|
Blok -
PP |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/MOCJ/15
|
Metódy osvojovania si cudzieho jazyka |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Puchalová, Čopíková, Kováčová |
KGER/PREDI1/22
|
Predmetová didaktika 1 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Kováčová |
KGER/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KGER/MPPb/15 a KGER/PREDI1/22 |
Puchalová, Čopíková, Kováčová |
KGER/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KGER/MPPc/15 a KGER/PREDI2/22 |
Puchalová, Čopíková, Kováčová |
KGER/PREDI2/22
|
Predmetová didaktika 2 |
|
4 |
1P + 2C |
S |
2 |
Z |
KGER/PREDI1/22 |
Kováčová |
KGER/TVNJ/22
|
Text vo vyučovaní nemeckého jazyka (literatúra a médiá) |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DS1/12
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Puchalová, Kováčová, Popovičová |
KGER/DS2/12
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Puchalová, Kováčová, Popovičová |
KGER/ALUCJ/22
|
Aplikovaná lingvistika pre učiteľov cudzieho jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Meier, Kováčová |
KGER/LKNC/22
|
Literatúra a kultúra v nemčine ako cudzom jazyku |
|
3 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Puchalová |
Blok -
Psychológia |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
DPa
|
Diplomový projekt |
- KPPaPZ/DPS1/15
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
KPPaPZ/PaSPP/09
|
Pedagogická a školská psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Gajdošová |
KPPaPZ/DPs/09
|
Didaktika psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
KPPaPZ/PaSPP/09 a KPE/PDU/15 |
Gajdošová |
KPPaPZ/DPS2/15
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
KPPaPZ/DPS1/15 |
|
KPPaPZ/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Gajdošová |
DP1
|
Diplomový projekt 1 |
- KPPaPZ/DPS3/15
|
Diplomový seminár 3 |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPS2/15 |
|
KPPaPZ/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/MPPb/15 |
Gajdošová |
KPPaPZ/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KPPaPZ/MPPc/15 |
Gajdošová, Mesárošová |
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Blok pre študentov učiteľstva Psychológie v kombinácii
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Vagaská |
KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Bačíková, Janovská |
KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
PVP |
Min.
9
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/IKKO/22
|
Interkultúrna komunikácia |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/KŠTOŠ/22
|
Kompozícia a štylistika textov odborného štýlu |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Meier, Kováčová |
KGER/NMNJ/22
|
Netradičné metódy vo vyučovaní nemeckého jazyka |
! |
2 |
2C |
P |
1, 2 |
L |
|
Kováčová |
KGER/PROS1/22
|
Projektový seminár 1 |
|
3 |
3C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kováčová, Popovičová, Puchalová, Dvorský, Markech |
KGER/PROS2/22
|
Projektový seminár 2 |
! |
3 |
3C |
H |
1, 2 |
L |
|
Kováčová, Popovičová, Puchalová, Meier |
KGER/PRUT/22
|
Preklad umeleckého textu |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Puchalová, Dvorský |
KGER/SULIT/22
|
Súčasná po nemecky písaná literatúra |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DENJ/22
|
Dejiny nemeckého jazyka |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Kováčová, Meier |
KGER/DNJ/22
|
Dejiny nemeckej jazykovedy |
|
2 |
1P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Meier, Kováčová |
KGER/TPPNT/22
|
Teória a prax prekladu nemeckých odborných textov |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Popovičová |
KGER/NMVNJ/22
|
Nové médiá vo výučbe nemeckého jazyka |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kováčová |
KGER/KJP/22
|
Kultivovanie jazykového prejavu |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Markech |
KGER/DLIT/22
|
Didaktika práce s literárnym textom |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Puchalová |
KGER/DF/22
|
Didaktika fonetiky nemeckého jazyka |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Puchalová |
Blok -
Psychológia |
Min.
15
Kreditov
|
učiteľstvo psychológie v kombinácii
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PDZUP/09
|
Prevencia drogových závislostí pre učiteľov psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ASP/15
|
Aplikácia systemického prístupu v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Orosová, Kalina |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
KPPaPZ/KP/09
|
Kariérové poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková, Haklová |
KPPaPZ/IZ/09
|
Integrácia žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením |
+ |
3 |
2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Janovská |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/APZC/09
|
Aplikácia prístupu zameraného na človeka vo vzťahoch |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPs/09 |
Gajdošová |
KPS/PROZ/09
|
Psychológia rozhodovania |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Bavoľár |
KPS/PDM/15
|
Poradenská psychológia pre deti a mládež |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
KPS/PDE/08 |
Mesárošová |
KPS/PTVO/08
|
Psychológia tvorivosti |
! |
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Mesárošová |
KPPaPZ/SM/22
|
Štatistické metódy |
|
3 |
3C |
H |
2 |
L |
|
Benka |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Sakalová |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Sakalová, Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15, KPPaPZ/VPU/17 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva
psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Baník |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
|
|
Blok -
VP |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KGER/NSK/22
|
Nemecko-slovenské jazykové kontakty |
! |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Meier |
KGER/NSLV/22
|
Nemecko-slovenské medziliterárne vzťahy |
! |
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Puchalová |
Blok -
III |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
|
|