Blok -
Pedagogy
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/Pg/15
|
Pedagogy |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
W |
|
Petríková |
KPE/OLŠ/15
|
School Administration and Legislation |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová |
KPE/TVE/08
|
Theory of Education |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternative Education |
|
2 |
2P |
H |
2 |
S |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multiculturalism and Multicultural Education |
|
2 |
2P |
H |
2 |
S |
|
Ferencová |
ÚINF/EDS/15
|
Educational software |
|
2 |
0L + 2P |
H |
3 |
W |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inclusive Pedagogy |
|
2 |
2P |
H |
3 |
W |
|
Ferencová |
Blok -
Psychology
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/Ps/15
|
Psychology |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
W |
|
Janovská, Benka |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Drug Addiction Prevention in University Students |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/PP/15
|
Positive Psychology |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychology of Everyday Life |
|
2 |
2P |
H |
2 |
W |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (PF)
|
Min.
2
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DGS/15
|
Students` Digital Literacy |
|
2 |
2P |
A |
1 |
W |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KFaDF/VKFV/07
|
Selected Topics in Philosophy of Education (General Introduction) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
W |
KFaDF/DF1/05
|
Tholt |
ÚBEV/BDD/05
|
Biology of Children and Adolescents |
|
2 |
2L + 0P |
H |
2, 3 |
S |
|
Kassayová |
KPO/SPKVV/15
|
Social and Political Context of Education |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
S |
|
Ruman |
Blok -
Pedagogika (FF)
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
School Administration and Legislation |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová |
KPE/TVE/08
|
Theory of Education |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Petríková |
KPE/ALP/06
|
Alternative Education |
|
2 |
2P |
H |
2 |
S |
|
Petríková |
KPE/MMKV/17
|
Multiculturalism and Multicultural Education |
|
2 |
2P |
H |
2 |
S |
|
Ferencová |
ÚINF/EDS/15
|
Educational software |
|
2 |
0L + 2P |
H |
3 |
W |
|
Šnajder |
KPE/INP/17
|
Inclusive Pedagogy |
|
2 |
2P |
H |
3 |
W |
|
Ferencová |
Blok -
Psychológia pre kombinácie s Ps (PF)
|
Min.
4
Kredity
|
Predmety bloku sú určené pre študentov, ktorí chcú po absolvovaní bakalárskeho stupňa
štúdia pokračovať na druhom stupni štúdiom „Učiteľstva akademických predmetov“. Osobitne
sú pre pokračovanie na druhom stupni odporúčané predmety „Pedagogika pre MOŠ“ a „Psychológia
pre MOŠ“.
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Drug Addiction Prevention in University Students |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/PP/15
|
Positive Psychology |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychology of Everyday Life |
|
2 |
2P |
H |
2 |
W |
|
Kalina |
Blok -
Psychológia (FF)
|
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Drug Addiction Prevention in University Students |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
W |
|
Orosová, Dobrowolska Kulanová, Barbierik |
KPPaPZ/PP/15
|
Positive Psychology |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
S |
|
Benka |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychology of Everyday Life |
|
2 |
2P |
H |
2 |
W |
|
Kalina |
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ (FF)
|
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DGS/15
|
Students` Digital Literacy |
|
2 |
2P |
A |
1 |
W |
|
Lukáč, Hanč, Šnajder |
KFaDF/VKFV/07
|
Selected Topics in Philosophy of Education (General Introduction) |
|
2 |
|
H |
2, 3 |
W |
KFaDF/DF1/05
|
Tholt |
KPO/SPKVV/15
|
Social and Political Context of Education |
|
2 |
2L |
H |
2, 3 |
S |
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biology of Children and Adolescents |
|
2 |
2L + 0P |
H |
2, 3 |
S |
|
Kassayová |
|