|
Blok -
Spoločenský a sociálno-vedný základ |
Min.
2
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| ÚFV/DGS/21
|
Digitálna gramotnosť študenta |
|
2 |
2C |
H |
1 |
Z |
|
|
Hanč |
| KF/VKFV/07
|
Vybrané kapitoly z filozofie výchovy (všeobecný základ) |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Hruška |
| KPO/SPKVV/15
|
Sociálny a politický kontext výchovy a vzdelávania |
|
2 |
2P |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Ruman |
| ÚBEV/BDD/05
|
Biológia dieťaťa a dorastu |
|
2 |
2P + 0C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Kassayová |
|
Blok -
Pedagogika |
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPE/OLŠ/15
|
Organizácia a legislatíva školy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Novocký, Sakalová |
| KPE/TVE/08
|
Teória výchovy |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Sakalová, Vagaská |
| KPE/ALP/06
|
Alternatívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Vagaská |
| KPE/MMKV/17
|
Multikulturalita a multikultúrna výchova |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Novocký, Sakalová |
| KPE/INP/17
|
Inkluzívna pedagogika |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
|
Novocký |
| ÚINF/EDS/15
|
Edukačný softvér |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
|
Tkáčová |
| KPE/POŽ/21
|
Poznávanie žiaka v edukácii |
|
2 |
2C |
H |
2 |
L |
|
|
Novocký, Sakalová |
| KPE/IIŠP/21
|
Integrácia a inklúzia v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
2 |
Z |
|
|
Novocký, Vagaská |
| KPE/SSU/15
|
Svojpomocné skupiny učiteľov |
|
2 |
2C |
H |
3 |
L |
|
|
Orosová |
| KPE/MKŠP/21
|
Mentoring a koučing v školskej praxi |
|
2 |
2C |
H |
3 |
Z |
|
|
Vagaská, Sakalová |
|
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PKŽ/15
|
Psychológia každodenného života |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Kalina |
| KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
| KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Baník |
| KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Janovská |
| KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
| KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Kalina, Borgoňová |
| KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská, Trebuňák |
| KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská |
|
Blok -
Psychológia |
Min.
4
Kredity
|
Blok pre kombinácie s psychológiou
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPPaPZ/PUDB/15
|
Prevencia užívania drog medzi vysokoškolákmi |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
Z |
|
|
Orosová, Liptáková, Janovská, Michalove |
| KPPaPZ/PP/15
|
Pozitívna psychológia |
|
2 |
2C |
H |
2, 3 |
L |
|
|
Baník |
| KPPaPZ/ECo-C1/14
|
Tímová práca |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Janovská |
| KPPaPZ/ECo-C2/14
|
Selfmarketing |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
L |
|
|
Kalina, Hudáková, Barbierik |
| KPPaPZ/ECo-C3/14
|
Manažment konfliktov |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Kalina, Borgoňová |
| KPPaPZ/ECo-C4/14
|
Komunikácia |
|
4 |
2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská, Trebuňák |
| KPPaPZ/RKS/14
|
Riešenie konfliktných situácií v školskej praxi |
+ |
4 |
1P + 2C |
A |
2, 3 |
Z |
|
|
Janovská |
Predmety Eco-C1, Eco-C2, Eco-C3 a Eco-C4: Ak je predmet volený v bloku povinne voliteľných
predmetov medziodborového štúdia psychológie, študent si ho nemôže zapísať druhý krát
v tomto bloku
|
|