Email:
|
ladislav.suhanyi@upjs.sk | |
Homepage:
|
https://www.upjs.sk/FVS/zamestnanec/ladislav.suhanyi | |
Fakulta:
|
FVS UPJŠ
-
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach Fakulta verejnej správy
|
|
Pracovisko:
|
KEaRVS
-
Katedra ekonomiky a riadenia verejnej správy FVS
|
|
Miestnosť:
|
||
Telefón:
|
||
ORCID iD:
|
0000-0002-6277-6117 |
Vybrané publikácie
|
V1 (AAA) SUHÁNYI Ladislav - SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - KOREČKO Jaroslav (2022). Tax Systems and Tax Research. Budapest: Tomori Pál Főiskola, 2022. 172 p. ISBN 978-615-6281-11-1. |
V1 (AAA) SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - SUHÁNYI Ladislav - KOREČKO Jaroslav (2023). Financial Accounting of Business Entities: an Analytical View. Budapest: Tomori Pál Főiskola, 2023. 171 p. ISBN 978-615-6281-13-5. |
V3 (ADC) GAVUROVÁ Beáta - IVANKOVA Viera - RIGELSKY Martin - SUHANYI Ladislav (2020). Impact of gender inequalities in the causes of mortality on the competitiveness of oecd countries. In: International Journal of Environmental Research and Public Health. Vol. 17, No. 10, pp. 1-17. ISSN 1661-7827. DOI: 10.3390/ijerph17103698 |
V3 (ADC) SUHÁNYI Ladislav - SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - KÁDÁROVÁ Jaroslava - JANEKOVÁ Jaroslava (2023). Relationships between average wages in the manufacturing sector and economic indicators of the manufacturing sector in the region of visegrad group countries. In: Sustainability. Vol. 15, No. 5, pp. 1-19. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su15054164 |
V3 (ADC) SUHÁNYIOVÁ Alžbeta - SUHÁNYI Ladislav - KOČIŠOVÁ Michaela (2024). Business Confidence in the Sustainable Manufacturing Sector in the Context of Production, Production Prices, and Interest Rates. In: Sustainability. Vol. 16, No. 1, pp.1-20. ISSN 2071-1050. DOI: 10.3390/su16010173 |
Vybrané projekty
|
Rozvoj kvality vysokoškolského vzdelávania a zvyšovanie uplatniteľnosti absolventov so zapojením zamestnávateľov (KEGA č. 033PU-4/2022). Trvanie projektu: 2022-2024. Forma účasti: vedúci projektu. |
Výskum digitálneho marketingu v oblasti cestovného ruchu s akcentom na princípy udržateľnosti v post-pandemickom trhovom prostredí (VEGA č. 1/0488/22). Trvanie projektu: 2022-2025. Forma účasti: spoluriešiteľ. |
Výskum v oblasti relačného marketingu – percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa (VEGA č. 1/0694/20). Trvanie projektu: 2020-2023. Forma účasti: spoluriešiteľ. |
Výskum dominantných marketingových postupov a významných charakteristík spotrebiteľského správania pri využívaní mobilných komunikačných platforiem pre účely elektronickej komercie. (1/0789/17 – VEGA). Trvanie projektu: 2017-2019. Forma účasti: spoluriešiteľ. |
Výskum determinantov rozhodovania v rámci obchodného manažmentu, manažmentu predaja, pri súčasnom zohľadňovaní personálnych a psychologických aspektov obchodu a analýza možných implikácií v neuromarketingu (VEGA č. 1/0909/16). Trvanie projektu: 2016-2018. Forma účasti: vedúci projektu. |