Blok -
Sj |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/UVJA/15
|
Úvod do štúdia jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Jasinská |
KSSFaK/FONT/15
|
Fonetika |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bónová |
KSSFaK/UVLI/15
|
Úvod do štúdia literatúry |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/SSL/22
|
Staršia slovenská literatúra |
|
3 |
1P + 1S |
S |
1 |
Z |
|
Šutor |
KSSFaK/ORT/07
|
Ortografia a ortoepia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Ivančová |
KSSFaK/FONF/15
|
Fonológia |
|
4 |
1P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Bónová |
KSSFaK/SLEX/15
|
Súčasný slovenský jazyk - lexikológia |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Bónová |
KSSFaK/TELI/15
|
Teória literatúry |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
|
Andričík |
KSSFaK/ZASL/15
|
Základy slavistiky a staroslovienčiny |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Sedláková |
KSSFaK/MORF/15
|
Súčasný slovenský jazyk - morfológia |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Sedláková |
KSSFaK/SLKR/15
|
Slovenská literatúra klasicizmu a romantizmu |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
|
Sabol |
KSSFaK/SLDM/22
|
Slovenská literatúra pre deti a mládež |
|
3 |
1P + 1S |
H |
2 |
L |
|
Andričíková |
KSSFaK/SYNT/15
|
Súčasný slovenský jazyk - syntax |
|
4 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
|
Sedláková |
KSSFaK/SLRaM/15
|
Slovenská literatúra realizmu a moderny |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2 |
L |
|
Gbúr, Hajdučeková |
KSSFaK/STYL/15
|
Súčasný slovenský jazyk - štylistika |
|
4 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Sedláková |
KSSFaK/SMVL/15
|
Slovenská medzivojnová literatúra |
|
5 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/SZP1/15
|
Seminár k záverečnej práci 1 |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Andričík, Gbúr |
KSSFaK/SLL45/15
|
Slovenská literatúra po r. 1945 |
|
5 |
2P + 2C |
S |
3 |
L |
|
Milčák |
KSSFaK/SZP2/15
|
Seminár k záverečnej práci 2 |
|
1 |
1C |
A |
3 |
L |
KSSFaK/SZP1/15 |
Andričík, Gbúr |
Blok -
Filozofia |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/UVFm/22
|
Úvod do filozofie |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Mayerová, Škára |
KF/DEF1m/22
|
Dejiny filozofie 1 |
|
4 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
Bosáková, Škára |
KF/DEF2m/22
|
Dejiny filozofie 2 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Jusko |
KF/LOME/22
|
Logika a metodológia vedy |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
L |
|
Andreanský |
KF/DEF3m/22
|
Dejiny filozofie 3 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Jesenková, Škára |
KF/ETIm/22
|
Etika |
|
4 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Bosáková |
KF/DEF4m/22
|
Dejiny filozofie 4 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
L |
|
Jusko, Hruška |
KF/EPI1m/22
|
Epistemológia |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
L |
|
Jusko |
KF/SUF1m/22
|
Súčasná filozofia 1 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Lepis, Hruška |
KF/SUF2m/22
|
Súčasná filozofia 2 |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Andreanský |
KF/DFSCm/22
|
Dejiny filozofie na Slovensku a v Čechách |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Stojka |
KF/METm/22
|
Metafyzika |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
L |
|
Bosáková, Hruška |
KF/ZPJ/22
|
Záverečná práca (Bc) |
|
2 |
1C |
H |
3 |
Z |
|
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Baník |
|
Blok -
Sj |
Min.
