|
|
|
Blok -
H |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/KzH/22
|
Vybrané kapitoly z dejín historiografie |
|
3 |
2P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Borza, Otčenášová, Tokárová |
| KH/HVP/22
|
História vo verejnom priestore |
|
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Śnieżko, Šutaj |
| KH/DDE/22
|
Dejepis v digitálnej ére |
|
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
|
Jančura, Borza, Kuncová |
| KH/DD1/22
|
Didaktika dejepisu I |
|
4 |
1P + 2S |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Śnieżko, Pekár, Kratochvil |
| KH/MPPb/22
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
H |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PPgU/15 alebo KPPaPZ/PaSPP/09) |
Śnieżko |
| KH/DD2/22
|
Didaktika dejepisu II |
|
4 |
1P + 2S |
S |
2 |
Z |
KH/DD1/22 |
Śnieżko, Pekár, Kratochvil |
| KH/MPPc/22
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
H |
2 |
Z |
KH/MPPb/22 |
Śnieżko, Šutaj |
| KH/MPPd/22
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
H |
2 |
L |
KH/MPPc/22 |
Śnieżko, Šutaj |
| KH/DSu/22
|
Diplomový seminár I |
|
2 |
|
H |
2 |
Z |
|
Borza, Fedorčák, Fedorčáková, Jančura, Magdoško, Melichárek, Otčenášová, Pekár, Regináčová,
Śnieżko, Šutaj, Tokárová, Švaňa |
| KH/DSuII/22
|
Diplomový seminár II |
|
2 |
|
H |
2 |
L |
KH/DSu/22 |
Borza, Fedorčák, Fedorčáková, Jančura, Magdoško, Melichárek, Otčenášová, Pekár, Regináčová,
Śnieżko, Šutaj, Tokárová, Švaňa |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
| KPPaPZ/PPgU/15
|
Psychológia a pedagogická psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Janovská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Vagaská |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
23
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/AZG/21
|
Regionálna geografia Ázie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Novotný, Gábor |
| ÚGE/DIDG/21
|
Didaktika geografie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Csachová, Hofierka, Gessert |
| ÚGE/AFAU/21
|
Regionálna geografia Afriky a Austrálie |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Novotný |
| ÚGE/SDG/21
|
Seminár z didaktiky geografie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Hofierka |
| ÚGE/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
|
Csachová |
| ÚGE/AMG/21
|
Regionálna geografia Ameriky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Novotný, Gábor |
| ÚGE/DSE1/24
|
Diplomový seminár 1 |
|
3 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Hofierka, Onačillová |
| ÚGE/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
ÚGE/MPPb/15 |
Csachová |
| ÚGE/DSE2/24
|
Diplomový seminár 2 |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Hofierka, Onačillová |
| ÚGE/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
ÚGE/MPPc/15 |
Hofierka, Csachová |
Predmety ÚGE/DSE1/24 Diplomový seminár 1 a ÚGE/DSE2/24 Diplomový seminár 2 si zapisujú
iba študenti, ktorí vypracovávajú diplomovú prácu z geografie.
|
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
H |
Min.
