Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
Hanč |
KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Hruška |
KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Ruman |
ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Kassayová |
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Novocký |
KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Petríková, Sakalová |
KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Petríková, Vagaská |
KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Novocký |
KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
|
Novocký |
ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
|
Tkáčová, Šnajder |
KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Novocký, Sakalová |
KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
|
Novocký, Vagaská |
KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
|
Orosová, Vagaská |
KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
|
Vagaská |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
|
Kalina |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Benka |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská |
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Blok pre kombinácie s psychológiou
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Orosová, Čurová, Liptáková, Janovská, Michalove |
KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Benka |
KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca ECo-C1 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Janovská |
KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing ECo-C2 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov ECo-C3 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Kalina |
KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia ECo-C4 |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská |
KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
|
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská |
|