12
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ISEM1/15
|
Interpretačný seminár 1 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Milčák |
KSSFaK/LUDS/07
|
Ľudová slovesnosť |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šutor |
KSSFaK/KTL/07
|
Kapitoly z teórie literatúry |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Milčák |
KSSFaK/ISEM2/15
|
Interpretačný seminár 2 |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Milčák |
KSSFaK/ZTPP/15
|
Základy teórie a praxe umeleckého prekladu |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Andričík |
KSSFaK/VSLD/07
|
Vývin slovenskej drámy |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Šutor |
KSSFaK/ZEF1/15
|
Základy experimentálnej fonetiky 1 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kiktová |
CJP/SJ/15
|
Slovanský jazyk |
+ |
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kupková |
CJP/RUS1/07
|
Ruský jazyk pre filológov 1 |
+ |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Kupková |
KSSFaK/ZEF2/15
|
Základy experimentálnej fonetiky 2 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
KSSFaK/ZEF1/15 |
Kiktová |
KSSFaK/PGZJ/22
|
Porovnávacia gramatika západoslovanských jazykov |
|
2 |
2S |
H |
2 |
L |
|
Sedláková |
KSSFaK/SVPR1/15
|
Študentská vedecká práca 1 |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Andričíková |
KSSFaK/EXKUbm/12
|
Literárna exkurzia 1 |
|
2 |
3dC |
H |
2 |
L |
|
Milčák, Andričík, Andričíková, Sedláková, Bilský |
CJP/RUS2/07
|
Ruský jazyk pre filológov 2 |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Kupková |
KSSFaK/UKL/19
|
Úvod do korpusovej lingvistiky |
! |
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Jasinská |
KSSFaK/KML/07
|
Kapitoly zo slovenskej medzivojnovej literatúry |
! |
2 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Hajdučeková |
KSSFaK/LFT/07
|
Literatúra vo filme a televízii |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Sabol, Getlík |
CJP/RUS3/08
|
Ruský jazyk pre filológov 3 |
! |
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Kupková |
KSSFaK/SVPR2/15
|
Študentská vedecká práca 2 |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Andričíková |
KSSFaK/ZS/15
|
Základy sociológie |
+ |
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Onufrák |
KSSFaK/ANTUM1/15
|
Antropológia umenia I |
! |
3 |
2P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Šutor |
KSSFaK/ANTUM2/15
|
Antropológia umenia II |
! |
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
KSSFaK/ANTUM1/15 |
Šutor |
KSSFaK/ZZvPaEM1/15
|
Žurnalistické žánre v printových a elektronických médiách I |
+ |
4 |
2P + 2C |
H |
3 |
L |
|
Gladiš |
KSSFaK/ZZvPaEM2/15
|
Žurnalistické žánre v printových a elektronických médiách II |
+ |
5 |
2P + 2C |
S |
3 |
Z |
KSSFaK/ZZvPaEM1/15 |
Getlík |
KSSFaK/JK/22
|
Jazyková korektúra |
|
2 |
2S |
H |
3 |
L |
|
Jasinská |
Blok -
modul Aplikovaná etika (v rámci podprogramu filozofia) |
Študent si vyberá predmety z modulu Aplikovaná etika alebo z modulu Filozofia a dejiny
filozofie tak, aby spolu z obidvoch modulov dohromady získal najmenej 24 kreditov,
pričom si môže vyberať predmety iba z jedného modulu alebo si môže vyberať predmety
aj z obidvoch modulov.
Ak študent získa najmenej 27 kreditov z modulu Aplikovaná etika, bude mať informáciu
o absolvovaní príslušného špecializačného modulu Aplikovaná etika uvedenú v dodatku
k diplomu z bakalárskeho štúdia.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/UPE/22
|
Úvod do aplikovanej a profesijnej etiky |
|
3 |
2P + 1C |
S |
1 |
L |
|
Jesenková |
KF/MAE/22
|
Manažérska etika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
|
Jesenková |
KF/SOCE/22
|
Sociálna etika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Jesenková |
KF/BIOE/22
|
Bioetika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Jesenková |
KF/EKE/22
|
Ekologická etika |
|
3 |
2P + 1C |
S |
2, 3 |
L |
|
Mayerová |
KF/VEEP/22
|
Etika, veda a etika vedeckej práce |
+ |
3 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
|
Andreanský |
KF/ETP/22
|
Etika práva |
|
3 |
1P + 1C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Dolista |
KF/ES/22
|
Etika starostlivosti |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Jesenková |
KF/DEZ/22
|
Diskurzívna etika ako etika zodpovednosti |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Jesenková |
KF/UKE/22
|
Úvod do kresťanskej etiky |
|
3 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Hruška |
KF/KA/22
|
Kultúrna antropológia |
|
3 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Jesenková |
KF/AEN/22
|
Aristoteles: Etika Nikomachova |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Škára |
KF/KPR/22
|
I. Kant: Kritika praktického rozumu |
+ |
3 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Andreanský |
KF/POD/22
|
H. Jonas: Princíp zodpovednosti |
|
3 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Mayerová |
KF/PSTJ/22
|
Platon: Štát |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nezník |
KF/FNGM/22
|
F. Nietzsche: Genealógia morálky |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Jusko |
KF/MPF/22
|
R. Descartes: Meditácie o prvej filozofii |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/SVK1/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 1 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
KF/SVK2/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 2 |
|
3 |
|
H |
3 |
L |
|
|
KF/ESTIm/22
|
Estetika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Jusko |
KKF/LFZ1/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 1 |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šimon, Balegová, Brodňanská |
KKF/LFZ2/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 2 |
|
3 |
2C |
PaS |
1 |
L |
KKF/LFZ1/22 |
Šimon, Balegová |
KF/KRMm/22
|
Kritické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Andreanský, Lepis |
Blok -
modul Filozofia a dejiny filozofie (v rámci podprogramu filozofia) |
Študent si vyberá predmety z modulu Aplikovaná etika alebo z modulu Filozofia a dejiny
filozofie tak, aby spolu z obidvoch modulov dohromady získal najmenej 24 kreditov,
pričom si môže vyberať predmety iba z jedného modulu alebo si môže vyberať predmety
aj z obidvoch modulov.