14
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KH/MABSu/24
|
Metódy archeologického bádania a dejiny archeologického výskumu na Slovensku |
|
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Borza, Švaňa |
| KH/PSD/22
|
Pramene k stredovekým dejinám (Veľká Morava, Uhorsko) |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Magdoško |
| KH/CMZ/22
|
Na ceste k modernej žene |
+ |
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Regináčová |
| KH/HHT/22
|
Historia v dobe hoaxu |
+ |
2 |
2S |
H |
1 |
Z |
|
Otčenášová |
| KH/Fm/22
|
Fenomén motorizmu |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Jančura |
| KH/DBal/22
|
Dejiny Balkánu po 2. sv. vojne |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Melichárek |
| KH/UoM/22
|
Učenie o minulosti |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/NMBP/24
|
Nedeštruktívne metódy bádania a počítačová podpora v archeológii |
! |
2 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
|
Borza, Švaňa |
| KH/TvD/22
|
Turizmus v dejinách |
|
2 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
Jančura |
| KH/VD/22
|
Výučba dejepisu v praxi I |
|
2 |
2S |
H |
1 |
L |
|
Śnieżko |
| KH/SMu/22
|
Stredoveké mesta |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Magdoško |
| KH/Vd2/22
|
Výučba dejepisu v praxi II |
|
2 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/RDvDV/22
|
Regionálne dejiny v dejepisnom vyučovaní |
|
2 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Śnieżko |
| KH/SVD/22
|
Dejiny Slovenska v 20. storočí vo výučbe dejepisu |
+ |
2 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Pekár |
| KH/KDVT/22
|
Kapitoly z dejín vedy a techniky |
|
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Jančura |
| KH/Gen/22
|
Genocídy v 20. storočí |
|
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Melichárek |
| KH/FaND/22
|
Fašizmus a nacizmus vo výučbe dejepisu |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Tokárová |
| KH/VKcsu/22
|
Vybrané kapitoly z dejín Československa (1948 - 1989) |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Šutaj |
| KH/KDU/22
|
Kapitoly z dejín umenia |
! |
2 |
1P + 1S |
H |
2 |
L |
|
Jančura |
| KH/Svkon/22
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
2 |
Z |
|
Otčenášová, Jančura |
| KH/OExkurz/22
|
Odborná exkurzia |
|
2 |
5dS |
A |
2 |
L |
|
Borza |
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Galajda |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Galajda, Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Galajda |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
| ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15, KPPaPZ/VPU/17 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva
psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Baník |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
Blok -
Geografia 2 |
Min.
7
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/KVA1/21
|
Krajina vo štvrtohorách |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová, Gallay |
| ÚGE/TER/21
|
Terénne vyučovanie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Gessert |
| ÚGE/MLK/21
|
Migrácia a ľudský kapitál |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Pregi, Novotný |
| ÚGE/NTG1/18
|
Nové trendy vo vyučovaní geografie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Csachová, Gallay, Gessert |
| ÚGE/SSD/21
|
Špeciálny seminár z didaktiky geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Csachová |
| ÚGE/SSH/21
|
Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Kulla, Novotný, Nestorová-Dická, Pregi |
| ÚGE/SSF/21
|
Špeciálny seminár z fyzickej geografie |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Bónová, Gessert, Sládek, Šupinský |
| ÚGE/SSG/16
|
Špeciálny seminár z geoinformatiky |
|
3 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Gallay, Hofierka |
Predmety Špeciálny seminár z didaktiky geografie, Špeciálny seminár z humánnej a regionálnej
geografie, Špeciálny seminár z fyzickej geografie a špeciálny seminár z geoinformatiky
si študenti vyberajú podľa zamerania diplomovej práce.
|
|
| |
|
|
|
Blok -
III |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
|
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Melicharová, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
| ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
|
Blok -
Geografia 2 |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚGE/ADPZ/22
|
Aplikácie diaľkového prieskumu Zeme |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
Z |
|
Hofierka, Onačillová, Šašak |
| ÚGE/GCR1/21
|
Geografia Českej republiky |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Kulla, Novotný, Sládek |
| ÚGE/SGE/08
|
Sociálna geografia |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nestorová-Dická |
| ÚGE/VKAR/23
|
Vybrané kapitoly z karsológie a speleológie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Gessert |
| ÚGE/HOS/23
|
Hospodárska geografia Slovenska |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Kulla |
| ÚGE/GEN/23
|
Úvod do geografie energie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Kulla |
| ÚGE/ZKAR/21
|
Základy karsológie a speleológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Gessert, Bónová |
| ÚGE/URG/21
|
Urbánna a rurálna geografia |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Nestorová-Dická, Novotný, Pregi |
| ÚGE/KVS/21
|
Krízy vo svete |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Csachová, Novotný |
| ÚGE/ZAE2/18
|
Zahraničná exkurzia 2 |
|
5 |
10dC |
H |
1 |
L |
|
Novotný, Kulla |
| ÚGE/EXP/24
|
Experimenty vo vyučovaní geografie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Gessert |
| ÚGE/GDL/21
|
Geografia dopravy a logistiky |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Kulla, Novotný |
| ÚGE/RSS/21
|
Regionálne štruktúry SR |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Novotný, Kulla, Nestorová-Dická |
| ÚGE/SVG/04
|
Študentská vedecká konferencia z geografie |
|
4 |
|
A |
2 |
L |
|
Gessert, Nestorová-Dická, Kulla, Bónová, Csachová |
|
| |