škára |
KF/DEF1m/22
|
Dejiny filozofie 1 |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bosáková, Škára |
KF/DEF2m/22
|
Dejiny filozofie 2 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Jusko |
KF/LOME/22
|
Logika a metodológia vedy |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
L |
|
Andreanský |
KF/DEF3m/22
|
Dejiny filozofie 3 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Jesenková, Škára |
KF/ETIm/22
|
Etika |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Bosáková |
KF/DEF4m/22
|
Dejiny filozofie 4 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
L |
|
Jusko, Hruška |
KF/EPI1m/22
|
Epistemológia |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
L |
|
Jusko |
KF/SUF1m/22
|
Súčasná filozofia 1 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Lepis, Hruška |
KF/SUF2m/22
|
Súčasná filozofia 2 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Andreanský |
KF/DFSCm/22
|
Dejiny filozofie na Slovensku a v Čechách |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Stojka |
KF/METm/22
|
Metafyzika |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Bosáková, Hruška |
KF/ZPJ/22
|
Záverečná práca (Bc) |
|
2 |
1C |
H |
3 |
Z |
|
|
Blok -
PSY |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/MMOSP/15
|
Metodológia pre MOŠ psychológie |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
Janovská, Gajdošová |
KF/FMOPs/15
|
Dejiny filozofie pre medziodborové štúdium psychológie |
|
2 |
2P |
H |
1 |
Z |
|
Nezník |
KPS/PEM/05
|
Psychológia emócií a motivácie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Mesárošová, Kováčová Holevová, Kalina |
KPS/KOGPS/11
|
Kognitívna psychológia |
|
7 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Bavoľár, Kačmár, Kalina |
KPPaPZ/USMM/19
|
Úvod do štatistických metód pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Benka, Bačíková |
ÚBEV/NATM/15
|
Neuroanatómia pre medziodborové štúdium |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Ševc, Alexovič Matiašová |
KPPaPZ/PSO/09
|
Psychológia osobnosti |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Orosová, Köverová, Benka |
ÚBEV/ZNFYZM/15
|
Základy neurofyziológie pre medziodborové štúdium |
|
3 |
2P |
S |
2 |
Z |
|
Gálik |
KPPaPZ/VPMOS/16
|
Vývinová psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Bačíková, Michalove |
KPPaPZ/SPMOS/16
|
Sociálna psychológia pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Gajdošová, Kalina |
KPPaPZ/TPPM/19
|
Teória psychodiagnostiky a psychometrie pre medziodborové štúdium |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
KPPaPZ/USMM/19 |
Baník |
BP
|
Bakalársky projekt |
- KPPaPZ/PSBc/06
|
Seminár k bakalárskej práci |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Benka, Gajdošová |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
2
Kredity
|
Blok pre kombinácie s psychológiou
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
|
Blok -
modul Filozofia a dejiny filozofie (v rámci podprogramu filozofia) |
Študent si vyberá predmety z modulu Aplikovaná etika alebo z modulu Filozofia a dejiny
filozofie tak, aby spolu z obidvoch modulov dohromady získal najmenej 24 kreditov,
pričom si môže vyberať predmety iba z jedného modulu alebo si môže vyberať predmety
aj z obidvoch modulov.
Ak študent získa najmenej 27 kreditov z modulu Filozofia a dejiny filozofie, bude
mať informáciu o absolvovaní príslušného špecializačného modulu Filozofia a dejiny
filozofie uvedenú v dodatku k diplomu z bakalárskeho štúdia.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/PSTJ/22
|
Platon: Štát |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nezník |
KF/HDFJ/22
|
Hegelove dejiny filozofie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Stojka |
KF/MMFJ/22
|
Mýtus, mytológia a vznik filozofie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Jusko |
KF/AMEm/22
|
Aristoteles: Metafyzika |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Škára |
KF/AAV/22
|
Aurelius Augustinus: Vyznania |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Bosáková |
KF/PFS/22
|
Platon: Parmenides, Filebos, Sofista |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Škára |
KF/MPF/22
|
R. Descartes: Meditácie o prvej filozofii |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/LMM/22
|
G. W. Leibniz: Metafyzické meditácie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
KF/FNGM/22
|
F. Nietzsche: Genealógia morálky |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Jusko |
KF/SVK1/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 1 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
KF/LMPS/22
|
Leibnizova metafyzika a perspektívy sveta |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Nezník |
KF/FLO/22
|
Filozofická logika |
+ |
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Andreanský |
KF/KEV/22
|
E. Husserl: Kríza európskych vied |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Stojka |
KF/ESTIm/22
|
Estetika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Jusko |
KF/BAC/22
|
M. Heidegger: Bytie a čas |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Stojka, Lepis |
KF/TLFJ/22
|
L. Wittgenstein: Tractatus logico-philosophicus |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Andreanský |
KF/LMON/22
|
G. W. Leibniz: Monadológia |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Škára |
KF/PMF/22
|
Postmetafyzické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Mayerová |
KF/DAT/22
|
M. Foucault: Dozerať a trestať |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hruška |
KF/SVK2/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 2 |
|
3 |
|
H |
3 |
L |
|
|
KKF/LFZ1/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 1 |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šimon, Balegová, Brodňanská |
KKF/LFZ2/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 2 |
|
3 |
2C |
PaS |
1 |
L |
KKF/LFZ1/22 |
Šimon, Balegová |
KF/KRMm/22
|
Kritické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Andreanský, Lepis |
Blok -
modul Aplikovaná etika (v rámci podprogramu filozofia) |
Študent si vyberá predmety z modulu Aplikovaná etika alebo z modulu Filozofia a dejiny
filozofie tak, aby spolu z obidvoch modulov dohromady získal najmenej 24 kreditov,
pričom si môže vyberať predmety iba z jedného modulu alebo si môže vyberať predmety
aj z obidvoch modulov.
