|
Blok -
Matematické modely a metódy ADUI |
Min.
22
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/MPA/19
|
Markovove procesy a ich aplikácie |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
|
Hančová, Gajdoš |
ÚMV/NPR/19
|
Náhodné procesy |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
L |
P |
|
Hančová |
ÚMV/VRS/14
|
Viacrozmerné štatistické metódy |
|
4 |
3C |
H |
1 |
L |
P |
|
Klein |
ÚMV/VSM/10
|
Výpočtové a simulačné metódy |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
|
Z |
P |
|
Žežula, Klein |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Matematické metódy pre ADUI |
Min.
16
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/LTM/10
|
Logika a teória množín |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
ÚMV/MANb/19
*(3)
|
Šupina |
ÚMV/ATG/13
|
Aplikovaná teória grafov |
|
5 |
2P + 1C |
S |
1 |
Z |
|
|
Madaras |
ÚMV/FAN/22
|
Funkcionálna analýza |
! |
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
Z |
|
|
Šupina |
ÚMV/TOR/22
|
Teória optimálneho riadenia |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
Z |
P |
|
Cechlárová |
ÚMV/THR/22
|
Teória hier |
! |
6 |
2P + 2C |
PaS |
1, 2 |
Z |
|
|
Cechlárová |
ÚMV/VMO/22
|
Variačné metódy v optimalizácii |
|
6 |
2P + 2C |
PaS |
1 |
L |
P |
|
Kiseľák |
ÚMV/VSM/10
|
Výpočtové a simulačné metódy |
|
5 |
2P + 2C |
PaS |
2 |
Z |
P |
|
Žežula, Klein |
ÚMV/KOA/10
|
Kombinatorické algoritmy |
|
6 |
3P + 1C |
PaS |
1 |
L |
|
|
Onderko |
ÚMV/VKP/10
|
Vybrané kapitoly z pravdepodobnosti |
|
5 |
3P |
S |
|
Z |
|
|
Žežula |
ÚMV/APS/10
|
Aplikovaná štatistika |
|
6 |
3P + 2C |
PaS |
|
L |
|
|
Žežula |
Blok -
Diplomová práca |
Študent si vyberá predmety z ústavu, na ktorom robí diplomovú prácu
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
ÚMV/DPP1a/22
|
Diplomový projekt I |
|
1 |
|
A |
1 |
Z |
|
|
|
ÚMV/DPP1b/22
|
Diplomový projekt II |
|
2 |
|
A |
1 |
L |
|
|
|
ÚMV/DPP1c/22
|
Diplomový projekt III |
|
2 |
|
A |
2 |
Z |
|
|
|
ÚMV/DPP1d/22
|
Diplomový projekt IV |
|
2 |
|
A |
2 |
L |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|