Blok -
Pedagogika a psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogika pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Orosová |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychológia pre medziodborové štúdium |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Baník |
Blok -
Matematika |
Min.
66
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/UDM/22
|
Úvod do matematiky |
|
3 |
4C |
H |
1 |
Z |
|
Fabrici, Kovalčíková, Schnürerová |
ÚMV/FRPa/19
|
Funkcia reálnej premennej |
|
7 |
2P + 4C |
PaS |
1 |
Z |
|
Hutník, Halčinová, Borzová, Kleinová, Hurajová |
ÚMV/ALG2a/22
|
Algebra I |
|
6 |
3P + 3C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kőszegyová, Vodička, Schwartzová |
ÚMV/MAN2b/22
|
Matematická analýza funkcie reálnej premennej |
|
7 |
4P + 3C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/FRPa/19 |
Hutník, Kleinová, Halčinová |
ÚMV/ALG2b/22
|
Algebra II |
|
6 |
4P + 2C |
PaS |
1 |
L |
ÚMV/ALG2a/22 |
Kőszegyová |
ÚMV/GEO2a/24
|
Geometria I |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
|
Fabrici, Schnürerová |
ÚMV/MAN2c/22
|
Matematická analýza III |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
ÚMV/MAN2b/22 |
Hutník, Cisko |
ÚMV/DSMa/10
|
Diskrétna matematika I |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
|
Soták, Onderko |
ÚMV/GEO2b/22
|
Geometria II |
|
2 |
1P + 1C |
H |
2 |
Z |
ÚMV/GEO2a/24 |
Lukáč |
ÚMV/ATC/22
|
Algebra a teória čísel |
|
3 |
2P + 1C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/ALG2b/22 |
Ploščica |
ÚMV/GEO2c/22
|
Geometria III |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/ALG2b/22 |
Soták, Šabaková, Švecová |
ÚMV/MRUa/22
|
Metódy riešenia matematických úloh I |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Doboš |
ÚMV/GEO2d/22
|
Geometria IV |
|
5 |
3P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
|
Fabrici, Šabaková |
ÚMV/UAD/10
|
Úvod do analýzy dát |
|
2 |
1P + 1C |
H |
3 |
Z |
|
Hančová, Gajdoš, Štein |
ÚMV/TPP2/22
|
Teória pravdepodobnosti |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
L |
ÚMV/MAN2c/22 |
Klein, Kleinová |
ÚMV/MRUb/22
|
Metódy riešenia matematických úloh II |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Semanišinová |
Blok -
Cudzí jazyk |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJ
|
Cudzí jazyk |
- CJP/PFAJ4/07
|
Odborný anglický jazyk pre prírodné vedy |
|
2 |
2C |
PaS |
2 |
L |
|
Slovenská, Klimčáková |
- KGER/OJPV1/07
|
Nemecký odborný jazyk prírodných vied 1 |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
Strömplová |
Blok -
Chémia |
Min.
65
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/FPCh/21
|
Fyzika pre chemikov |
|
5 |
2P + 2C |
S |
1 |
Z |
|
Bánó, Jurašeková, Hovan |
ÚCHV/VCHU/15
|
Všeobecná chémia |
|
7 |
4P + 2C |
S |
1 |
Z |
ÚCHV/CHV1/99 |
Zeleňák, Potočňák |
ÚCHV/CHV1/99
|
Chemické výpočty |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Almáši, Király |
ÚCHV/ACHU/21
|
Anorganická chémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
L |
ÚCHV/VCHU/15 |
Zeleňák, Černák |
ÚCHV/PACHU/03
|
Praktikum z anorganickej chémie |
|
4 |
4C |
H |
1 |
L |
ÚCHV/VCHU/14 alebo ÚCHV/VCHU/15 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VACH/10 |
Kuchár, Vavra, Matiková Maľarová, Vargová, Király |
ÚCHV/OCHU/21
|
Organická chémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
1 |
L |
ÚCHV/VCHU/15 alebo ÚCHV/VCHU/14 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VACH/10 |
Hamuľaková, Martinková, Vilková |
ÚCHV/POCHU/15
|
Praktikum z organickej chémie |
|
4 |
4C |
H |
2 |
Z |
ÚCHV/OCHU/03 alebo ÚCHV/OCHU/21 |
Hamuľaková, Elečko, Špaková Raschmanová, Budovská, Stanková, Fábian |
ÚCHV/ANCHU/21
|
Analytická chémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Gondová |
ÚCHV/PACU/03
|
Praktikum z analytickej chémie |
