![]() |
Email:
|
julius.rozenfeld@upjs.sk |
Homepage:
|
http://kaa.ff.upjs.sk/en/people/135/mgr-julius-rozenfeld-ph-d | |
Fakulta:
|
FF UPJŠ
-
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta
|
|
Pracovisko:
|
KAaA
-
Katedra anglistiky a amerikanistiky
|
|
Miestnosť:
|
P117 | |
Telefón:
|
+421 55 234 7193 | |
ORCID iD:
|
https://orcid.org/0000-0002-8725-9116 |
Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie,
rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole
v aktuálnom akademickom roku
|
Študijný program: Ajm-UAP - anglický jazyk a literatúra: člen komisie pre štátne záverečné skúšky, študijný odbor: 38. - učiteľstvo a pedagogické vedy, magisterský, II. st. stupeň štúdia
|
Študijný program: BASm, BASmex - britské a americké štúdiá: člen komisie pre štátne záverečné skúšky, študijný odbor: 11. - filológia, magisterský, II. st. stupeň štúdia
|
Študijný program: AJEIEm - anglický jazyk pre európske inštitúcie a ekonomiku: člen komisie pre štátne záverečné skúšky, študijný odbor: 11. - filológia, magisterský, II. st. stupeň štúdia
|
Študijný program: BASb, BASbm, BASbex - britské a americké štúdiá: člen komisie pre štátne záverečné skúšky, študijný odbor: 11. - filológia, bakalársky, I. st. stupeň štúdia
|
Študijný program: AJEIEb - anglický jazyk pre európske inštitúcie a ekonomiku: člen komisie pre štátne záverečné skúšky, študijný odbor: 11. - filológia, bakalársky, I. st. stupeň štúdia
|
Profilové predmety
|
KAaA/DIAJmu1/15 Didaktika angličtiny 1 pre AJALm - Ajm-UAP - učiteľstvo anglického jazyka a literatúry (v kombinácii), magisterský II. st stupeň štúdia
|
KAaA/DIAJmu2/15 Didaktika angličtiny 2 pre AJALm - Ajm-UAP - učiteľstvo anglického jazyka a literatúry (v kombinácii), magisterský II. st. stupeň štúdia
|
Vybrané publikácie
|
ID: 1055766 | Intersections of the Global and the Local in Slovak Immigrant Communities in Britain [textový dokument (print)] [monografia] / Rozenfeld, Július [Autor, 100%]. – 1. vyd. – Newcastle upon Tyne (Veľká Británia) : Cambridge Scholars Publishing, 2023. – 125 s. [8 AH]. – [recenzované]. – ISBN 1-5275-0182-5. – ISBN 978-1-5275-0182-9 Počet všetkých autorov: 1 |
236264 | Developing Academic English in Speaking and Writing / Tomaščíková, Slávka [Autor, 50%]; Rozenfeld, Július [Autor, 50%]; – 1. vyd. – Košice (Slovensko) : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach. Celouniverzitné pracovisko UPJŠ. Vydavateľstvo ŠafárikPress UPJŠ, 2021. – 154 s. [6,8 AH] [tlačená forma]. – [recenzované].– ISBN 978-80-8152-960-3 Projekt: The Global and the Local in Postmillennial Anglophone Literatures, Cultures and Media - VEGA 1/0447/20. |
ID: 1263828 | Between the Mastery of the Environment and the Culture of Fear: Shifting American Values in a Slovak Context / Rozenfeld, Július (Autor) (100%). – [recenzované]. – DOI 10.15452/OJoEP.2024.16.0017. – SCO. In: Ostrava Journal of English Philology [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Ostrava (Česko) : Ostravská univerzita. Filozofická fakulta. – ISSN 1803-8174. – ISSN (online) 2571-0257. – ISSN (zrušené) 1803-4174. – Roč. 16, č. 2 (2024), s. 109-123 [tlačená forma] [online] Verejná poznámka: DIGARCHUPJS |
ID: 167623 | The concept of a new nation or the new concept of a nation / Rozenfeld, Július [Autor, 100%]. – SCOPUS In: in esse: English Studies in Albania [textový dokument (print)] : Journal of the Albanian Society for the Study of English (ASSE). – ISSN 2078-7413. – Roč. 9, č. 1 (2018), s. 57-72 [tlačená forma] |
ID: 471744 | The Ideologization of the Millennial Dream in the Context of Global Challenges / Rozenfeld, Július (Autor) (100%). – [recenzované]. In: Studia Culturae [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Petrohrad (Ruská federácia) : Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet . – ISSN 2225-3211. – ISSN (online) 2310-1245. – č. 2 (48) (2021), s. 17-27 Počet všetkých autorov: 1 |
Vybrané projekty
|
Registračné číslo projektu: 1/0336/16 VEGA Vedecká grantová agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a Slovenskej akadémie vied Názov projektu: Postmileniárna sensibilita v anglofónnych literatúrach, kultúrach a médiách. Obdobie realizácie projektu: 01/2016-12/2018 Postavenie v projekte: riešiteľ projektu. Projekt bol zameraný na vytváranie priesečníkov medzi mužskými teóriami postmileniárnej kultúrnej paradigmy a ženskými teóriami postfeministickej kultúry. S pomocou analýzy reprezentatívnej vzorky literárnych, mediálnych a internetových textov testoval platnosť rozvíjajúcich sa teórií novej kultúrnej paradigmy a zároveň zdôrazňoval rodové aspekty teoretického spracovania súčasných metamodernistických trendov. Hlavné výstupy projektu: 1. editovaná kniha: Postmillennial Trends in Anglophone Literatures, Cultures and Media / Editorky Soňa Šnircová, Slávka Tomaščíková. - 1. vyd. - Newcastle Upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2019. - 345 s. - recenzované. - Projekt: Post-mileniárna senzibilita v anglofónnych literatúrach, kultúrach a médiách - VEGA 1/0336/16. - ISBN 9781527527096. [ŠNIRCOVÁ, Soňa (50%) - TOMAŠČÍKOVÁ, Slávka (50%) ] 2. zorganizovanie dvoch medzinárodných konferencií: POSTMILLENNIAL SENSIBILITY IN ANGLOPHONE LITERATURES, CULTURES AND MEDIA II, KAA FF UPJŠ Košice, SK, 27.-29.6.2019. POSTMILLENNIAL SENSIBILITY IN ANGLOPHONE LITERATURES, CULTURES AND MEDIA I, KAA FF UPJŠ Košice, SK, 29.6.-1.7.2017. |
