FVS

doc. Ing. Ladislav Suhányi, PhD., MBA   EN

Email:
ladislav.suhanyi@upjs.sk
Homepage:
https://www.upjs.sk/FVS/zamestnanec/ladislav.suhanyi
Fakulta:
FVS UPJŠ - Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach Fakulta verejnej správy
Pracovisko:
KEaRVS - Katedra ekonomiky a riadenia verejnej správy FVS
Miestnosť:
Telefón:
ORCID iD:
0000-0002-6277-6117

Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa:
Technická univerzita v Košiciach, Ekonomická fakulta, 2007, Financie, bankovníctvo a investovanie
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa:
Technická univerzita v Košiciach, Ekonomická fakulta, 2010, Financie
Titul docent:
Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, 2015, 3.3.15 Manažment

Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika

Zobraziť všetko  
Vybrané publikácie

V1 (AAA) SUHÁNYI Ladislav - SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - KOREČKO Jaroslav (2022). Tax Systems and Tax Research. Budapest: Tomori Pál Főiskola, 2022. 172 p. ISBN 978-615-6281-11-1.

V1 (AAA) SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - SUHÁNYI Ladislav - KOREČKO Jaroslav (2023). Financial Accounting of Business Entities: an Analytical View. Budapest: Tomori Pál Főiskola, 2023. 171 p. ISBN 978-615-6281-13-5.

V3 (ADC) GAVUROVÁ Beáta - IVANKOVA Viera - RIGELSKY Martin - SUHANYI Ladislav (2020). Impact of gender inequalities in the causes of mortality on the competitiveness of oecd countries. In: International Journal of Environmental Research and Public Health. Vol. 17, No. 10, pp. 1-17. ISSN 1661-7827. DOI: 10.3390/ijerph17103698

V3 (ADC) SUHÁNYI Ladislav - SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - KÁDÁROVÁ Jaroslava - JANEKOVÁ Jaroslava (2023). Relationships between average wages in the manufacturing sector and economic indicators of the manufacturing sector in the region of visegrad group countries. In: Sustainability. Vol. 15, No. 5, pp. 1-19. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su15054164

V3 (ADC) SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - SUHÁNYI Ladislav - KOČIŠOVÁ Michaela (2024). Business Confidence in the Sustainable Manufacturing Sector in the Context of Production, Production Prices, and Interest Rates. In: Sustainability. Vol. 16, No. 1, pp.1-20. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su16010173

Vybrané projekty

Rozvoj kvality vysokoškolského vzdelávania a zvyšovanie uplatniteľnosti absolventov so zapojením zamestnávateľov (KEGA č. 033PU-4/2022). Trvanie projektu: 2022-2024. Forma účasti: vedúci projektu.

Výskum digitálneho marketingu v oblasti cestovného ruchu s akcentom na princípy udržateľnosti v post-pandemickom trhovom prostredí (VEGA č. 1/0488/22). Trvanie projektu: 2022-2025. Forma účasti: spoluriešiteľ. 

Výskum v oblasti relačného marketingu – percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa (VEGA č. 1/0694/20). Trvanie projektu: 2020-2023. Forma účasti: spoluriešiteľ.  

Výskum dominantných marketingových postupov a významných charakteristík spotrebiteľského správania pri využívaní mobilných komunikačných platforiem pre účely elektronickej komercie. (1/0789/17 – VEGA). Trvanie projektu: 2017-2019. Forma účasti: spoluriešiteľ. 

Výskum determinantov rozhodovania v rámci obchodného manažmentu, manažmentu predaja, pri súčasnom zohľadňovaní personálnych a psychologických aspektov obchodu a analýza možných implikácií v neuromarketingu (VEGA č. 1/0909/16). Trvanie projektu: 2016-2018. Forma účasti: vedúci projektu.

Ďalšie informácie


FVS