|
Blok -
H |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KH/Ush/22
|
Úvod do štúdia histórie |
|
5 |
2P + 2S |
S |
1 |
Z |
|
Pekár, Tokárová |
KH/Hp/22
|
Historický proseminár |
|
4 |
2S |
H |
1 |
Z |
|
Šutaj |
KH/Pvh/22
|
Pomocné vedy historické |
|
4 |
1P + 2S |
S |
1 |
L |
|
Magdoško, Pekár |
KH/Pravek/22
|
Dejiny praveku a včasná doba dejinná |
|
4 |
2P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Švaňa |
KH/DSh/22
|
Dejiny staroveku |
|
4 |
2P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Švaňa |
KH/DStredovek/22
|
Dejiny stredoveku (do roku 1492) |
|
4 |
2P + 1S |
S |
1 |
L |
|
Magdoško |
KH/DSdo1526/22
|
Dejiny Slovenska do roku 1526 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
1 |
L |
|
Magdoško |
KH/Drn/22
|
Dejiny raného novoveku (1492-1789) |
|
4 |
2P + 1S |
S |
2 |
Z |
|
Fedorčák, Borza |
KH/Dn/22
|
Dejiny novoveku (1789-1918) |
|
4 |
2P + 1S |
S |
2 |
L |
|
Melichárek, Pekár |
KH/DS1780/22
|
Dejiny Slovenska 1526-1780 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
2 |
Z |
|
Fedorčák, Otčenášová |
KH/DSIII/22
|
Dejiny Slovenska 1780-1918 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
2 |
L |
|
Regináčová, Otčenášová, Fedorčáková |
KH/SD1918/22
|
Svetové dejiny 1918-1945 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
3 |
Z |
|
Borza, Tresová |
KH/SD1945/22
|
Svetové dejiny po roku 1945 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
3 |
L |
|
Borza, Tresová |
KH/DS45/22
|
Dejiny Slovenska 1918-1945 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
3 |
Z |
KH/DSIII/22 |
Tokárová, Pekár |
KH/DSpo45/22
|
Dejiny Slovenska po roku 1945 |
|
4 |
2P + 1S |
S |
3 |
L |
|
Šutaj |
KH/Sbp1/22
|
Seminár k bakalárskej práci I |
|
4 |
|
H |
3 |
Z |
|
Borza, Fedorčák, Fedorčáková, Jančura, Magdoško, Melichárek, Otčenášová, Pekár, Regináčová,
Śnieżko, Šutaj, Tokárová, Bilecová, Hric, Tresová, Švaňa, Kuncová |
KH/Sbp2/22
|
Seminár k bakalárskej práci II |
|
4 |
|
H |
3 |
L |
KH/Sbp1/22 |
Fedorčák, Fedorčáková, Borza, Jančura, Magdoško, Melichárek, Otčenášová, Pekár, Regináčová,
Śnieżko, Šutaj, Tokárová, Švaňa, Bilecová, Hric, Tresová, Kuncová |
Blok -
Nj |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/DOMC/22
|
Domáce čítanie |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
Puchalová, Markech |
KGER/GRAM1/06
|
Gramatický seminár I |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/ORT1/15
|
Ortografia 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Puchalová, Markech |
KGER/JKOM1/12
|
Jazykové kompetencie 1 |
|
3 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Popovičová, Dvorský |
KGER/UVJA/06
|
Úvod do štúdia nemeckého jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Meier, Popovičová |
KGER/UVLI/15
|
Úvod do štúdia nemeckej literatúry |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Puchalová, Dvorský |
KGER/MORF/22
|
Morfológia nemeckého jazyka |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Iványi |
KGER/PFON/12
|
Praktická fonetika |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Puchalová |
KGER/IKŠ1/12
|
Interkultúrne štúdie 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Popovičová, Markech |
KGER/JKOM2/15
|
Jazykové kompetencie 2 |
|
3 |
4C |
S |
1 |
L |
|
Kováčová, Markech |
KGER/SYN/22
|
Syntax nemeckého jazyka |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Iványi |
KGER/NL1/22
|
Nemecká literatúra a kultúra 1 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Puchalová, Dvorský |
KGER/IKŠ2/22
|
Interkultúrne štúdie 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/JKOM3/22
|
Jazykové kompetencie 3 |
|
3 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/JKOM4/22
|
Jazykové kompetencie 4 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Dvorský |
KGER/KOMPT/22
|
Kompozícia textu |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Popovičová |
KGER/LEX/12
|
Lexikológia nemeckého jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Iványi, Kováčová |
KGER/NL2/22
|
Nemecká literatúra a kultúra 2 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
L |
|
Puchalová |
KGER/NL3/22
|
Nemecká literatúra a kultúra 3 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Puchalová, Dvorský |
KGER/ŠTL/12
|
Štylistika a textová lingvistika |
|
3 |
1P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Kováčová, Meier |
KGER/JKOM5/12
|
Jazykové kompetencie 5 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Popovičová, Dvorský |
KGER/SZP1/15
|
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Puchalová, Kováčová, Popovičová |
KGER/JKOM6/22
|
Jazykové kompetencie 6 |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Dvorský |
KGER/SZP2/15
|
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
1 |
2C |
A |
3 |
L |
KGER/SZP1/15 |
Puchalová, Kováčová, Popovičová |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Baník |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
H |
Min.
