|
|
|
Blok -
Psychológia |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| DPa
|
Diplomový projekt |
| - KPPaPZ/DPS1/15
|
Diplomový seminár 1 |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
| KPPaPZ/PaSPP/09
|
Pedagogická a školská psychológia pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Gajdošová |
| KPPaPZ/DPs/09
|
Didaktika psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
KPPaPZ/PaSPP/09 a KPE/PDU/15 |
Gajdošová |
| KPPaPZ/DPS2/15
|
Diplomový seminár 2 |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
KPPaPZ/DPS1/15 |
|
| KPPaPZ/MPPb/15
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/MPPa/15 a KPE/PDU/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Gajdošová |
| DP1
|
Diplomový projekt 1 |
| - KPPaPZ/DPS3/15
|
Diplomový seminár 3 |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPS2/15 |
|
| KPPaPZ/MPPc/15
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
KPPaPZ/MPPb/15 |
Gajdošová |
| KPPaPZ/MPPd/15
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
KPPaPZ/MPPc/15 |
Gajdošová, Mesárošová |
|
Blok -
Pedagogika a psychológia |
Blok pre študentov učiteľstva Psychológie v kombinácii
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/PDU/15
|
Pedagogika a didaktika pre učiteľov |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Vagaská |
| KPE/MPPa/15
|
Hospitačná náčuvová pedagogicko-psychologická prax |
|
2 |
36sC |
A |
1 |
Z |
|
Gajdošová, Orosová, Vagaská |
| KPPaPZ/ZMPPV/15
|
Základy metodológie pedagogicko-psychologického výskumu |
|
4 |
2P + 2C |
S |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPPaPZ/PPgU/15 |
Bačíková, Janovská |
| KPE/ZSP/15
|
Základy špeciálnej pedagogiky |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
|
Blok -
PP - Výchova k občianstvu |
Študent si vyberá semináre k záverečnej práci len z katedry (resp. ústavu), na ktorej
záverečnú prácu realizuje.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KF/FIAm/22
|
Filozofická antropológia |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Bosáková |
| KF/SFZP/22
|
Sociálna filozofia a základy politológie |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
1 |
Z |
|
Jusko, Hruška |
| KF/DIDF/22
|
Didaktika filozofie a výchovy k občianstvu |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Stojka, Rodáková |
| KF/MPPb/22
|
Výstupová priebežná prax |
|
1 |
36sC |
A |
1 |
L |
KPE/PDU/15 a KPE/MPPa/15 a (KPPaPZ/PaSPP/09 alebo KPPaPZ/PPgU/15) |
Stojka |
| KF/ZEKON/22
|
Základy ekonómie |
|
3 |
1P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
Mihalčová |
| KF/MPPc/22
|
Výstupová súvislá prax I |
|
2 |
4tC |
A |
2 |
Z |
|
Stojka |
| KF/FJAZm/22
|
Filozofia jazyka |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
|
Andreanský, Hruška |
| KF/DP1M/22
|
Diplomová práca 1 |
|
2 |
1C |
H |
2 |
Z |
|
|
| KF/MPPd/22
|
Výstupová súvislá prax II |
|
2 |
6tC |
A |
2 |
L |
|
Stojka |
| KF/DP2M/22
|
Diplomová práca 2 |
|
2 |
1C |
H |
2 |
L |
|
Jesenková |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Psychológia |
Min.