Ak študent získa najmenej 27 kreditov z modulu Filozofia a dejiny filozofie, bude
mať informáciu o absolvovaní príslušného špecializačného modulu Filozofia a dejiny
filozofie uvedenú v dodatku k diplomu z bakalárskeho štúdia.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/PSTJ/22
|
Platon: Štát |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Nezník |
KF/HDFJ/22
|
Hegelove dejiny filozofie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Stojka |
KF/MMFJ/22
|
Mýtus, mytológia a vznik filozofie |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Jusko |
KF/AMEm/22
|
Aristoteles: Metafyzika |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Škára |
KF/AAV/22
|
Aurelius Augustinus: Vyznania |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Bosáková |
KF/PFS/22
|
Platon: Parmenides, Filebos, Sofista |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Škára |
KF/MPF/22
|
R. Descartes: Meditácie o prvej filozofii |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Škára |
KF/LMM/22
|
G. W. Leibniz: Metafyzické meditácie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
KF/FNGM/22
|
F. Nietzsche: Genealógia morálky |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Jusko |
KF/SVK1/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 1 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
KF/LMPS/22
|
Leibnizova metafyzika a perspektívy sveta |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Nezník |
KF/FLO/22
|
Filozofická logika |
+ |
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Andreanský |
KF/KEV/22
|
E. Husserl: Kríza európskych vied |
|
3 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Stojka |
KF/ESTIm/22
|
Estetika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Jusko |
KF/BAC/22
|
M. Heidegger: Bytie a čas |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Stojka, Lepis |
KF/TLFJ/22
|
L. Wittgenstein: Tractatus logico-philosophicus |
+ |
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Andreanský |
KF/LMON/22
|
G. W. Leibniz: Monadológia |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Škára |
KF/PMF/22
|
Postmetafyzické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Mayerová |
KF/DAT/22
|
M. Foucault: Dozerať a trestať |
|
3 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Hruška |
KF/SVK2/22
|
Študentská vedecká konferencia (Bc) 2 |
|
3 |
|
H |
3 |
L |
|
|
KKF/LFZ1/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 1 |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Šimon, Balegová, Brodňanská |
KKF/LFZ2/22
|
Latinský jazyk pre filozofov 2 |
|
3 |
2C |
PaS |
1 |
L |
KKF/LFZ1/22 |
Šimon, Balegová |
KF/KRMm/22
|
Kritické myslenie |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
2 |
Z |
|
Andreanský, Lepis |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Sakalová, Vagaská |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Vagaská |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Tkáčová |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Vagaská |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Vagaská, Sakalová |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Baník |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina, Borgoňová |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Trebuňák |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
|
Blok -
Sj |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/KHP/11
|
Kultúra hovoreného prejavu |
+ |
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Ivančová |
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 180 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2, 3 |
L |
|
Kručanica |
Blok -
VP |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KF/HOME1/24
|
Homérova Ílias I. – Achillov hnev |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hreško |
KF/HOME2/24
|
Homérova Ílias II. – Achillov žiaľ |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hreško |
|