PF

doc. RNDr. Jozef Hanč, PhD.   EN

Email:
jozef.hanc@upjs.sk
Homepage:
https://www.upjs.sk/PF/zamestnanec/jozef.hanc
Fakulta:
PF UPJŠ - Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta
Pracovisko:
ÚFV - Ústav fyzikálnych vied
Miestnosť:
SA1O81
Telefón:
+421 55 234 2532
Fakulta:
PF UPJŠ - Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Prírodovedecká fakulta
Pracovisko:
ÚFV - Ústav fyzikálnych vied
Miestnosť:
Telefón:
ORCID iD:
https://orcid.org/0000-0003-1359-6117
Zobraziť všetko  
Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
Študijný program: FXb - medziodborové štúdium, študijný odbor: Fyzika, I. stupeň štúdia
Študijný program: FXm - učiteľské štúdium, študijný odbor: Fyzika, II. stupeň štúdia
Študijný program: Teória vyučovania fyziky, študijný odbor: Fyzika, III. stupeň štúdia
Profilové predmety
Základy matematiky pre fyzikov - FXb - medziodborové štúdium, I. stupeň štúdia
Základné fyzikálne praktikum I - FXb - medziodborové štúdium, I. stupeň štúdia
Moderná fyzika z pohľadu didaktiky fyziky - FXm - učiteľské štúdium, II. stupeň štúdia
Metodológia pedagogického výskumu - Teória vyučovania fyziky, III. stupeň štúdia
Štatistické metódy v didaktickom výskume - Teória vyučovania fyziky, III. stupeň štúdia
Vybrané publikácie

AAB - Němec, M., Krišťák, Ľ., Hockicko, P., Gejdoš, M., Hanč, J. a Tarjányiová, G., (2018). Konceptuálne vzdelávanie na technických univerzitách. Zvolen: Technická Univerzita vo Zvolene. s. 88, ISBN 9788022830287

AFC - Paňková, E., Štrauch, P. a Hanč, J. (2016). Practical strategies in formative and summative assessment of the flipped math and physics education. In: R. SANTIAGO CAMPIÓN (ed.), Actas del II Congreso de Flipped Classroom: Comunicaciones y posters presentados. Zaragoza: MT Servicios Educativos, pp. 308–327. ISBN 978-84-617-5905-7.

AFA - Hanč, J. (2016). What is going on in Slovakia? Current trends and flipped learning. In: R. SANTIAGO CAMPIÓN (ed.), Actas del II Congreso de Flipped Classroom: Comunicaciones y posters presentados. Zaragoza: MT Servicios Educativos, pp. 328–344. ISBN 978-84-617-5905-7.

ADM - Hančová, M., Gajdoš, A., Hanč, J., & Vozáriková, G. (2021). Estimating variances in time series kriging using convex optimization and empirical BLUPs. Statistical Papers, 62(4), 1899–1938.

ADM - Hančová, M., Gajdoš, A., Hanč, J. (2022). A practical, effective calculation of gamma difference distributions with open data science tools. Journal of Statistical Computation and Simulation, https://doi.org/10.1080/00949655.2021.2023873, advance online publication

Vybrané projekty
APVV-17-0568: Aplikácie matematických metód v ekonomickom a medicínskom rozhodovaní, 2018-2022, riešiteľ
APVV-0715-12: VEMIV - Výskum efektívnosti metód inovácie výučby matematiky, fyziky a informatiky, 2013-2016, riešiteľ

ESF: projekt TEACHERS - profesijný rozvoj učiteľov, ITMS: 312011AUN7, 2020-2022, riešiteľ

ESF: projekt IT akadémia, ITMS: 312011F057, 2016-2021, expert pre analýzu výstupov a dopadov projektu, riešiteľ

ERASMUS+ project Adaptive Learning Management Platform for STEM, KA220-HED-EF63108, 2021-2024, riešiteľ

Medzinárodné mobility a pracovné cesty
Center for Science and Math Teaching, Tufts University, Boston, USA, 30.5.2004-27.8.2004, študijný pobyt
Center for Science and Math Teaching, Tufts University, Boston, USA, 24.9.2007-9.11.2007, študijný pobyt
Organizačné aktivity
garant odborných aktivít, ESF projekt: Modernizácia vzdelávacieho procesu na základných a stredných školách, ITMS: 26110130083, 26140130013, 26110130084, 26140130014 - UPJŠ, 2009-2013
expert - hodnotiteľ pre program vzdelávania a učebných zdrojov, ESF: projekt TEACHERS - Profesijný rozvoj učiteľov, ITMS: 312011AUN7, 2020-2022 - Metodicko-pedagogické centrum, Bratislava, 2021
expert pre analýzu výstupov a dopadov projektu, expert pre program inovačného vzdelávania Transformácia vzdelávania a školy pre digitálnu dobu, ESF: projekt IT akadémia - vzdelávanie pre 21.storočie, ITMS: 312011F057, 2016-2021 - Centrum vedecko-technických informácií, SR, 2019-2021

Doplňujúce informácie o osobe

Ocenenia
  • Pozvaná plenárna prednáška v sekcii - Rethinking the mechanics curriculum: action as a unifying theme
    Gordon Conference on Physics Research and Education: Classical Mechanics and Non-linear Dynamics, Mount Holyoke, MA, USA, Jún 13-18, 2004
  • Cena rektora UPJŠ v Košiciach za vynikajúce študijné výsledky (študijný priemer 1,00) a vedeckú činnosť

Medzinárodná spolupráca
  • prof. Edwin F. Taylor, Department of Physics, MIT, USA
  • prof. Jon Ogborn, Institute of Education, University of London, GB
  • prof. Ronald Thornton, Centre for Science and Math Teaching, Tufts University, USA
  • prof. Wolfgang Christian, Department of Physics, Davidson College, USA
  • prof. Francesco Esquembre, University of Murcia, Spain

Ďalšie informácie


PF