|
4 |
4C |
H |
2 |
L |
ÚCHV/ANCHU/03 alebo ÚCHV/ANCHU/21 |
Serbin, Šandrejová |
ÚCHV/FCHU/22
|
Fyzikálna chémia |
|
6 |
3P + 2C |
S |
2 |
L |
ÚCHV/VCHU/14 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VACH/10 alebo ÚCHV/VCHU/15 |
Oriňaková, Šišoláková, Gorejová, Shepa, Mojžišová |
ÚCHV/PFCU/22
|
Praktikum z fyzikálnej chémie |
|
4 |
4C |
H |
3 |
Z |
ÚCHV/FCHU/21 alebo ÚCHV/FCHU/22 alebo ÚCHV/FCHU/10 |
Kaľavský, Shepa |
ÚCHV/BCHU/21
|
Biochémia |
|
5 |
3P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/VCHU/15 alebo ÚCHV/VACH/10 alebo ÚCHV/VCHU/14 |
Sedlák, Tomášková, Kožurková, Tomková |
ÚCHV/PBCHU/15
|
Praktikum z biochémie |
|
4 |
4C |
H |
3 |
L |
ÚCHV/BCHU/03 alebo ÚCHV/BCHU/21 |
Kožurková, Tomášková, Varhač, Sabolová, Trizna |
ÚCHV/MUSU/22
|
Metódy určovania štruktúry, spektrálne metódy |
|
5 |
2P + 3C |
S |
3 |
L |
(ÚCHV/ACHU/21 alebo ÚCHV/ACHU/03) a (ÚCHV/ANCHU/21 alebo ÚCHV/ANCHU/03) a (ÚCHV/OCHU/21
alebo ÚCHV/OCHU/03) |
Imrich, Kuchár, Kudličková, Tvrdoňová |
|
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Sakalová, Vagaská |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Vagaská |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Tkáčová |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
Novocký, Sakalová |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Novocký, Vagaská |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Orosová |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
Vagaská, Sakalová |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
Baník |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Kalina, Borgoňová |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská, Trebuňák |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
Janovská |
Blok -
Matematika - pre pokračovanie na MXmu |
Min.
8
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MAN2d/22
|
Matematická analýza IV |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/MAN2b/22 |
Halčinová |
ÚMV/DSM2b/22
|
Diskrétna matematika II |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
L |
ÚMV/DSMa/10 alebo ÚMV/DSM3a/10 |
Fabrici, Onderko |
ÚMV/ATA/24
|
Algebra a teoretická aritmetika |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
|
Doboš |
ÚMV/VEM/22
|
Vybrané kapitoly z elementárnej matematiky |
! |
2 |
1P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
ÚMV/MAN2c/22 |
Doboš |
ÚMV/IPU/22
|
Informatická príprava učiteľov matematiky |
|
2 |
1P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Lukáč |
ÚMV/SMK/17
|
Seminár k matematickým krúžkom |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
Semanišinová |
Blok -
Matematika - pre pokračovanie na MOm alebo EFMm |
Min.
18
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MAN2d/22
|
Matematická analýza IV |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
L |
ÚMV/MAN2b/22 |
Halčinová |
ÚMV/DSM2b/22
|
Diskrétna matematika II |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
2, 3 |
L |
ÚMV/DSMa/10 alebo ÚMV/DSM3a/10 |
Fabrici, Onderko |
ÚMV/ALG1c/24
|
Algebra III |
|
7 |
4P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
ÚMV/ALG1b/24 alebo ÚMV/ALG2b/22 |
Ploščica |
ÚINF/PAZ1a/15
|
Programovanie, algoritmy, zložitosť |
|
8 |
3P + 4C |
PaS |
2, 3 |
Z |
|
Šebej, Opiela, Pristaš, Krídlo, Staňa, Olejár, Kotlárová |
ÚMV/LCO/10
|
Lineárna a celočíselná optimalizácia |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
ÚMV/ALGa/10 |
Cechlárová, Hirjak |
ÚMV/MST/19
|
Matematická štatistika |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
3 |
Z |
|
Hančová |
ÚMV/NUM/19
|
Numerické metódy |
|
6 |
2P + 3C |
PaS |
3 |
L |
(ÚMV/MANb/19 alebo ÚMV/MAN2b/22 alebo ÚMV/FRPb/19) a (ÚMV/ALG1b/24 alebo ÚMV/ALG2b/22
alebo ÚMV/ALG3b/22 alebo ÚMV/ALG4b/22) |
Kiseľák, Basarik |
Blok -
Bakalársky projekt |
Min.