13
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KH/SaKSEm/22
|
Spoločnosť a kultúra v stredovekej Európe |
! |
3 |
2S |
H |
1 |
Z |
|
Magdoško |
KH/NAm/24
|
Neskorá antika |
|
3 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
KH/DSh/22 |
Borza, Švaňa |
KH/SSAm/24
|
Slovensko a svet antiky |
|
3 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
KH/Pravek/22 |
Borza, Švaňa |
KH/VOSPm/24
|
Vývoj osídlenia a sídelných stratégií na území (východného) Slovenska v praveku až
včasnej dobe dejinnej |
|
3 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
KH/Pravek/22 |
Borza, Švaňa |
KH/SMm/22
|
Sprítomňovanie minulosti |
|
3 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
Śnieżko |
KH/OHm/22
|
Oral History |
+ |
3 |
2S |
H |
1 |
L |
|
Otčenášová |
KH/KDBm/22
|
Kultúry staršej doby kamennej na Slovensku |
! |
3 |
1P + 1S |
H |
1 |
L |
|
|
KH/ZDKm/22
|
Život v 19. storočí - Dejiny každodennosti |
+ |
3 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Regináčová |
KH/Dmm/22
|
Historická demografia |
|
3 |
1P + 1S |
H |
2 |
Z |
|
Fedorčáková |
KH/SvURNm/22
|
Spoločnosť v Uhorsku v ranom novoveku |
|
3 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Fedorčák |
KH/SaKREm/22
|
Spoločnosť a kultúra v ranonovovekej Európe |
|
3 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Fedorčák |
KH/KDTRm/22
|
Kultúrne dejiny talianskej renesancie |
|
3 |
2S |
H |
2 |
Z |
|
Fedorčák |
KH/Hgeom/22
|
Historická geografia |
|
3 |
1P + 1S |
H |
2 |
L |
|
Regináčová |
KH/Exkurzm/22
|
Odborná exkurzia |
|
3 |
5dS |
A |
2 |
L |
|
Borza |
KH/SPm/22
|
Paleografia |
|
3 |
1P + 1S |
H |
3 |
Z |
|
Magdoško |
KH/PROSm/22
|
Poľsko-rusko-osmanské súperenie v 15. - 18. storočí |
|
3 |
1P + 1S |
H |
3 |
Z |
|
Melichárek |
KH/HsdS/22
|
Hospodárske a sociálne dejiny Slovenska v medzivojnovom období |
|
3 |
1P + 1S |
H |
3 |
Z |
|
Jančura |
KH/DJVEm/22
|
Dejiny národov juhovýchodnej Európy |
|
3 |
1P + 1S |
H |
3 |
L |
|
Melichárek |
KH/DEIm/22
|
Dejiny európskej integrácie |
|
3 |
1P + 1S |
H |
3 |
L |
|
Borza |
KH/SPEm/22
|
Slovenské politické elity v 20. storočí |
|
3 |
2S |
H |
3 |
L |
KH/DS45/22 |
Tokárová |
KH/HOLm/22
|
Dejiny holokaustu |
|
3 |
2P |
H |
3 |
L |
KH/DS45/22 a KH/SD1918/22 |
Tokárová |
KH/SaKIm/24
|
Spoločnosť a kultúra v Izraeli v rokoch 1967 - 1987 |
|
3 |
2P |
S |
3 |
L |
|
Borza, Pekár |
KH/Svk/22
|
Študentská vedecká konferencia |
|
6 |
|
A |
3 |
Z |
|
Otčenášová, Jančura |
Blok -
Nj |
Min.
16
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/ANGER/12
|
Angličtina pre germanistov |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
Z |
|
Klimčáková |
KGER/GRAM2/06
|
Gramatický seminár II |
|
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Popovičová |
KGER/LITML/06
|
Nemecká literatúra pre deti a mládež |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Puchalová |
KGER/OPX/15
|
Odborná prax |
|
2 |
10dC |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Puchalová |
KGER/PROJ/12
|
Projektový seminár z jazykovedy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Popovičová, Meier, Markech |
KGER/PROLK/12
|
Projektový seminár z literatúry a kultúry |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
Z |
|
Puchalová, Popovičová, Markech |
KGER/SPNOT/22
|
Špecifiká prekladu nemeckých odborných textov |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2, 3 |
L |
|
Kováčová |
KGER/NOK/22
|
Nemecká obchodná komunikácia |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/ZHN/22
|
Základy hospodárskej nemčiny |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Popovičová |
KGER/NSK/22
|
Nemecko-slovenské jazykové kontakty |
! |
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Meier |
KGER/ORT2/12
|
Ortografia 2 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Puchalová |
KGER/OJK/22
|
Odborný jazyk a komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Popovičová |
KGER/NPER/22
|
Nemčina pre personalistiku |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Popovičová |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Sakalová, Vagaská |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Vagaská |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Tkáčová |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Vagaská |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Vagaská, Sakalová |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Baník |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina, Borgoňová |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Trebuňák |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
|
|
|
Blok -
Nj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/MPPX/24
|
Medzinárodné partnerstvá v praxi |
|
4 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Popovičová |
KGER/PROPR/22
|
Projektový seminár z prekladu |
! |
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kováčová, Dvorský |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 180 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kručanica |
|
|