Registračné číslo projektu: 2016-323 VVGS Vnútorný vedecký grantový systém UPJŠ v Košiciach Názov projektu: Inovácie metód rozvoja sebareflexívnych kompetencií študentov učiteľstva v praktickej profesijnej príprave Obdobie realizácie projektu: 01/03/2017 - 28/20/2018 Postavenie v projekte: spoluriešiteľ projektu Projekt bol zameraný na zistenie úrovne profesijných kompetencií študentov učiteľstva s dôrazom na sebareflexívne kompetencie. Cieľom výskumu bolo zistiť, na základe názorov cvičných učiteľov vybraných základných a stredných škôl Košického kraja, úroveň kompetencií študentov učiteľstva UPJŠ v rámci praktickej profesijnej prípravy. |
Registračné číslo projektu: 1/0447/20 VEGA Vedecká grantová agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a Slovenskej akadémie vied Názov projektu: Globálne a lokálne v postmileniárnych anglofónnych literatúrach, kultúrach a médiách. Obdobie realizácie projektu: 01/2020-12/2022 Postavenie v projekte: Riešiteľka projektu. Cieľom projektu je vytvoriť prieniky medzi teoretickými úvahami o globalizácii, teoretickými úvahami o identite a súčasnými teóriami novej post-postmodernej kultúrnej paradigmy. Táto teoretická báza je využívaná na skúmanie napätia medzi diskurzom globalizácie a diskurzom o identite, ktoré je prítomné v reprezentáciách globálneho a lokálneho v postmileniárnych anglofónnych kultúrnych produkciách. |
Registračné číslo projektu: NFP312010AFP1 Európsky sociálny fond - Operačný program Ľudské zdroje Názov projektu: Inovácia pedagogických praxí na UPJŠ zameraná na cielený rozvoj profesijných kompetencií budúcich učiteľov Obdobie realizácie projektu: 09/2020-08/2023 Postavenie v projekte: spoluriešiteľ projektu Cieľom projektu je prispieť k skvalitneniu praktickej profesijnej prípravy študentov učiteľských študijných programov na UPJŠ v Košiciach. Pre dosiahnutie cieľa je potrebné efektívnejšie prepojiť vysokoškolskú prípravu študentov učiteľstva s praktickou výučbou realizovanou v rámci praxe v cvičných školách. Definovať rozsah a obsah portfólia praktických skúseností absolventa učiteľského štúdia, ktoré získa v rámci pedagogických praxí a implementovať portfólio v rámci inovácií výstupovej pedagogickej praxe. Pre pedagogických zamestnancov cvičných škôl vytvoriť podporné vzdelávacie materiály zamerané na implementáciu inovatívnych stratégií a metód vyučovania do vzdelávacieho procesu na cvičných školách. |
Medzinárodné mobility a pracovné cesty
|
RAND Corporation, Santa Monica, Los Angeles, California, USA, od 1. apríla do 7. júla 2019, Professional affiliation v rámci Hubert Humphrey Fellowship program
|
Vanderbilt University, Peabody College, Nashville, Tennessee, USA, od 7. augusta 2018 do 31. apríla 2019, Hubert Humphrey Fellowship program: Leadership & Higher Education Management
|
University University of Genoa, Università degli studi di Genova, Via Balbi 5, 16126 Genova, Italy, od 15. do 22. apríla 2018, učiteľská mobilita Erasmus+
|
University of Valencia, Španielsko, Dpt. Filologia Anglesa i Alemanya Universitat de València Avgda. Blasco
Ibàñez, 32 - 46010 València, od 6. do 13. mája 2018, učiteľská mobilita Erasmus+
|
Saint-Petersburg State University, Ruská federácia, Universitetskaja Nabrezhnaja 7/9, Sankt-Petersburg, 199034, od 17. do 24. októbra 2016, učiteľská mobilita Erasmus+
|
Universitat de les Illes Balears, Palma de Mallorca, Palma de Mallorca, Carretera de Valldemossa, km 7.5, 07122 Palma, Illes Balears, Spain, od 27. mája do 3. júna 2015, učiteľská mobilita Erasmus+
|
Organizačné aktivity
|
Zástupca vedúcej katedry zodpovedný za pedagogickú činnosť - Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Filozofická fakulta, Katedra anglistiky
a amerikanistiky, od 14. februára 2019
|
Iné
|
Doplnkové vzdelávanie a kurzy
2001 Kurz TQM 2001 CCNA 2005 ECDL Štart 2005 Pilotný projekt odbornej prípravy expertov verejnej správy na tvorbu a manažovanie projektov financovaných z ESF 2005 Využitie IKT v práci učiteľa 2005 Správca počítačových systémov |
Zaujímavé linky
|
Záľuby
|
1. jazyky, filozofia a literatúra 2. počítačové siete a komunikačné technológie 3. hra na gitare 4. vedecko-fantastická literatúra 5. IQ testy, výskum ľudského myslenia, veda a technika |