6
Kreditov
|
Študent si vyberá predmety z ústavu, na ktorom robí bakalársku prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/BKPa/22
|
Bakalársky projekt I |
|
1 |
1C |
A |
3 |
Z |
|
Hutník |
ÚMV/BKPb/22
|
Bakalársky projekt II |
|
2 |
|
A |
3 |
L |
|
|
ÚCHV/BKPa/22
|
Bakalársky projekt I |
|
3 |
|
A |
3 |
Z |
|
Király |
ÚCHV/BKPb/22
|
Bakalársky projekt II |
|
3 |
|
A |
3 |
L |
|
Király, Alifah, Almáši, Andruch, Antalík, Bazeľ, Beňová, Budovská, Čákyová, Černák,
Čuchta, Drotárová, Dzurillová, Džubinská, Elečko, Fábian, Flórián, Gajdošová, Ganajová,
Gondová, Gorejová, Gucký, Györyová, Hamuľaková, Harbuľáková, Heinrichová, Hurajtová,
Chovancová, Janovec, Jašňáková, Kakalejčíková, Kaľavský, Kepeňová, Király, Koščíková,
Košturiak, Kožurková, Krešáková, Krnáč, Kudličková, Kuchár, Kurjan, Kuzderová, Lenártová,
Letošníková, Liška, Martinková, Matajová, Matiková Maľarová, Migasová, Michalčin,
Micheľová, Mitrík, Mojžišová, Molčányiová, Niščáková, Olajoš, Ondrejkovičová, Ordošová,
Oriňak, Oriňaková, Ozhelevska, Paračková, Pitková, Podrojková, Pončáková, Potočňák,
Princík, Reiffová, Sabolová, Sabolová, Sedlák, Serbin, Shepa, Skok, Slabejová, Sotáková,
Spačeková, Stanková, Straková Fedorková, Szabó Dózsa, Šandrejová, Šišoláková, Špaková
Raschmanová, Tomášková, Tomičová, Tóth, Trizna, Tvrdoňová, Várfalvyová, Vargová, Vargová,
Varhač, Vavra, Víglaský, Vilková, Vojteková, Vyshnikin, Zaruba, Zauška, Zelená, Zeleňák,
Želinská |
Blok -
Tento blok Chémia je pre študentov, ktorí budú na druhom stupni pokračovať v učiteľskom
štúdiu. |
Min.
11
Kreditov
|
Pre študentov, ktorí na druhom stupni budú pokračovať v učiteľskom štúdiu, je minimálny
počet kreditov v tomto bloku 11.
Predmet Bioanorganická chémia I (BAC1/04) si nezapisujú študenti, ktorí plánujú na
druhom stupni pokračovať v magisterskom študijnom programe "Anorganická chémia (ACHm)".
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/PCH1/00
|
Potravinárska chémia |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Elečko |
ÚCHV/BAC1/04
|
Bioanorganická chémia I |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Vargová |
ÚCHV/KCHU/03
|
Koordinačná chémia |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚCHV/ACHU/21 |
Černák, Kuchár |
ÚCHV/ASM/03
|
Separačné metódy |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
(ÚCHV/ANCHU/03 alebo ÚCHV/ANCHU/21 alebo ÚCHV/ANCHE/09 alebo ÚCHV/ANCH1b/03 alebo
ÚCHV/ANCH1b/21) a (ÚCHV/PAEC/03 alebo ÚCHV/PANCH/06 alebo ÚCHV/PANCHE/09 alebo ÚCHV/PACU/03) |
Gondová |
ÚCHV/MIN1/14
|
Základy mineralógie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚCHV/VCH/10 alebo ÚCHV/VCH/21 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/ZAC2/10 alebo ÚCHV/VACH/10
alebo ÚCHV/CHG/09 alebo ÚCHV/ZCF/03 alebo ÚCHV/VCHU/15 |
Potočňák |
Blok -
Tento blok Chémia je pre študentov, ktorí budú na druhom stupni pokračovať v jednoodborovom
štúdiu. |
Min.
21
Kreditov
|
Tento blok je pre študentov, ktorí budú na druhom stupni pokračovať v jednoodborovom
štúdiu.
Predmet Bioanorganická chémia I (BAC1/04) si nezapisujú študenti, ktorí plánujú na
druhom stupni pokračovať v magisterskom študijnom programe "Anorganická chémia (ACHm)".