Ak študent získa najmenej 27 kreditov z modulu Aplikovaná etika, bude mať informáciu
o absolvovaní príslušného špecializačného modulu Aplikovaná etika uvedenú v dodatku
k diplomu z bakalárskeho štúdia.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/UPE/22
|
Úvod do aplikovanej a profesijnej etiky |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Jesenková |
KF/MAE/22
|
Manažérska etika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Jesenková |
KF/SOCE/22
|
Sociálna etika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Jesenková |
KF/BIOE/22
|
Bioetika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Jesenková |
KF/EKE/22
|
Ekologická etika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2, 3 |
L |
|
Mayerová |
KF/VEEP/22
|
Etika, veda a etika vedeckej práce |
+ |
3 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Andreanský |
KF/ETP/22
|
Etika práva |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Dolista |
KF/ES/22
|
Etika starostlivosti |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Jesenková |
KF/DEZ/22
|
Diskurzívna etika ako etika zodpovednosti |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Jesenková |
KF/UKE/22
|
Úvod do kresťanskej etiky |
|
3 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Hruška |
KF/KA/22
|
Kultúrna antropológia |
|
3 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Jesenková |
KF/AEN/22
|
Aristoteles: Etika Nikomachova |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Škára |
KF/KPR/22
|
I. Kant: Kritika praktického rozumu |
+ |
3 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Andreanský |
KF/POD/22
|
H. Jonas: Princíp zodpovednosti |
|
3 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Mayerová |
KF/PSTJ/22
|
Platon: Štát |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nezník |
KF/FNGM/22
|
F. Nietzsche: Genealógia morálky |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Jusko |
KF/MPF/22
|
R. Descartes: Meditácie o prvej filozofii |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/SVK1/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 1 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
KF/SVK2/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 2 |
|
3 |
|
H |
3 |
L |
|
|
KF/ESTIm/22
|
Estetika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Jusko |
KKF/LFZ1/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 1 |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šimon, Balegová, Brodňanská |
KKF/LFZ2/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 2 |
|
3 |
2C |
PaS |
1 |
L |
KKF/LFZ1/22 |
Šimon, Balegová |
KF/KRMm/22
|
Kritické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Andreanský, Lepis |
Blok -
PSY |
Min.
17
Kreditov
|
blok pre študentov medziodborového štúdia psychológie
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJPSYCH1/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 1 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kolaříková |
KGER/NJPS1/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov I |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Strömplová |
KPPaPZ/SV1/08
|
Sociálno-psychologický výcvik I |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Janovská |
KPS/SYP/21
|
Systémy psychológie |
|
4 |
2P |
S |
1, 2 |
Z |
|
Šebeňa |
ÚBEV/ETOP/08
|
Etológia |
|
6 |
2P + 2C |
S |
1, 2, 3 |
Z |
|
Majláth, Pipová |
CJP/PFAJPSYCH2/07
|
Odborný anglický jazyk psychológie 2 |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Kolaříková |
KGER/NJPS2/06
|
Nemecký jazyk pre psychológov II |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Strömplová |
KKF/LJPS/07
|
Latinský jazyk pre psychológov |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
L |
|
Šimon |
KPPaPZ/SV2/08
|
Sociálno-psychologický výcvik II |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
KPPaPZ/SV1/08 |
Janovská |
KPPaPZ/RP1/08
|
Ročníkový projekt (ŠVOČ) |
+ |
6 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bačíková |
KPS/SOC/05
|
Sociológia |
|
5 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Onufrák |
KPS/ZPOP/21
|
Základy poradenskej psychológie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
KPS/VP2/06 alebo KPS/VP2/25 alebo KPPaPZ/VPMOS/16 |
Mesárošová, Hičárová |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina, Borgoňová |
KPPaPZ/PDZ/09
|
Prevencia drogových závislostí |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Liptáková, Janovská, Michalove, Orosová |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
KPS/ZKP/06
|
Základy klinickej psychológie |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
KPPaPZ/VPMOS/16 alebo KPS/VP1/05 |
Hricová, Pekarčík |
KPS/ZPSP/06
|
Základy psychológie práce |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Bavoľár, Kušnírová |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Trebuňák |
KPS/PDV/07
|
Poruchy detského vývinu |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
L |
KPS/VP1/05 alebo KPPaPZ/VPMOS/16 |
Hricová, Hičárová |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Blok pre kombinácie s psychológiou
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Baník |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina, Borgoňová |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Trebuňák |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
Predmety Eco-C1, Eco-C2, Eco-C3 a Eco-C4: Ak je predmet volený v bloku povinne voliteľných
predmetov medziodborového štúdia psychológie, študent si ho nemôže zapísať druhý krát
v tomto bloku
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Sakalová, Vagaská |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Vagaská |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Tkáčová |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Vagaská |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Vagaská, Sakalová |
|
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 180 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kručanica |
Blok -
VP |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/HOME1/24
|
Homérova Ílias I. – Achillov hnev |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hreško |
KF/HOME2/24
|
Homérova Ílias II. – Achillov žiaľ |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hreško |
|