15
Kreditov
|
učiteľstvo psychológie v kombinácii
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PDZUP/09
|
Prevencia drogových závislostí pre učiteľov psychológie |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/ASP/15
|
Aplikácia systemického prístupu v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Orosová, Kalina |
| KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
| KPPaPZ/KP/09
|
Kariérové poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková, Haklová |
| KPPaPZ/IZ/09
|
Integrácia žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením |
+ |
3 |
2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Janovská |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/APZC/09
|
Aplikácia prístupu zameraného na človeka vo vzťahoch |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
KPPaPZ/DPs/09 |
Gajdošová |
| KPS/PROZ/09
|
Psychológia rozhodovania |
|
4 |
1P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Bavoľár |
| KPS/PDM/15
|
Poradenská psychológia pre deti a mládež |
|
6 |
2P + 2C |
S |
2 |
Z |
KPS/PDE/08 |
Mesárošová |
| KPS/PTVO/08
|
Psychológia tvorivosti |
! |
6 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
|
Mesárošová |
| KPPaPZ/SM/22
|
Štatistické metódy |
|
3 |
3C |
H |
2 |
L |
|
Benka |
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Galajda |
| KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Galajda, Petríková |
| KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Galajda |
| KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
| KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
| ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
|
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Predmety KPPaPZ/PUDU/15, KPPaPZ/VPU/17 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva
psychológie.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
| KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
| KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Barbierik |
| KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
| KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
| KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
| KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Baník |
|
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
| KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Baník |
| KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
Blok -
PVP - Výchova k občianstvu |
Min.
12
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KF/FIDm/22
|
Filozofia dejín |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Stojka, Lepis |
| KF/EPI2m/22
|
Epistemológia (pre Mgr. štúdium) |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Jusko |
| KF/GHER/22
|
Gadamerova hermeneutika |
|
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bosáková |
| KF/RELIG/22
|
Religionistika |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hruška |
| KF/HKC/22
|
Hermeneutické koncepcie človeka |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Bosáková |
| KF/FZJS/22
|
Filozofické základy jazyka a semiotiky |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Andreanský |
| KF/SKPN/22
|
Saul Kripke: Pomenovanie a nevyhnutnosť |
+ |
3 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Andreanský |
| KF/DHHH/22
|
Descartes vo filozofickej koncepcii Hegela, Husserla a Heideggera |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Lepis |
| KF/PTSJS/22
|
J. Patočka: Telo, spoločenstvo, jazyk, svet |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Stojka |
| KF/KASP/22
|
Klasický a súčasný pragmatizmus |
! |
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Mayerová |
| KF/VIAC/22
|
Vita activa |
|
3 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Nezník |
| KF/SVKM1/22
|
Študentská vedecká konferencia (Mgr) 1 |
|
3 |
|
H |
1 |
L |
|
|
| KF/ZSOC/22
|
Základy sociológie |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hruška |
| KF/SMCK/22
|
M. Scheler: Miesto človeka v kozme |
! |
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Bosáková, Stojka |
| KF/EAT/22
|
Eros ako téma |
|
3 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Nezník |
| KF/HKM/22
|
Heidegger a koniec metafyziky |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hruška, Lepis |
| KF/SCRF/22
|
Spytovanie sa na človeka v ruskej filozofii 19. a 20. storočia |
|
3 |
1P + 1C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
| KF/TOS/22
|
Teória otvorenej spoločnosti |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Medvecký |
| KF/HVTZ/22
|
M. Heidegger: Veda, technika a zamyslenie |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Hruška |
| KF/SAAJ/22
|
Šestov: Atény a Jeruzalem |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Nezník |
| KF/RFO/22
|
R. Rorty: Filozofické orchidey |
|
3 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Mayerová |
| KF/SVKM2/22
|
Študentská vedecká konferencia (Mgr) 2 |
|
3 |
|
H |
2 |
L |
|
|
| KF/PEDP/22
|
J. Patočka: Európa a doba poeurópska |
|
3 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Stojka |
|
| |
|
|
|
Blok -
III |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
|
Blok -
UTV |
Študent má možnosť do štandardného počtu 120 kreditov získať max. 4 kredity z bloku
UTV. Predmety bloku si je možné zapisovať opakovane (každý rok) bez možnosti získania
ďalších kreditov.
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Melicharová, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
| ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
| ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kaško |
| ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Horbacz |
| ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
1, 2 |
L |
|
Kručanica |
|
Blok -
VP |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KF/HOME1/24
|
Homérova Ílias I. – Achillov hnev |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
Z |
|
Hreško |
| KF/HOME2/24
|
Homérova Ílias II. – Achillov žiaľ |
|
3 |
1P + 1C |
H |
1 |
L |
|
Hreško |
|
| |