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/PCH1/00
|
Potravinárska chémia |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Elečko |
ÚCHV/BAC1/04
|
Bioanorganická chémia I |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
|
Vargová |
ÚCHV/KCHU/03
|
Koordinačná chémia |
|
4 |
2P + 1C |
S |
3 |
Z |
ÚCHV/ACHU/21 |
Černák, Kuchár |
ÚCHV/ASM/03
|
Separačné metódy |
|
5 |
2P + 1C |
S |
3 |
L |
(ÚCHV/ANCHU/03 alebo ÚCHV/ANCHU/21 alebo ÚCHV/ANCHE/09 alebo ÚCHV/ANCH1b/03 alebo
ÚCHV/ANCH1b/21) a (ÚCHV/PAEC/03 alebo ÚCHV/PANCH/06 alebo ÚCHV/PANCHE/09 alebo ÚCHV/PACU/03) |
Gondová |
ÚCHV/MIN1/14
|
Základy mineralógie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
L |
ÚCHV/VCH/10 alebo ÚCHV/VCH/21 alebo ÚCHV/VCHU/10 alebo ÚCHV/ZAC2/10 alebo ÚCHV/VACH/10
alebo ÚCHV/CHG/09 alebo ÚCHV/ZCF/03 alebo ÚCHV/VCHU/15 |
Potočňák |
ÚCHV/ACH2/21
|
Anorganická chémia II |
|
6 |
3P + 2C |
S |
2, 3 |
Z |
ÚCHV/ACH1/10 alebo ÚCHV/ACHU/21 alebo ÚCHV/ACHU/03 |
Černák, Zeleňák, Matiková Maľarová |
ÚCHV/OCH1b/21
|
Organická chémia II |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2, 3 |
Z |
|
Martinková |
ÚCHV/FCH1b/10
|
Fyzikálna chémia II |
|
6 |
3P + 2C |
S |
2, 3 |
L |
ÚCHV/FCH1a/03 alebo ÚCHV/FCHU/22 alebo ÚCHV/FCH1a/21 alebo ÚCHV/FCHU/10 |
Oriňaková, Shepa, Gorejová, Čákyová, Paračková |
ÚCHV/ANCH1b/21
|
Analytická chémia II |
|
5 |
2P + 2C |
S |
2, 3 |
L |
|
Andruch |
ÚCHV/BCH1b/10
|
Biochémia II |
|
5 |
3P + 1C |
S |
3 |
L |
ÚCHV/BCH1a/03 alebo ÚCHV/BCHU/21 alebo ÚCHV/BCH1a/21 |
Kožurková, Sedlák, Varhač, Víglaský, Tomášková, Sabolová |
|
Blok -
Matematika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MMD/22
|
Matematické modelovanie |
|
3 |
3C |
H |
3 |
Z |
|
Borzová, Cechlárová, Fabrici, Gajdoš, Halčinová, Šupina, Hančová, Vodička, Hutník,
Žežula, Kőszegyová, Kiseľák, Klein, Madaras |
ÚMV/MAE/10
|
Makroekonómia |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Cechlárová |
ÚMV/MIE/13
|
Mikroekonómia |
! |
4 |
2P + 1C |
PaS |
3 |
Z |
|
Cechlárová |
ÚMV/ZBR/14
|
Základy bridžu |
|
2 |
2C |
A |
3 |
Z |
|
Ploščica, Vodička |
ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
|
Blok -
Rozvíjanie jazykových kompetencií |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
CJP/PFAJAKA/07
|
Akademická angličtina |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská |
CJP/PFAJGA/07
|
Komunikatívna gramatika v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Slovenská, Markovičová |
KGER/NJKG/07
|
Komunikatívna gramatika v nemeckom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
Z |
|
Strömplová |
CJP/PFAJKKA/07
|
Komunikatívne kompetencie v anglickom jazyku |
|
2 |
2C |
H |
|
L |
|
Mitríková, Slovenská |
Blok -
TV |
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
180 kreditov sa študentovi môžu započítať maximálne 6 kreditov.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Tomková, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Tomková, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Horbacz |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kaško |
Blok -
I |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
Dek. PF UPJŠ/USPV/13
|
Úvod do štúdia prírodných vied |
|
2 |
12sP + 3dC |
A |
1 |
Z |
|
Kireš |
Blok -
Chémia |
Predmet Pórovité materiály a ich aplikácie (ADP/03) si nezapisujú študenti, ktorí
plánujú na druhom stupni pokračovať v magisterskom študijnom programe "Anorganická
chémia (ACHm)".
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚCHV/ADP/03
|
Pórovité materiály a ich aplikácie |
|
5 |
2P + 1C |
H |
3 |
L |
|
Zeleňák |
ÚCHV/BACHZ/06
|
Základy bioanalytickej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
S |
2 |
Z |
|
Reiffová |
ÚCHV/UECH/08
|
Úvod do enviromentálnej chémie |
|
5 |
2P + 1C |
A |
2 |
|
|
Straková Fedorková |
ÚCHV/SVKB/04
|
ŠVK (vystúpenie) |
|
4 |
|
A |
|
L |
|
|
|