Blok -
Matematika |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DYS2/24
|
Dynamické systémy |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Kiseľák |
ÚMV/MST2/24
|
Matematická štatistika |
|
4 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
Hančová |
ÚMV/APM/19
|
Aplikácie matematiky |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Madaras, Halčinová, Hutník, Klein, Vodička, Šupina |
ÚMV/MRUc/22
|
Metódy riešenia matematických úloh III |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Doboš |
ÚMV/DGE/22
|
Dynamická geometria |
|
3 |
1P + 2C |
H |
2 |
Z |
|
Lukáč |
ÚMV/SHMb/22
|
Seminár z histórie matematiky II |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
Hutník |
Blok -
Diplomový projekt |
Min.
9
Kreditov
|
Študent si vyberie všetky predmety z ústavu, na ktorom robí diplomovú prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DDP1/22
|
Diplomový projekt I |
|
2 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚFV/DDP2/22
|
Diplomový projekt II |
|
3 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚFV/DDP3/22
|
Diplomový projekt III |
|
3 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
ÚMV/DPP2a/22
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
ÚMV/DPP2b/22
|
Diplomový projekt II |
|
1 |
|
A |
1 |
L |
|
|
ÚMV/DPP2c/22
|
Diplomový projekt III |
|
1 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
ÚMV/DPP2d/22
|
Diplomový projekt IV |
|
2 |
|
A |
2 |
L |
|
|
Blok -
Povinne voliteľné predmety fyzika a didaktika fyziky |
Min.
6
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/MFDF/15
|
Moderná fyzika z pohľadu didaktiky fyziky |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Hanč |
ÚFV/VPF1/15
|
Vybrané problémy všeobecnej fyziky I |
|
3 |
3P |
H |
1 |
L |
|
Kireš |
ÚFV/DEX/22
|
Vybrané demonštračné experimenty |
|
3 |
1P + 2C |
H |
1 |
L |
|
Kireš |
ÚFV/FEP1/15
|
Školské fyzikálne počítačom podporované laboratórium |
|
3 |
2P + 1C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Ješková |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Spoločný základ pre UŠP.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/ZZP/12
|
Zážitková pedagogika |
|
4 |
1P + 2C |
S |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Galajda |
KPE/PDK/17
|
Pedagogická komunikácia |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
Galajda, Petríková |
KPE/PDD/17
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Novocký, Galajda |
KPE/TTUP/15
|
Tvorba textových učebných pomôcok |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MT/09
|
Manažment triedy |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Orosová |
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Spoločný základ pre UŠP.
Predmety KPPaPZ/PUDU/15, KPPaPZ/VPU/17 a KPPaPZ/VP/09 si nemôžu zvoliť študenti učiteľstva
psychológie.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDU/15
|
Prevencia užívania drog v práci učiteľa |
|
4 |
2P + 1C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/SNP/09
|
Šikanovanie, násilie a ich prevencia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/VPU/17
|
Vývinová psychológia pre učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bačíková |
KPPaPZ/PTPN/17
|
Psychológia tvorivosti a práca s nadanými v práci učiteľa |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Liptáková |
KPPaPZ/PASZ/17
|
Problémové a agresívne správanie žiakov. Etiológia, prevencia a intervencia. |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/UPN/17
|
Úvod do psychológie náboženstva |
! |
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Benka |
KPPaPZ/UPR/15
|
Umenie pomáhať rozhovorom |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Kalina |
KPPaPZ/VP/09
|
Výchovné poradenstvo |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Janovská |
KPPaPZ/PsZ/15
|
Psychológia zdravia |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
Z |
|
Liptáková |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
1, 2 |
Z |
|
Janovská |
Blok -
Sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Spoločný základ pre UŠP.
Predmet KSSFaK/VSJU/15 nie je určený pre študentov SJaL.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/VSJU/15
|
Všeobecný slovenský jazyk pre učiteľov |
|
2 |
2P |
H |
1, 2 |
Z |
|
Bónová, Jasinská |
KPPaPZ/KPE/EPU/15
|
Etika práce učiteľa a výchovného poradcu |
|
2 |
2C |
H |
1, 2 |
L |
|
Barbierik |
KPO/SDaM/15
|
Sociológia detí a mládeže |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Onufrák |
|
Blok -
Matematika |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/SVK/10
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
H |
|
L |
|
|
Blok -
Odporúčané výberové predmety fyzika a didaktika fyziky |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/SVKD/04
|
Študentská vedecká konferencia |
|
4 |
|
A |
1, 2 |
L |
|
|
ÚFV/MDT/19
|
Moderné didaktické technológie |
|
2 |
2C |
H |
1 |
L |
|
Hanč |
ÚFV/VPF2/22
|
Vybrané problémy všeobecnej fyziky II |
|
2 |
2P |
H |
2 |
Z |
|
Kireš |
Blok -
III |
Spoločný základ pre UŠP.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSSFaK/ČGUAP/15
|
Čitateľská gramotnosť vo vyučovacom procese |
|
2 |
2P |
A |
1 |
L |
|
Hajdučeková |
Blok -
TV |
Študent môže absolvovať všetky ponúkané predmety z bloku TV, ale do štandardného počtu
120 kreditov sa študentovi môžu započítať max. 2 kredity.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kručanica |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
|
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Melicharová, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVa/11
|
Športové aktivity I |
|
2 |
2C |
A |
1 |
Z |
|
Berta, Horbacz, Kaško, Kručanica, Melichar, Melicharová, Čurgali, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVb/11
|
Športové aktivity II |
|
2 |
2C |
A |
1 |
L |
|
Horbacz, Kaško, Čurgali, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVc/11
|
Športové aktivity III |
|
2 |
2C |
A |
2 |
Z |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/TVd/11
|
Športové aktivity IV |
|
2 |
2C |
A |
2 |
L |
|
Čurgali, Horbacz, Kaško, Berta, Kručanica, Melichar, Melicharová, Buková, Uher, Vokál,
Küchelová, Salonna, Evelley |
ÚTVŠ/KP/12
|
Kurz prežitia-survival |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kručanica |
ÚTVŠ/LKSp/13
|
Letný kurz-splav rieky Tisa |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Kaško |
ÚTVŠ/CM/13
|
Cvičenie pri mori |
|
2 |
2C |
A |
|
L |
|
Horbacz |
|